Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Matei, au zis baietii ca te costa pana in 1 mil sa iti iei mufa de la dealer, scrie pe cateva pag in urma, sunt curios daca ai incercat sa vezi la vreun dealer sau la vreun magazin daca iti aduce si cat costa, daca iti face unu din noi mufa aia si iti cere o suma simbolica pe ea eu stiu 20 sau 30 de ron cu inca atata transportul oare se mai merita?

Plus ca e nevoie sa o si montezi si mai trebuie si acolo explicatii si mai multe chestii, fa-o singur doar cu niste papusi si niste fire si un tub de silicon ca e chiar usor cu schema aia....

Bafta! Daca o aveam pana acuma o montam si mergeam si cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru saft gabriel.

1 Azi mi-a venit maneta. Mai exact acum 30 de minute. M-am gandit ca ar fi bine sa am si cablu cand vine maneta. asa m-am gandit eu ca ar fi logic!

2. Am cautat la mai multe magazine de profil. Am fost si la dezmembrari pe Mihai Bravu (numai stiu cate ca sunt o gramada). Am gasit la o singura persoana pe forum insa si era mai mult cablu ca maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sant din Bucuresti. Incearca sa ma contactezi, ai telefonul meu in profil. Daca nu raspund, da-mi un sms si rezolvam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc lui romeo pt ajutor. mare om mare caracter :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ai montat tempomatul matei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu l-a montat,am sa incerc sa-l ajut pe vineri sau sambata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sambata asta am reusit sa montez si eu tempomatul cu ajutorul colegului romeo01, caruia ii multumesc foarte mult.

Toate merg super bine, dar a aparut un zgomot la volan in momentul in care se efectueaza cea de-a doua rotatie (inspre maxim) si in dreapta si in stanga. Se aude ca un "clanc" de 2 ori scurt. Seamna ca si cum ar atinge niste cabluri.

S-a mai intamplat la cineva? astept parerile voastre.

marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Matei se pare ca n-a ifost atent la spirala de la airbag. Ai mare grija ca se rupe relativ usor daca e fortata. In rest totul decurge relativ usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spui tu ca aia nu a fost montata corect? si acum ce este de facut. Cand am scos-o am lipit-o cu un scoci sa stea in pozitia in care a fost scoasa.

o sa incerc sa o scot iar. Dar la ce sa fiu mai atent, ca nu prea inteleg?. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabeste colierul care tine manetele pe ax si ridica intreg ansamblul cativa mm mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...

este cineva care sa monteze si sa comercializeze tempomate la baia mare ?

as fi recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....

o dat domnu` si mi+am montat ieri pilotul automat(tempomatul)...toate bune si frumoase...el functioneaza dar nu mi se aprinde becul in bord...

intrebarea mea este daca am bec sau nu??...o mai patit cineva asa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Montajul nu este corect sau sunt alte probleme tehnice.

Martorul exista la Golf 4 (vezi aici), citeste intreg topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine merge tempomatul ok, dar nu se aprinde becul in bord. Deci montajul e facut corect, zic eu.

Deoarece cand acesta este activat isi face treaba, doar ca nu apare martorul in bord. Martorul din bord ar trebui sa fie un efect al faptului ca este activat tempomatul.

Si eu am tot un 1.9 Tdi alh 2001. Daca ne puteti da niste date mai exacte unde am fi putut gresi cu montajul ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fosta mea mașina (golf-1.9 tdi ALH - 2001) am montat tempomat ulterior după ce am cumpărat-o și martorul era prezent, funcționa la fel ca și cum ar fi fost montat din fabrică. Montajul a fost făcut la un dealer VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca al unele modele de brduri acest martor sa nu existe?

maine am sa incerc sa rezolv problema cu tacanitul la rotirea volanului, care cred ca tot de la instalarea tempomatului vine, si poate pun si alt bord care are acel martor.

O sa anunt ce a iesit. Intre timp mai astept si alte sugestii, unde s-ar fi putut face gresala cand am montat tempomatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu VAG-COM functionarea lui corecta. Citeste ce am spus la postul nr #333 din acest topic. Verifica in special On si Enable. Ar putea sa nu aiba aceeasi valoare.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwboratdi2001

Buna seara! vin si eu cu o problema in atentia voastra in speranta ca ma veti lamurii si pe mine. Am o bora model 2001 cod motor AJM, masina a venit cu tempomat, maneta veche, dar spurpriza, acesta nu merge.De pornit se porneste, adica daca il pun pe ON se aprinde martorul luminos in bord, merg astept sa trec de 40KM/h si cand apas set sau incerc sa cresc viteza NIMIC, nu merge, nu mentine viteza.E destul de suparatoare chestia pentru ca imi displace ideea sa am acolo in fata mea o optiune din punctul meu de vedere foarte importanta si care ofera mult confort, cei care fac drumuri lungi cunosc, si sa nu ma pot bucura de ea, m-am saturat sa imi amorteasca piciorul pe acceleratie :( Intrebarea mea este urmatoarea: daca se aprinde becul practic maneta e buna? ca teoretic ar fi sa fie buna :P cum pot sa verific cu vag-com-ul daca e buna maneta sau daca nu cumva a fsot dezactivat CC-ul si am vazut aici ca ar fi probleme si la swichiurile de la frana ambreiaj, si acceleratie,am citit postul 333 e novoie de ceva coduri de login? si daca se poate niste poze cu operatiunea de verificare a CC-ului si a swichiurilor m-ar ajuta cred ca foarte mult. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa spun o mare prostie, dar eu tot o spun :D. Eu am tempomat de la FEBI, nu este OEM, butoanele dispuse altfel, dar ar trebui sa faca aceleasi chestii.

la mine se apasa pe RES, mai lung un pic si atunci el intra in actiune. Dupa care tot pe RES (care este si +) se creste viteza.(tin apasat biutonul si viteza creste constant).

Daca apas frana sau ambreiajul se decupleaza, iar la apasarea butonului RES (daca nu am oprit tempomatul de tot) se duce la ultima viteza setata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea si la mine pana sa il activez, cu toate ca aveam G la componente. Am mai dat odata login 11463 si de atunci totul e ok.

Pentru ce am scris in postul 333 nu e nevoie de login.

LE: @matei_VW Nu are traba ce fel de maneta este (OEM sau producator). Exista doua tipuri care fac acelasi lucru (s-a mai discutat tot in acest topic), aceeasi pini, aceeasi mufa , acelasi tot. Doar pozitionarea butoanelor difera.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
si la mine merge tempomatul ok, dar nu se aprinde becul in bord. Deci montajul e facut corect, zic eu.

Deoarece cand acesta este activat isi face treaba, doar ca nu apare martorul in bord. Martorul din bord ar trebui sa fie un efect al faptului ca este activat tempomatul.

Si eu am tot un 1.9 Tdi alh 2001. Daca ne puteti da niste date mai exacte unde am fi putut gresi cu montajul ar fi super.

In manualul de utilizare la pag. 18 scrie asa: "Lampa de control nu este disponibila la toate echiparile"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ vwboratdi - s-ar putea ca printr-o intamplare precedenta sa nu ai schimbat codul necesar pt activarea manetei de tempomat,cand am montat eu tempomatul tot asa am patit.dadeam on se aprindea martorul dar nu pastra viteza,am facut setarea cu vagcomul si aia a fost ..acum merge fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor
In VAG-COM la 01 - Engine group 022 campul 2(bin bits) are urmatoarea semnificatie:

De la dreapta la stanga,

Bitul 1 si 2 sunt pedalele de ambreiaj si frana (1 apasat 0 in rest)

Bitul3 - butonul de RES (1 apasat 0 in rest)

Bitul4 - butonul SET (1 apasat 0 in rest)

Butul5 si 6 sunt ENABLE si ON (cand dai comutatorul pe on sunt ambii pe 1 si 0 in rest); Ambii au aceeasi valoare, adica ori 11 ori 00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!