Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

in primul rand, scrie si tu ce masina ai..... ce ai trecut tu in profil, nu ajuta....

 

ca sa te ajut pana scrii tu.... o sa postez conexiunile pentru TDI la Golf4/Bora/SkodaOctavia 1/ Audi A3/ Seat toledo... etc.

 

Pini maneta --------- pin mufa intermediara T10 (cea de sub stergatoare)

 

2------------------------------ 1 ---------------- albastru

3------------------------------ 2 ---------------- rosu/galben

4+7 -------------------------- 3----------------- negru/galben

5------------------------------ 9 ---------------- alb

6 ----------- alimentare 12v ---- siguranta 5

 

scoate capacul de pe mufa neagra care o ai tu si identifica pinii.... dupa care iti faci legaturile cum ti-am dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,am cumparat si eu ptr golful meu 4,tdi un tempomat si a venit cu toate cele,dar si cu instructiuni de montare in germana,eu fiind in Germania.Dar nu prea le am cu germana.Vreau sa leg firele,am 4 fire si unul cu tot cu siguranta.Unde leg ala cu siguranta?Inpanoul de sigurante?Unde anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA siguranta 5.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am cumparat si eu ptr golful meu 4,tdi un tempomat si a venit cu toate cele,dar si cu instructiuni de montare in germana,eu fiind in Germania.Dar nu prea le am cu germana.Vreau sa leg firele,am 4 fire si unul cu tot cu siguranta.Unde leg ala cu siguranta?Inpanoul de sigurante?Unde anume?

 

acolo vine de fabrica si le legam si noi.

 

.... totusi, daca ai cumparat kit-ul original, acesta trebuie sa aibe o conexiune suplimentara (o carcasa de mufa mama-tata, de culoare neagra) pe firul de alimentare (cel albrastru-negru).

 

conexiunea lui se realizeaza pe pin-ul 2 de la mufa switch-ului de frana -respectiv, se scoate pin-ul nr 2 din mufa switch-ului, se baga in conexiunea suplimentara, dupa care se baga pin-ul de pe cablajul de alimentare al tempomatului, in pin-ul nr.2 al mufei switch-ului de frana.

 

e aceelasi lucru, numai ca nu mai tai tu nimic, ci conectezi direct.

 

uite, cam asa trebuei sa aibe kit-ul original, pe cablaj (exact conectorul indicat in poza) http://www.mobisux.com/album/data/500/402P1010078manjsa.bmp

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Florin, spunem-mi cum scoti pinul? fara sa distrugi mufa, evident :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu depinatorul..... eu am cumparat o trusa de la Tyco, ceva de genul http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3633926-Wiring-Harness-Pin-removal-Tool&p=44913141&viewfull=1#post44913141 

 

uite si aici http://www.kufatec.co.uk/shop/en/Accessories/Tools/Unlocking-Tools/Pin-Removal-Tool-Small-Pins

 

sunt pe diferite dimensiuni, pentru toti conectorii care ii avem pe VAG-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ma gandeam ca sunt la o caruta de bani, nu merita daca esti amator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, iti poti confectiona una... doua,,, pentru pinii comuni. Vezi ca tot pe Vortex arata cineva cum isi facea asa ceva. Poti face si din agrafe mai mari, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In urma discutiilor ce le-am purtat cu Florin respectiv Al Bundy nu mai este necesar pentru masiniile pe benzina sa trageti firele de la maneta pana in mufa mama de la cutia de sub stergatoare e suficient sa prelungiti aceste fire in cazul in care ele nu ajung pana la mufa ECU si acolo sertizati firele cu papuci potriviti fiecarui tip de ECU 80 pini sau 121 pini dupa codul fiecarui tip de motor explicat in cartea ce vine cu maneta. Referitor la papuci s-ar putea sa gasiti in mufa de la ECU pini liberi nefolositi care-i puteti folosi pentru sertizarea firelor tempomatului sau aveti varianta dezmembrari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. La 1.6 gasesti pinii in mufa, la 1.4 nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La ECU cum te uiti la masina din partea din fata la care din mufe fiind doua la numar se face legatura, banuiesc ca la cea din stanga. Nu am reusit sa scot mufa din stanga, este cumva ceva piedica, sau pur si simplu s trage mai tare de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are o piedica in partea ei stanga, cum te uiti din fata masinii, ceva cu capat dreptunghiular ce intra ca o pana si blocheaza capacul. Aia trebuie trasa prima data si apoi capacul iese.

 

L.E. Uite o poza cu capacul dat jos, poate te ajuta. N-am mai facut poza si la capac cand mi-am pus eu tempomatul.

post-27999-0-17806300-1383924489_thumb.j

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok dupa ce se declipseaza dupa cum ai aratat tu in poza se trage de mufa si iese afara, adica se deconecteaza de la ECU ca sa poti introduce noile fire pentru tempomat acolo unde trebuie pt fiecare tip de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am facut, pentru ca la 1.4 nu sunt pini in gaurile nefolosite din mufa, ci niste dopuri de cauciuc. Trebuie sa vezi si ce fel de pini ai, mari sau mici.

In zona incercuita cu rosu din poza de mai sus vine acea piedica pe care o tragi(parca nu iese de tot) si apoi declipsezi capacul. Dupa aceea tragi mufa cu mici miscari stanga-dreapta.

In poza de mai jos sunt firele trase la pinii 24, 25, 39 si 50 daca mai tin bine minte. Asta depinde de tipul motorului si de tipul ECU-ului, deci nu stiu daca sunt la fel si la tine.

 

L.E. Am uitat sa zic, dar eu am dat si borna de la baterie jos.

post-27999-0-32371200-1383946129_thumb.j

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma puteti indruma catre cineva de pe forum care se pricepe sa imi monteze (daca e posibil) un pilot automat ?

Golf IV 1.6 SR Auto cod motor AVU

Multumesc anticipat.

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Salutare,am si eu un prieten cu un golf 4,1.6 cu tempomat dar e un singur inconvenient:nu prea stie(stim) de unde se regleaza pilotul(+ si -).de pornit se porneste,se aprinde martorul in bord,dar in rest .... pe maneta de semnalizare e butonul de on /off insa pentru reglaj nu am idee?ma puteti ajuta va rog?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai acele butoane in capat, inseamna ca masina a avut volan cu comenzi si butoanele erau acolo.


Ma puteti indruma catre cineva de pe forum care se pricepe sa imi monteze (daca e posibil) un pilot automat ?
Golf IV 1.6 SR Auto cod motor AVU
Multumesc anticipat.

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

daca schimbi si clapeta de acceleratie se monteaza si tempomat pe motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.
Si eu vroiam sa imi put tempomat dar din pacate din cate am citit pe forumuri nu se poate pe masina mea din cauza motorului. Am un GOLF 4 cu motor AKQ (1.4). Mia spus cineva ca totusi sar putea dar trebuie facute ceva modificari cu ceva clapeta in plus .... Sti cumva despre ce e vorba? Si daca montezo tu si se poate pe tipu meu de motor cat mar costa?
Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate din cauza codului de motor sau dinj cauza faptului ca ii 1,4?eu am pus tempomat pe 1.4 bca si functioneaza perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu se pot face ceva modificari la acceleratie/ambreiaj ...  nu se poate pune ECU ?


Mai am si eu o rugaminte. Am un Golf 4 si mi-am schimbat tot plafonul si mi-am pus unul cu trapa dar am ramas bolcat la legarea firelor ce merg la motorasul de la trapa. Sunt 4 fire 2 mai groase (rosu/maro si maro) care este plus si minus si doua mai subtiri (galben/negru si maro/rosu) care nu stiu unde sa le leg. Am inteles ca ar trebui legare la modulu de confort unde sa se inchida sau deschida trapa odata cu geamurile. Sti cumva unde vin legate aceste doua fire? Mersi

Modificat de ProbabilCineva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai clapeta de acceleratie pe cablu, deci nu, fizic nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!