Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Salut putei sa ma lamuriti si pe mine la Golfu 4 1.6 16v AUS fara tempomat vreau sa iau kitul dar am inteles ca imi trebuie niste conectori fata de cel cu care vine deci concret ce conectori trebuie folositi de aici pentru masina mea ?

 

1- Maneta tempomat 1J0 953 513 L

2- Mufa intermediara 1J0 971 425 A

3- Cablu pini mici       1J0 971 425 C

4- Cablu pini mari      1J0 971 425 B

 

Va rog sa imi spuneti exact ce trebuie sa iau din urmatoarele ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa iti cumperi kit, nu ai de ce sa-ti faci griji - vine cu maneta si 3 cabluri.... dintre care doua le montezi pe masina.

 

alfel, daca vrei sa le cumperi pe bucati - tu ai cablul cu pinii mici - vezi ca am postat toate codurile la cablaje, manete, etc.. doar ca iti trebuie un pic de rabdare sa le cauti.

 

Cablul de la maneta la mufa intermediara - 1J0971425A si mai departe 1J0971425C - cel cu pini mici. sau 1J0971425B - cel cu pini mari.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poti sa-mi dai si mie un mesaj pe privat F l o r i n  cu cat costa kitul original daca il ai cel care are toate firele ed care am nevoie si nu mai trebuie taiat nimic  decat plug and play ?

 

Astept raspuns Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte. Doresc sa imi montez tempomat pe o bora tdi din 2001. Gasesc pe cineva in Constanta sau Mangalia care sa imi faca tot montajul, eu numai sa cumpar kitul?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca gasesti.... cauta in aria prestari servicii.

 

Gheaba - kit  este... plug and play nu este, ca trebuie sa il si activezi dupa montaj. La masina ta, trebuie montat cablajul direct pana in mufa ECU.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare ! am incercat zilele acestea sa montez o maneta tempomat urmand toti pasii enumerati aici pe forum, cu niste exceptii . Motorul meu 1.6 AZD nu avea cablaj de la ecu la mufa din panou de sub parbriz,  asa ca din mufa tempomatului am prelungit firele pana la ecu unde le-am mufat cu pini la numerele corespunzatoare. Am codat in VCDS pe 01 Engine cu 11463 si totusi nu merge . cand dau de butonul ON-OFF ..spre dreapta are un moment cand se aprinde martorul in bord , in rest nu. 

17977 P1569 35-00 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal 

Maneta este model vechi luata de pe un passat , modelul acesta :

5z1wz6.jpg

 

 

 Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ce pini din ecu le-ai dus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca montajul sa fie bine, dar sa fie  maneta cu probleme. Verifica semnalele in blocurile de masura.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun Golf4 benzinar nu are cablurile trase de la ECU la mufa intermediara... deci nu e o exceptie la tine, stai linistit.

 

Ti-am atasat diagrama - vezi daca asa le-ai conectat - daca da, e posibil ca maneta sa fie de vina.... desfacuta si reparata...

post-30007-0-21700500-1398405459_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cred si eu ca maneta ar defecta pentru ca martorul in bord se aprinde doar cand dau spre OFF , aproape cand face click sa il inchid. Pinii i-am conectat la Ecu dupa cum urmeaza:

 Pin38 to Pins 4 and 7 (use butt splice)

Pin 76 to Pin 5

 Pin 75 to Pin 2

 Pin57 to Pin 3
PIN 6 panou sigurante -siguranata 5

Va mutumesc baieti pentru ajutor si pt promtitudinea cu care raspundeti ;) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, alea sunt conexiunile - daca ai bagat bine pinii in mufa ECU, ai sigurantat, nu ai de ce sa fie probleme acolo.

 

jos maneta, desfacuta, intarit contactele, curatat, gresat.... dupa care verifica continuitatea la banda flexibila, pana in mufa manetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si cu un video , poate e de ajutor pe viitor si pentru alti colegi la rezolvarea problemei .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca ai legat firele aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cred si eu ca maneta ar defecta pentru ca martorul in bord se aprinde doar cand dau spre OFF , aproape cand face click sa il inchid. Pinii i-am conectat la Ecu dupa cum urmeaza:

 Pin38 to Pins 4 and 7 (use butt splice)

Pin 76 to Pin 5

 Pin 75 to Pin 2

 Pin57 to Pin 3

PIN 6 panou sigurante -siguranata 5

Va mutumesc baieti pentru ajutor si pt promtitudinea cu care raspundeti ;) 

 

pin maneta ---- ECU

 

2------------------75

3------------------57

4+7---------------38

5------------------76

6--------------------------alimentare ----siguranta nr.5.

 

daca a legat asa cum a scris - e exact ca in schema - e bine..... doar daca a scris bine si a legat gresit... mai exista si varianta asta.

 

oricum, trebuie sa verifici iar legaturile - daca esti sigur ca sunt puse asa cum ai scris... atunci maneta e de vina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e ceva pe la lamelele de la buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca se activeaza cand da cancel, deci de asta zic ca nu ar fi legate cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu se activeaza cand da cancel, probabil lamelele ating contactele numai in pozitia aia.

 

Inainte s-o dai jos, masoara continuitatea pe fiecare buton cu un aparat de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca se activeaza cand da cancel, deci de asta zic ca nu ar fi legate cum trebuie.

 

da, cam asa pare... doar ca asa cum stii, la modelul asta s-ar aprinde martorul cand da ON nu set (bine... o putem face si sa aprinda martorul la set....) - ceea ce presupune ca 4+7 nu sunt legati impreuna.... si mai sunt pusi si gresit.......nu imposibil, dar zice ca le-a legat bine....

 

cel mai corect si usor, este sa se apuce sa verifice maneta .... daca ii da ok, atunci verifica conexiunile. 

 

MRC - maneta o sa o verifice cel mai bine, data jos de pe masina (ca sa nu produca si alte deteriorari...)... parearea mea e ca nu are rost sa se chinuie cu ea pe masina...cand dureaza 15 minute sa o demonteze.

 

No - ca sa concluzionam... asteptam sa verifici maneta si cablatul....daca mai e cazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut astazi maneta si mufa de la ECU sa verific.  Am numarat din nou pinii si culorile firelor , erau in regula. Am masurat continuitatea circuitului cu un multimetru si pe linia pinului 6 se intrerupe undeva. Maneta prezenta urme de uzura si cred ca banda ei este intrerupta undeva deoarece la undele miscari se stingea martorul. 

1e9if6.jpg

23hw0ti.jpg

 Singul lucru bun e faptul ca dupa ce am curatat contactele statea aprins martorul cand era in pozitia ON , dar totusi nu se activa CC.  Am renuntat pentru moment la ideea aceasta, am vorbit cu baiatul de la dezmembrari si mi-a inapoiat banii pe maneta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi,am o rugaminte la cineva care a mai montat tempomat daca poate sa ma ajute cu cateva informatii

Am un prieten care are doua golf 4 hatc,ambele sunt la fel au aceeasi motorizare si aproape aceleasi optiuni,doar ca una nu are tempomat,cea accidentata are aceasta optiune si am vrea sa luam tempomatul de pe ea si sa il punem pe cea functionala,inainte sa ne apucam de mutat as vrea sa stiu exact ce piese trebuie transplantate,din ce am citit maneta,cablajul de la maneta care duce nu stiu unde(cred calculator),daca poate sa-mi spuna cineva exact si pasii care trebuie facuti as fi foarte recunoscator.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAneta si cablajul pana intr-o mufa de sub stergatoare.

Se demonteaza airbag, volan, carcase coloana volan, manetele, plasticele de sub volan, stergatoarele , capacul de la baza parbrizului, amsamblul stergatoare, capacul de la mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Al Bundy si banuies ca trebuie activat cu vag-comul,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Login pe Engine cu 11463. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,am o rugaminte la cineva care a mai montat tempomat daca poate sa ma ajute cu cateva informatii

Am un prieten care are doua golf 4 hatc,ambele sunt la fel au aceeasi motorizare si aproape aceleasi optiuni,doar ca una nu are tempomat,cea accidentata are aceasta optiune si am vrea sa luam tempomatul de pe ea si sa il punem pe cea functionala,inainte sa ne apucam de mutat as vrea sa stiu exact ce piese trebuie transplantate,din ce am citit maneta,cablajul de la maneta care duce nu stiu unde(cred calculator),daca poate sa-mi spuna cineva exact si pasii care trebuie facuti as fi foarte recunoscator.

Multumesc!

 

de pe masina donatoare scoti doar maneta si mufa mica - T10 - care intra in ea, pentru tempomat... si cu o bucata de fir - cat poti scoate 10-20 cm.... aceasta se prelungeste - sa ajungi la o lungine a cablajului de aprox 1m.

 

daca masina care primeste tempomatul este diesel - nu ai scris nicaieri - atunci te legi in mufa T10 (neagra), aflata sub ansamblul stergatoarelor (in cutie/sub capac).....

 

daca masina este benzina (si are clapeta de acceleratie DBW - electronica - ca sa suporte tempomat......) trebuie sa te legi direct in ECU - prelungesti cablajul pana acolo, sertizezi pinii.

 

in rest, sunt valabile explicatiile primite in posturile de mai sus.

 

spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele masini sunt dizel cu motoare ALH,deci acele fire care intra in maneta trebuie taiate si lungite?Nu se poate scoate instalatia din mufa de la maneta pana in mufa din tabloul de sub stergatoare de pe masina donatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!