Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu o intrebare, masina mea a fost dotata din fabrica cu tempomat dar comenzile erau pe volan cu + si - am doar maneta de on/off (volanul s-a schimbat intre timp cu un volan simplu-fara comenzi) cand dau on imi apare in bord martorul verde ...intrebarea mea este daca imi pun maneta cu tempomat mai am nevoie de cablu? sau teoretic ar trebui sa il gasesc in spatele volanului legat la maneta de semnalizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie da o alta maneta care sa aiba toate butoanele si de vreo 3 fire care sa le tragi din mufa existenta pana la mufa de sub stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, maneta cred ca fac rost de ea azi, firele alea 3 pot sa fie home-made? am nevoie de ceva mufe speciale sau trebuie sa il cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ....pe AZD merge instalat tempomat?...si daca da un pret la piese....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge. Trebuie sa iti cumperi kit-ul complet, ca la Golf, benzina, nu sunt firele trase la ECU - se poate rezolva si asta - ca am montat cateva care aveau doar maneta - cablul, mufa, le-am facut eu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Mufa care intra in maneta.

Are deja mufa acolo cu firele pentru ON. Ai nevoie de kit de reparatie pentru firele de acolo, codul fiind: 000979018E

Ai nevoie de 2 bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul acela contine mufe si parte din fire care trebuie sa le unesc cu firele sau mufa care intra in volanul cu comenzi?(si mufele alea vin bagate in pinii aia mici din maneta ma gandesc)

(am facut rost de maneta 8l0 953 513j ) nu ai cumva un cod pentru cablu complet sa il duc direct in ECU ? cod motor ASV

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit de reparatie pentru fire inseamna un fir cu 2 pini la capat, care se taie in 2 si se obtin 2 pini cu fire care se baga in locasul coresp in mufa si se leaga mai departe de fire;le corespunzatoare.

Tu nu ai nevoie de mufa deoarece ai mufa pe vechea maneta. trebuie sa elimini din schema modulul Multi-function steering wheel control unit, above the central electrics, dar nu sa-l scoti ca nu mai merg comenzile de la radio, doar sa sari cu firele dintre maneta si ECU peste el.

Schema e asa

mufa maneta mufa de sub stergatoare neagra

6 este tras deja

7 este tras

4 este tras

5 9

2 1

3 2

Atasez si cele 2 scheme sa te ajute.

schema

ccs.pdf

msw.pdf

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy multumesc mult de ajutor si pentru schite cred ca am toate informatiile sa ma apuc de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am montat si eu tempomat la masina din semnatura, maneta cu un buton, mufa originala si cabluri prelungite dupa schemele din topic. Functioneaza insa ledul din bord nu se aprinde. Ce poate sa fie in neregula? Ce conditioneaza acel led sa se aprinda?

Modificat de VWasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toate modelele au acel martor in bord....:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chiar daca il au, nu la toate se aprinde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Referitor la martorul din bord pentru tempomat am si eu un prieten caruia nu i se aprindea. Am incercat sa ii pun o harta(flash-tuning) pe masina si surpriza martorul s-a aprins. Dupa i-am pus harta originala a masinii si martorul a ramas aprins mereu de atunci chiar daca il inchide-deschide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare....si eu am incercat diverse combinatii, si nimic - sunt masini la care merge si masini la care nu (vb strict de cele care au martorul in bord). Si eu cred ca totul e din harta ECU - poate aflam ce adrese trebuie modificate, sa o rezolvam si pe asta. Nu e mare inconvenient, avand in vedere ca e logic - cand ai butonul pe On, merge tempomatul....dar se vede frumos, cu el aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici al meu nu se aprinde si parca l-as vrea aprins.

Ledul in cluster exista si o sa-i trag alimentare separata pe unul din pinii nefolositi din mufa verde sau albastra direct la + ul din maneta pe ON.

Daca aveti o varianta software anuntatine si pe noi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine e clar:

1999.5, 2000, and early 2001 MKIV's have a CC light in the cluster, but the ECU was NEVER programmed to illumitate it.

Cei cu masini mai noi vor fi mai fericiti :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cu toate ca am cautat in topicul de G IV nu am gasit un loc mai potrivit pentru intrebarea care suna in felul urmator:

La un G IV motor AXR cu tempomat din fabrica fara sa fi facut inca o scanare (sper ca maine la intalnire...) ce ar putea sa genereze urmatoarea defectiune: martorul din bord se aprinde insa nu pot activa cu butonul SET functia ceruta iar daca apas RESET incepe sa accelereze parial (max 4 secunde) dupa care se decupleaza. Pana ieri functionarea a fost de genul (spusele colegului de servici): se SET-a doar cu butonul RESET :huh: iar asa functiona pana la franare sau schimbare viteze( adica normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa maneta si mai trage de contactele de pe butonul on -off. Daca acolo totul e ok, verifica banda flexibila, acolo unde iese din levierul manetei si intra in corpul acesteia. Are prostul obicei sa se intrerupa acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu banuiesc banda intrerupta.

PS: Nu este RESET ci RESUME.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resume, reset ... tot un draq :)

Am desfacut maneta, am curatat contactii insa rezultatul este acelasi.

Ramane de verificat banda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa verifici banda, poti scoate capacul de pe spatele manetei, cu maneta pe masina precum si capacul superior de la coloana volan. Ca sa o vizualizezi bine, foloseste o oglinda mica si o lanterna.

Cel mai corect si usor sa o verifici e sa o demontezi de pe masina, ca daca are banda rupta, nu o poti repara pe masina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Cel mai usor e cu VAG-COM pe Engine(si nu mai stiu exact ce canal) si vezi exact functionarea fiecarui buton de pe maneta: tii apasat pe el si misti de maneta sus/jos si vezi daca bit-ul respectiv devine din "1" zero. Daca nu ramane mereu 1 inseamna ca e banda s-au mufa de pe maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de pont, nici unul dintre baietii cu "scule destepte" nu au fost la intalnire, data viitoare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am comandat maneta pentru tempomat pentru un golf 4 2001 motor 1.6 16V aus, cod maneta 8L0 953 513J sper ca se potriveste pentru modelul meu si este compatibila, insa nu gasesc un cod pentru setul de cabluri sa se potriveasca acestei manete si motorizari mele, ma ajuta cineva cu un cod? unde as putea sa le gasesc la dealer vw? cam la ce costuri se mai ridica si acele cabluri multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!