Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Merci pentru detalii, este exact ce-mi trebuia :icon_thumright:

Daca faza lunga fixa e data de contactul dintre 56 si 56a, iar 56 este +12V de la blocul de lumini faza scurta, atunci inseamna ca faza lunga nu merge decat daca ai faza scurta pornita.

Ori eu aveam blocul de lumini pe 0... Normal, flash-ul mergea (fiind legat pe +12V permanent), dar faza lunga fixa NU...

Pe de alta parte, din testele pe care le-am facut, ambele manete se comporta identic dpdv contacte, deci era exclus sa fie defecta cea cu tempomat din moment ce maneta veche functioneaza.

In consecinta, se pare ca e vorba de eroare umana "copilareasca" la subsemnatul, iar maneta saraca n-are nimic... :tomato: :tomato: :tomato:

LE

56b - iesire faza scurta la Bora spre sigurante

56b este faza scurta si care se stinge la BORA cand dai lunga pe poz fix.

se pare ca si la Golf e valabila treaba cu faza scurta (maneta in pozitie implicita -> 56 si 56b sunt in contact, iar cand maneta e pe faza lunga fixa 56 si 56b sunt intrerupti)

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere faptul ca ultimele 9-10 posturi nu au legatura cu subiectul acestui topic, rog pe aceasta cale un moderator sa mute aceste posturi aici , sau sa le stearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci maneta iese din discutie...

In sfarsit am rezolvat problema. Am incercat, cu ajutorul lui Danidani - care s-a ocupat de montaj, pe masina calc coloana AP si cu acesta tempomatul functineaza corect. Totusi nu pe degeaba exista mai multe coduri de calculatoare coloana corespunzatoare aceleasi variante (low, mid, high line). ;)

Acum trebuie sa astept un upgrade la comenzi pe volan ca eu sa primesc AP-ul.

Salutari la toti.

Modificat de RaulE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate trece numai "batul" de pe o maneta aftermarket cu CC, pe una clasica Oem?

Cea aftermarket nu imi sare automat cand pun semnalizare stanga dupa revenirea volanului in pozitie dreapta la un viraj de un sfert de tura, defapt cand sare cand nu, si e enervant.

Multumesc.

Later..

Se pare ca nu, nu am mufa pt cablajul CC la cea standard, deci nu merge :(

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se poate.....sunt lucruri distincte.

mufa de la tempomat e prinsa cu 2 cleme - se vad in partea superioara a ei. Le apesi si in apesi in jos pe clema - aceasta va culisa si va iesii de pe soclul manetei.

Dupa aia desfaci suruburile manetei si cele doua cleme, dupa care extragi batul. Atentie la plasticul alb, care comuta faza lunga&scurta si care te ajuta sa folosesti flash-ul...sa nu uiti sa o pui.

P.S. - cred ca se poate sa o repari si pe cea AM.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pfff...citesc la topicul asta de 2 ore(cu intreruperi ce-i drept si am sarit si cateva pagini).

Pt mine e destul de complicat sa efectuez o astfel de operatie...ma poate ajuta cineva cu montajul? Bineinteles contra cost!

Daca se gasesc manete deja echipate cu cablaj si tot ce trebuie, sunt dispus sa platesc in plus.

Astept raspuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va rog, imi poate spune cineva daca exista si pentru Polo din 2000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De putut se poate, dar trebuie vazut de care. Daca ai acceleratie electronica, treaba e relativ simpla. Daca e pe cablu, treaba e mult mai complicata. Ce cod motor ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum pot sa aflu ce tip de mufa am nevoie pentru cablu si de unde o pot achizitiona?Papucii din capatul opus mufei ce tip sunt?

Vreau sa imi confectionez cablul dar nu stiu ce mufa si papuci am nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, am si eu un golf 4 din 2001, benzina, vroiam sa te intreb daca schema ta e valabila si pentru benzina sau doar pt. TDI?

New_Text_Document.txt

Modificat de lorenssound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA benzina trebuie trase firele pana in ECU, si in functie de ce tip de motor ai, difera si pinii pe care ajung firele.

Ce cod motor ai? sa-ti dau schema.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu un golf 4 din 2001, benzina, vroiam sa te intreb daca schema ta e valabila si pentru benzina sau doar pt. TDI?

Posteaza tipul motorului tau si-ti pun schema pt tempomatul tau.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor AXP 1.4/ 75 cp din 2001 luna a 5-a ceva de genu. oricum am IMO 3, si euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite schema pentru tine

post-30007-0-31321400-1320506012_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite schema pentru tine

am si eu schema asta de fapt am un pfd pt. benzinare (l-am luat de pe forum de la voi din paginile anterioare) dar sincer nu am prea inteles schema si nici cum ti-ai dat u seama ca asta ar fi schema pt. codul motorului meu...nu m-ai putea ajuta te rog cu o schema un pic mai simpla ( Exemplu: mufa de la ECU si pinii ei si mufa manetei cu pinii ei) mi-ar fi de mare folos.

Stai, gata m-a prins :)) aia e de fapt singura schema pt. cruise control ca restul sunt pt. altceva, ms mult..:) acu deabea astept sa ma apuc de treaba.

Modificat de lorenssound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te descurci, ma suni si te lamuresc la telefon. Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA benzina trebuie trase firele pana in ECU, si in functie de ce tip de motor ai, difera si pinii pe care ajung firele.

Ce cod motor ai? sa-ti dau schema.

am o singura schema si aia sa inteleg ca este pt. aprox. toate benzinarele de dupa 2000? si pt. toate tipurile de motor sau..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ti-am pus schema pentru motorul tau. Acum, ce-ti pasa de alte motoare ... ?

Bagi pinii in ECU, acolo unde-ti spune pe schema.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa-i scoti pe aia falsi inainte de a baga firele cu pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ii poate folosi daca isi confectioneaza singur cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu sunt pini care sa-i refolosesti neavand scula cu care sa-i sertizezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg, incetisor cu un clestisor mic. Si la cluster, tot mititei sunt..... La ei la ECU pot sa fie mici sau mai mari....aia mici sunt problema.

P.S. - nu gasim un ceva sa-i sertizam - ca m-am tot uitat, dar numai porcarii. Am gasit un Tyco - dar e vreo 550 lei....ma gandeam ceva facut de Unior...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de intarzire, abea azi am avut un pic timp liber sa ma ocup si de golful meu, de fapt acu seara tarziu.

am desfacut ECU, am sco mufele am aflat pinii, inca nu stiu cum sa scot dopurile alea mici unde vor venii pinii, maine fac rost de pe o instalatie si de ceva pini (sper sa gasesc la fel), azi am desfacut doar sa vad despre ce e vorba maine poate o sa trag si firele, asta daca am noroc sa gasesc pini, insa am o mica dilema in schema care mi-ai dat-o pe langa alea 6 fire mai vad unul in dreapta care ar fi ceva switch de la pedala de frana sau..? trebuie sa-l leg si pe ala sau il are deja masina? si mai sunt doua fire in schema tot in dreapta jos care vin de la plus si merg unde? trebuie sa leg si alea undeva...? si inca una: martorul din bord de la pilot se v-a aprinde (il am in bord) sau trebuie tras un fir si la cluster.?

Stiu ca am pus prea multe intrebari dar decat sa fac prostii mai bine intreb.. :)

O sa va pun si cateva poze sa vada si alti poate ii ajuta cu ceva.

post-99248-0-56275300-1320794338_thumb.j

post-99248-0-08123200-1320794726_thumb.j

post-99248-0-18141300-1320795299_thumb.j

post-99248-0-21904700-1320795352_thumb.j

Modificat de lorenssound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dopurile le scoti cu o sarma subtire otelita, o bagi dinspre parte ci pinii.

Acela e switchul de la ambreiaj si este pe masina. Tu trebuie sa legi firul de la pinul 6 de la maneta la siguranta 5.

O sa se aprinda si martorul in bord.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-a elucidat Al

Daca iti faci singur cablajul, ti-am simplificat schema sa iti fie mai usor. Sa faci o poza ci pinii scosi, ca din poza nu imi dau seama daca sunt aia de cluster sau cei mici, cu doua falci....cred ca astia sunt.

post-30007-0-17171400-1320823713_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!