Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Salut , 

 Din pacate nu am avut timpul necesar pentru a citi tot topicul , si ma confrunt cu o mica problema .

Am un golf 4 1.9 axr din 2003 , am fost la un amic de mi-a montat CC-ul pe masina , l-a activat cu Vag-comul , dar nu imi functioneaza . Martorul se aprinde in bord , pe vcds sau vag com nu stiu exact pe care dintre ele , cand se apasa pe butonase se vad niste modificari (semn ca maneta nu ar fi problema si ca butoanele functioneaza )  , ne-am uitat pe un axr identic cu al  meu care are CC pe masina si totul e la fel , lui ii merge mie nu. Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ? Mentionez ca am pus maneta cu cele 2 contacte pe buton RES + Set . 

Multumesc anticipat

 

ca idee - cel care il monteaza, trebuie sa stie si sa-l verifice.

 

Te rog, fa un efort si verifica ce am scris noi, pe paginile anterioare... sa faca verificarile de acolo. Daca montajul s-a facut corect, e posibil sa fie probleme la switch-ul de la ambreaiaj - se vede acest lucru in blocurile de masura de pe Engine, cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez , Pe vcds se vad valori cand apesi toate cele 3 pedale :) . La ce altceva ne-am putea uita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e simpla. Ori pedale, ori semnal viteza, ori montaj incorect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva cass aftermarket pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, eu aveam switch-ul de ambreiaj rupt (tija de plastic din el) in momentul montarii CC, si evident nu puteam activa CC-ul, ECU crezand ca ambreiajul este apasat in permanenta. Te prinzi foarte usor dupa Measuring Blocks 006 (sper sa nu gresesc, oricum sunt documentate canalele si bitii direct in VCDS).

Pedala de frana are 2 biti, din care unul comanda stopurile. Vezi sa nu ramana niciunul pe 1 cand ai pedala libera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez , Pe vcds se vad valori cand apesi toate cele 3 pedale :) . La ce altceva ne-am putea uita ?

 

suna mai tz, pe nr din semnatura sau 0758556847, sa va ajut prin telefon,..... o sa facem verificarile impreuna - sa ai VCDS-ul conectat pe masina, cand ma suni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pe oricine se pricepe la VCDS sou care presteaza servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am uitat sa precizez , Pe vcds se vad valori cand apesi toate cele 3 pedale :) . La ce altceva ne-am putea uita ?

 

suna mai tz, pe nr din semnatura sau 0758556847, sa va ajut prin telefon,..... o sa facem verificarile impreuna - sa ai VCDS-ul conectat pe masina, cand ma suni.

 

Multumesc Florin , te voi contacta de indata ce voi fi  cu vcds-ul in fata . Iti multumesc frumos , si apreciez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai intalnit cineva un tempomat care sa functioneze cand vrea el?

Din fericire nu e pe masina mea ci a unui amic. La verificare cu vcds ul pe canalele aferente (cu masina oprita), totul e in regula, atat pe fiecare buton de pe maneta, cat si de la pedale (ambreiaj si frana), totusi... sunt momente in mers cand nu se conecteaza.

Informatia de viteza e ok (pe cluster).

Eroarea apare stocata in ecu, dar acum nu-mi mai aduc aminte numarul ei (e ceva timp de cand am facut testarea).

Personal tind sa cred ca totusi sunt contact(e) si/sau fire intrerupte (sau care intrerup circuitul din cauza vibratiilor masinii in mers). Voi ce parere aveti? Poate fi si din alta parte problema? Chiar sunt curios de un diagnostic concret al problemei, tipurile astea de defecte s cele mai "scarboase"....

 

Seara faina in continuare tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica in mers nu se conecteaza?

 

Nu se aprinde martorul in bord sau nu merge setata viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, asta poate sa fie din urmatoarele cauze:

 

-switch pedala frana

-switch pedala ambreiaj

-contacte problematice (buton, banda sau mufe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Si daca la setarea butonului pe on nu se aprinde martorul in bord si nici nu se intampla nimic cu viteza care ar putea fi problema? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva cass aftermarket pe masina?

Am uitat sa precizez , Pe vcds se vad valori cand apesi toate cele 3 pedale :) . La ce altceva ne-am putea uita ?

suna mai tz, pe nr din semnatura sau 0758556847, sa va ajut prin telefon,..... o sa facem verificarile impreuna - sa ai VCDS-ul conectat pe masina, cand ma suni.

Am reusit pana la urma fuctioneaza perfect multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC, la alea m-am gandit si eu, numai ca la diagnoza ele zic ca sunt functionale.

Cum spuneam, cred ca  undeva  circuitul se intrerupe cand ti-e lumea mai draga, pt ca in unele cazuri... memorarea unei viteze (adica activarea tempomatului) are loc, dar in alte cazuri... nu.

 

DrugaC, nu am inteles daca postul tau e o intrebare/problema personala a ta, sau faci referire la problema ce am ridicat-o eu.

Daca e o problema ridicata de tine in cazul tau, sunt clustere ce nu au, sau nu se aprinde martorul chiar daca treci butonul de pe OFF pe ON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Si daca la setarea butonului pe on nu se aprinde martorul in bord si nici nu se intampla nimic cu viteza care ar putea fi problema? Multumesc!

 

Banda, butonul sau firele. Sau poate nu e activat din VCDS.

 

Senty, trebuie desfacuta maneta in prima faza si curatate contactele.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema personala,am masina cumparata de putin timp,incerc sa rezolv toate problemele pe care inca le mai am la ea,martorul nu se aprinde daca trec pe on butonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin paginile acestui thread spunea cineva ca la unele modele de cluster, martorul nu exista sau nu se aprinde, chiar daca comuti de pe off pe on.

Posibil montaj gresit sau fire/mufe cu probleme.

La clusterele ce au martor si/sau se aprinde la comutarea pe ON, martorul se poate aprinde chiar daca tempomatul nu este activat in ECU. Testat de mine pe un RB8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu se aprinde cand dau pe ON si functioneaza tempomatul. Nu se vedea nici pe bordul original nici pe asta de acum cu minidot.

 

PS: pe bordul vechi nici nu exista iconita.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, martorul este aprins de ECU (calc motorului) cand se de comada din maneta.

 

majoritatea (cam toate) clusterelor cu CAN, de VW au martorul de tempomat - in genere, la modelele pana in 2000, putine care au retrofit la tempomat, aprind martorul. Dupa 2001, cam toate il aprind.

 

deci, pentru a-l aprinde -acolo unde nu merge din prima - trebuie modifica harta ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

As avea nevoie de o schema de Cruise control pentru noul membru al familiei un golf 4 1.9 TDI AJM 4motion,


Salut,

 

As avea nevoie de o schema de Cruise control pentru noul membru al familiei un golf 4 1.9 TDI AJM 4motion,

Am ramas fara autodata.....momentan, as ramane recunoscator daca m-ati putea ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste asta..... conectezi la T10.

post-30007-0-66652900-1393937417_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!