Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Aceeasi problema am intalnit-o pe un A6 si nu am rezolvat-o inca. Cred ca problema cu bitii 5 si 6 este din contacte. Tempomatul nu functioneaza pe acel A6 si nici nu apare nimic pe bord. Cred ca se lasa cu o demontare si verificare a contactelor din maneta. CAnd vine respectivul cu masina la mine va spun ce am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Pai la mine cand il activez mi se aprinde martorul verde in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la mine cand il activez mi se aprinde martorul verde in bord

stiu ce e! enable nu primeste 12v. cauta firul enable ce pleaca de la maneta si cu contactul pus trebuie sa ai pe fir 12v cand activezi, ca si pe ON dealtfel.

martorul se aprinde de la ON, dar calculatorul daca nu vede si enable nu executa comenzi...

ai sis ca: "la bitul 5(enable) ramane 0 cand la 6 este 1"

este clar ca pe enable nu ajung 12v pana la calculator... daca nu ai 12v poti sa faci legatura directa intre ON si ENABLE, nu se strica nimic, sunt curenti f. mici.

Modificat de lasssk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca stii schema tempomatului, dar .... comutatorul de enable este inainte de ON, deci daca de cel de enable nu trece nu ar trebui sa ajunga curent nici la ON, Asa ca... daca era invers era clara situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Enable e inainte de On. Pe cablajul de la maneta spre ECU, pinul 4 si 7 al manetei sunt legati impreuna. Maneta se alimenteaza prin pinul 6 trece prin comutatorul Enable si iese pe 7 si merge odata spre ECU si in acelasi timp se intoarce prin 4 spre On si restul (set/res) si care iese apoi prin 5. Faptul ca ai tensiune pe 5(On) inseamna ca ai si pe pe nodul pinilor 4 si 7. Tinand cont ca aceasta tensiune nu ajunge la ECU, indica faptul ca este intrerupt firul undeva pe traseu.

post-8948-1240382538_thumb.jpg

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Ok asta deja ma depaseste. Imi puteti spune ce culoare sa urmaresc ca nu inteleg schema aia deloc :D . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate gresi foarte usor la montarea pinilor in mufa. Eu am instalat tempomat la un user de pe forum ce are o Bora din 2005 si totul merge brici. Problema cu aprinderea martorului e din instalare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ManiacuV6 Omul a zis ca are tempomat OEM.Cine sa greseasca la montarea pinilor ???

@GL-81-NYK Acum vad ca tu ai Passat. Schema postata mai sus impreuna cu tot postul e valabila doar la golf4 , Octavia1, si inca cateva, dar nu la Passat.

Printre altele cand am spus ca bitul5 si 6 sunt Enable si On, am spus ca cei doi biti reprezinta cele 2 semnale, dar nu am spus ordinea. Adica nu am zis ca bitul5 este neaparat Enable si 6 on.Poate sa fie si invers.

La tine, unul din cele 2 semnale (Enable/On) trece prin contactele de la switch-urile de la ambreiaj si frana. Acolo ar putea fi o problema. Verifica mai intai daca apar in Vag-Com, si daca nu verifca in mufa de la maneta ai tensiune pe pinul 4(cu contactul pus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Pe vag com nu mi da eroare de la frana sau ambreiaj iar daca intru pe blocurile de masura la 06 in Engine si activez CC-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca stii schema tempomatului, dar .... comutatorul de enable este inainte de ON, deci daca de cel de enable nu trece nu ar trebui sa ajunga curent nici la ON, Asa ca... daca era invers era clara situatia.

Am zis ca: "... pe enable nu ajung 12v pana la calculator".

Inteleg ca trebuie sa iasa de la maneta tensiune pe enable, insa undeva este intrerupta.pana la calc.

Bitul 5 este 1 logic daca la calculator ajunge 12 V pe enable / iar Bitul 6 este 1 logic daca ajunge 12 V la calculator pe ON. Nu stiu cum iasa de la maneta dar inainte sa-mi montez butonul la mine sub "pedala de odihna a piciorului stang", am testat cele doua samnale si sunt separate si independente. Eu le-am legat ambele pe urma la 12 V cu contact, ca sa am tempomatul ON permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lasssk Citeste cu atentie in postul meu anterior ce am zis despre bitii 5 si 6.

Verifica si siguranta nr.13 si nr. 31.

+12V --[sig nr.13]-----RED/YEL----(1)[brake light Swich](2)------RED/BLK------(4)[Maneta tempomat butonul On/Off](5)-----RED/GRY-----(2)[Clutch Vacum Vent Valve Switch](1)---------RED/YEL------(1)[Vacum vent Valve Brake Switch](2) ------RED/GRN ------->ECU

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut dragi colegi.

Ma bate gandul sa imi montez si eu un CC pe masina din semnatura.

Exista cineva care ma poate ajuta?

Intai cu niste preturi (achizitionare + montare).

Daca cumva s-a mai discutat de preturi imi cer scuze, dar cat am bantuit eu pe aici nu am vazut un total, sau cine le monteaza in Buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, am citit posturile acelea, dar nu am vazut nimic concret, adica pretul l-am vazut.

dar nu stiu daca merge pe masina mea si cine m-ar putea ajuta sa il montez?

Merci oricum pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pt a gasi un coleg care sa-l monteze, cauta in aria de anunturi sau vezi ca multi au mentionat si in semnatura faptul ca presteaza astfel de activitati. De asemenea poti consulta si aria de feedback si iti poti face o idee despre cat de multumiti au fost cei care au apelat la serviciile lor.

In general pt a afla ce te intereseaza trebuie sa ai putina rabdare si sa citesti cat mai mult pt ca informatiile exista. Stiu ca este incomod sa stai sa citesti un topic de xx pagini, dar aceste topic-uri au devenit asa stufoase tocmai datorita celor care doresc un raspuns individual. In felul acesta informatiile cu adevarat folositoare vor fi din ce in ce mai greu de gasit pt cei care are nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am notat, si am sa procedez corect data viitoare.

Va multumesc de ajutor domnilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor
Verifica si siguranta nr.13 si nr. 31.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de siguranta 5 nu spune nimeni nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu am elucidat problema ledului care nu se aprinde in bord. In schimb tempomatul merge fara probleme.

mai era cineva pe aici cu aceeasi problema, daca a rezolvat-o sa imi dea si mie un sfat.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Siguranta 5 e OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a uitat si e ok. mai est alta siguranta la cre ar trebui sa ma uit?

Modificat de matei_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica in measering blocks pe Engine si vezi in canalul 22 bin bits. SIngura siguranta care are legatura este siguranta nr 5

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ceva de siguratna numarul 31 mai sus. Eu nu am nimic pe acea siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema pentru 10 minute doar. La baza manetei am gasit intrerupt un fir din acea panglica de fire, le-am lipit dar nu au tinut. Ma gandesc sa inlocuiesc acea banda cu contacte cu fire de la mufa pana la contactele manetei. va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!