Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am gasit la un coleg de pe forum un tempomat! Intrebarea e daca e merge pe masina din semnatura? Codul manetei este 1JO 953 513 iar codul cablajului 3B0 971 425 A ! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maneta aia este. La cablaj depinde ce fel de pini ai la ECU, mari sau mici. Aici zice ca ala e cablu de Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat aici pentru ca vanzatorul spune ca merge la O1/golf 4/ A3 8l! Deci maneta merge si la diesel si benzina, nu are importanta? Deci cablul mai trebuie sa fie bun!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu zic ca nu merge, dar pana nu desfaci sa vezi ce fel de pini ai la ECU, nu poti sa stii ca merge sigur.

Poti sa pui pinii potriviti si dupa ce cumperi maneta si cablajul. Si eu imi caut pini mari, ca la cablaj am mici si la ECU mari.

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul de care se vorbeste e de la maneta la mufele din cutia de legaturi. Si da e de passat. Daca e diesel masina, nu iti mai trebuie nimic.Daca e benzina iti mai trebuie si continuarea, care depinde de Ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. poti lua Vemo, sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa gasesc Vemo! Acum am gasit la o cunostinta Swag! Multumesc pt. raspuns!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam toate AM-urile sunt pe acolo.... ce e urat la ele, ca au copiat modelul vechi - care are doar minus/set - pe lateral.

 

Totusi, poate iti gasesti una OEM pe la SH....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am vazut am vazut si eu! Nu m-ar deranja nici asa, sa mearga! :) Am intrebat pe la toti care au asa ceva pe forum si second nu mai are niciunul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cam rare.

 

Asa e la inceput, nu te deranjeaza... dar peste ceva timp o sa vrei mai mult... :icon_thumleft:  daca tot il pui si pt o diferenta nu prea mare, cauta una OEM... fie ea si SH. E mult mai ergonomica - despre calitate, nu mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesc una OEM la un pret rezonabil da, daca nu iau una AM! La cat o sa-l folosesc, adica destul de putin nu cred ca o sa ma deranjeze diferenta de pozitionare a butoanelor! :) La modelul nou e mai ergonomica pozitionarea butoanelor, ce-i drept!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, principala problema a celor AM nu este ergonomia.... ci faptul ca, in timp (mai repede sau mai tz) se va rupe banda flexibila de la CC... si atunci o sa trebuiasca sa cumperi alta.

 

Tine cont de faptul ca (in teorie) maneta de semnalizare (implicit CC) este cea mai folosita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat maneta tempomat after market cu una oem, dar acum nu mi se mai activeaza/dezactiveaza deloc.

Mi se aprinde in bord iconita de CC insa nu functineaza, am eroarea:

 

16952 Cruise control switch (E45): implausible signal

P0568 -3 5 - 10 - Intermitent     care reapare dupa ce o sterg

 

Am intrat pe engine, login 11 - 11463 - do it ! problema persista.

In momentul cand apas pe SET se schimba bin bits din 0 in 1 ceea ce arata ca e ok nu?

La fel se intampla si la apasarea resume, se schimba din 0 in 1, iar la pornire / oprire cc imi afiseaza in bord simbolul de activat sau nu.

Ce mai pot face?

Maneta este luata de pe un golf 1.6 cu cutie automata (exista cumva varianta in care maneta a fost codata pe cutia automata si sa nu functioneze din cauza asta?) - sper sa nu spun vreo prostie :D

post-72671-0-72700600-1364052520_thumb.p

post-72671-0-11531900-1364052527_thumb.p

post-72671-0-42020000-1364052531_thumb.p

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca la tine penultimul byte nu se face 1 cand dai on.. Deci problema e din maneta sau folia din spatele ei sau pinii din mufa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat , era din folia de contacte, am inlocuit-o in mare parte cu cablu, acum este mult mai solida :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e singura solutie, daca nu se doreste inlocuirea manetei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei carora au aceeasi problema cu banda de contacte recomand inlocuirea ei cu:
- cablu / banda  provenita din panglica ata/ide 66, foarte rezistenta/flexibila

post-72671-0-85692400-1364197407_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si asta o solutie... exista si alte cabluri bune, nu-i bai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am o nelamurire;

Cu cateva luni in urma luat exemplul altor colegi mi-am confectionat la masina din semnatura o maneta pentru cruise control. Functioneaza fara probleme, am ales ca ies din maneta cu un singur fir de "+" asta insemnand ca am iesit cu 4 fire. Acum am primit o maneta de tempomat Oem(fara cablaj), am luat mufa de la butonul de reglat al oglinzilor, se potriveste, am mutat pinii incat sa fie ca si pe maneta, insa pe maneta OEM sunt 6 pini, cu 1 mai mult decat foloseam eu pe maneta confectionata de mine. De unde este pinul in plus? Aveti cumva o schema a mufei din maneta? sa stiu ce face fiecare pin? Eu am notate sub bord firele(de la tempomatul home made) nu pe culori ci pe functii ("+", set, resume...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, in maneta originala ai

 

Maneta-------------- functie

 

    2 ------------------ Resume (+)

    3 ------------------ Set (-)

    4 + 7-------------- Enable

    5 ------------------ ON

    6 ------------------ Alimentare +12v

 

Te ajuta ce ti-am dat sau iti trebuie altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,am si eu o problema ,la activarea cruise control masina se accelereaza normal ,asa cum facea si pina acum ,dar dupa ce ajunge la viteza setata incepe si se ingatuie ca si cum se dezactiveaza , merge in suturi daca pot spune asa ,in schimb fara a fi activat  cruise controlul  motorul merge normal . a mai patit cineva asa ,m-am speriat putin ,am crezut ca face motorul asa .multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus VAG ul sa vezi daca ai erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

salut,am si eu o problema ,la activarea cruise control masina se accelereaza normal ,asa cum facea si pina acum ,dar dupa ce ajunge la viteza setata incepe si se ingatuie ca si cum se dezactiveaza , merge in suturi daca pot spune asa ,in schimb fara a fi activat  cruise controlul  motorul merge normal . a mai patit cineva asa ,m-am speriat putin ,am crezut ca face motorul asa .multumesc

 

trebuie verificat in campurile de masura - totusi.... in mod normal, se activeaza sau nu.... daca sunt probleme pe partea de cruise.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!