Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Am anulat firul respectiv si...merge. Tempomatul functioneaza. Martorul din bord pentru tempomat nu merge nici acum (e acolo, doar ca nu merge).

Problema cu martorul a rezolvat-o cineva?

Multumesc. Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut? eu mi-am batut capul cu problema asta vreo 3..4 luni de zile!

in legatura cu martorul, eu am tempomat din fabrica pe masina, si am bc mic; la mine nu sa aprins niciodata martorul; daca gasesti vreo modalitate, da-mi si mie de stire!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super treaba asta , parca ma bate si pe mine gandul sa-mi montez asa ceva, nu merg des in afara orasului dar cand o fac o fac pt vre 400 km si cred ca mi-ar prinde bine o astfel de schimbare, mai astept pareri pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu schema pentru legare a tempomatului la instalatia electrica a Golfului IV , motor AXR, 101cai. de oare ce am vazut pa in paginle atasate nu exista acest model. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si punctul de legatura 147 duce la siguranta 5.

axr.pdf

axr.pdf

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ,, Al Bundy '', dar tot nu ma descurc , imi este teama de legaturile ce trebuie facute in mufele de la calculator. Am vazut o plansa din << AUTODATA>> pentru un AZD, ce prezenta cele doua mufe si un tabel cu prezentarea contactelor din ele, pe acesta pagina. . Doresc si eu pentru documentatia mea o asemenea plansa pentru AXR. De fapt am mai multe probleme(injectoare care cand se incalzesc intrerupere , martorul cu motorul si cel cu bujia ce palpaiesc si porneste greu si altele), dar fiind nou nu pot posta pe toate paginile . Multumesc din nou si sper sa nu fi gresit postand in sectiunea asta asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nu te descurci cu schema asta unde sunt date denumirile si culorile mufelor, pinii si culorile firelor nu stiu cu ce alta schema o sa te descurci. Nu folosesc autodata deoarece mai are greseli in scheme. Tu trebuie sa infigi pinii de la cablul de tempomat in mufa corespunzatoare, in 1/2 de mufa care e inspre interiorul masinii, dupa ce o scoti pe cea care vuine de la ECU o sa vezi ca pe cea scoasa sunt mai multi pini mama decat pe cea tata care a ramas pe masina. si in plus maiu e un fir care duca la siguranta mentionata, se respecta culorile firelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, astazi am montat tempomatul pe masina si functioneaza.....se aprinde si martorul in bord... este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .Ieri am montat tempomatul pe masina ,rectific nu eu colegul (hremus) si este ok pot sa spun ca face toti banii pentru drumuri in afara orasului. Ma costat relativ putin 230 maneta + montajul. Merge super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dorin10CYR, de unde ai luat maneta cu 230 lei ? Si unde ai montat-o ? As vrea sa-mi montez si eu tempomat . Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cautati si pe la desmembrari, eu am dat 50de lei cu cablaj cu tot......am inteles ca este la 100 de lei la cei care stiu despre ce poate face maneta e eu am dat peste cineva care lovise masina si a desmembrat-o singur. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Felicitari ptr Tempomat. Am si eu o Skoda Octavia Tour, cu acelasi motor cu al tau (AXR). Dupa montarea Tempomat-ului la reprezentanta totul este OK, dar nu se aprinde in bord niciun martor. Trebuie facuta vreo setare mai deosebita in calculator? Ai bord cu Maxi/Mini-dot?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA toate se aprinde in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu ai bec si atunci nu are ce sa se aprinda....trebuie sa mearga, iar setarea este cea pusa pe pagina

. verifica.....bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Imi poate arata cineva cum arata maneta tempomat de la golf 4 sau passat B5 cu motor AFN

Sau mai precis daca difera maneta in functie de motor cum ar fi de ex AFN cu AXR

Nelamurirea consta in faptul ca, la masinile mai noi ca a mea, tempomatul mai are o functie in plus, si vreau sa stiu daca asta e facuta de calculator sau doar din pozitionarea in schema a intrerupatoarelor, sau constructia lor (intrerupatoarele) .Zice ceva aici la pct 4 dar nu prea pricep,ar insemna sa mai pun un buton ..?

Multumesc

Cred ca mi-am raspuns singur

post-25908-1272361127_thumb.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e modelul vechi sau cel montat pe octavia. Mai e un model cu 2 butoane pe laterala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si nu are treaba maneta cu cosul de motor. Difera doar cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are o gramada de treba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica? Daca in loc de un model il pun pe celalalt nu mai merge, sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

functia tempomat e inclusa in ECU,fiecare motor are ECU lui,daca iei o maneta de G4 1999 cod motor AFN nu se va potrivi pe G4 2000 cod motor AJM AXR .De aici diferenta de manete sau ia mateta prezentata mai sus si puneo pe G4 din 2001 sau invers si sa vezi ca-ti da cu rest

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate domn, eu mi-am cumparat si montat un kit de tempomat. In manualul de instalare era prezentata legarea la mai multe tipuri de motoare, deci mai mult decat sigur o maneta de tempomat nu este dedicata doar unui tip de motor.

Multumesc.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine a zis ca e dedicata unui singur tip de motor ? :)

Sau puneti maneta de mai jos ca tot de G4 ,Bora este

Am pus si eu o intrebare si voi imi puneti altele sau incercati sa faceti misto.....ce oameni

Stiti sau nu stiti ?

post-25908-1272548908_thumb.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu kit-ul tempomat este de 2 feluri:

1. Pt motoare pe benzina.

2. Pt motoare pe motorina.

Am facut un printscreen de pe un site unde se vind kit-uri retrofit.

post-10110-1272557453_thumb.jpg

Poti vedea aici ca sunt 2 tipuri de kit-uri la vanzare.

Cred ca nu merge de pe benzina pe diesel si de pe diesel pe benzina.

In rest cred ca merge de la un diesel la altul.

Nu stiu daca merge de pe o platforma tehnica pe alta adica de la Passat la Golf.

Succes

Poti accesa site-ul si descoperi acolo diferentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele de pret care apar sunt din cauza cablajului suplimentar pentru masinile benzinare deoarece acestea nu au cablaj intermediar de la ECU la cutia de conexiuni de sub stergatoare.De exemplu la seat leon am gasit in mufa de la ECU papucii mama in care trebuiau facute conexiunile iar la un golf 4 nu existau acesti papuci mama si a trebuit sa fac o improvizatie.Oricum eu nu am auzit pana acum ca o maneta de la un diesel sa nu se potriveasca la benzina sau sa difere de la un model al altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu facem confuzie intre kit si maneta. Kitul are o maneta, care este aceeasi pentru toate kit-urile (de obicei modelul nou), si cablajul care difera de la motor la motor, respectiv modelul masinii. Aceeasi maneta este montata si pe Octavia1, pe Golf4/Bora, Passat, etc. Diferenta este la modul de legare. Maneta are 6 pini. La golf4/Bora sunt folositi doar 5(pin 4 si 7 impreuna) deci 5 fire in cablaj. La Passat sunt 6 fire. Asadar difera cablajul (numar de fire, lungime respectiv papucii de la capatul acestora) in functie de modelul masinii, si de codul de motor. Pentru detalii confruntati manualul de instalare din primele pagini ale acestui topic. Maneta este aceeasi. Doar ca exista doua modele, unul vechi si unul nou, la care difera doar pozitionarea butoanelor RES/SET. Cea din poza lui passat19tdi este modelul vechi. Mai exista un model in care butonul de RES este in capatul manetei (modelul nou). Este doar o chestiune de estetica. Din punct de vedere functional sunt identice.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!