Jump to content

Motorul se opreste dupa 2 secunde


Ionut Leon
 Share

Postare recomandată

Va salut.

Pe drumul de intoarcere din Bulgaria,intr o depasire in panta ,am pierdut putere si a aparut spirala intermitent in bord.

Am oprit si repornit dar nu mai pleca de pe loc .Se tura dar nu se misca de pe loc.

Am avut un tester la mine si erorile au fost pe senzorul MAF si ceva boost pressure.

A scos mult fum negru.

Sub capota se auzea un sunet metalic.

Am ajuns acasa cu platforma si am observat ca masina pornea dar dupa cateva secunde se opreste.De fiecare data.

Mecanicul a verificat turbo ul si a zis ca e ok.

A dat jos injectoarele si a zis sa le trimit la verificat .Sunt Continental,cod motor BMR .

Cunoasteti un service bun unde le pot trimite la verificat ? 

Masina nu consuma multa motorina inainte valorile erau bune la injectoare.

Mi frica sa nu fie alta problema,nu de la injectoare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile salvate, de la diagnoza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate le-am sters atunci pe loc si nu le-am pozat.Deci s-au putut sterge.

Cea cu senzorul MAF am mai patit o de 2 ori inainte cu cateva saptamani,tot intr o depasire.Opream motorul si reporneam si mergea.

Cea cu boost pressure a fost ceva cu limita dar nu mai stiu pozitiva sau negativa.

Acuma la scanare nu am nici o eroare .

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt date jos ,trebuie sa le trimit la verificat.

Am gasit pe google doar 2 firme care se ocupa la Continental...Totaldiesel din Pantelimon si Electromitserv din Zalau

Imi puteti face o recomandare din cele 2 sau alta ?

Multumesc.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare mai mult problema de immobilizator/blocator coloana , nu de injectoare

In general,injectoarele astea,se “repara” prin inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Pare mai mult problema de immobilizator/blocator coloana , nu de injectoare

In general,injectoarele astea,se “repara” prin inlocuire

Problema e ca se tot opreste si nu da nici o eroare.

Nu e posibil sa fie de la senzorul de la axa cu came sau vilbrochen ?

O sa trimit injectoarele la verificat,sper sa nu stricam si ce era bun cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil de ghicit fara o constatare ,cauzele sunt multe ,inclusiv senzor vilbrochen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil sa fie de la ecu sau imobilizator.Merita verificat si intercoolerul,poate turbina pierde mult ulei pe langa ax,ulei pe care il poate baga in admisie.Cu toate ca mult fum negru inseamna amestec bogat,adica putin boost bagat de turbo..Verifica si daca motorul are evacuarea libera,poate de aia se opreste dupa cateva secunde(dpf colmatat?).Un filtru de particule infundat,ar putea provoca under boost,erori pe debitmetru si oprirea imediat dupa pornire.Scoate sonda lambda din dpf si incearca sa o pornesti fara aceasta sonda in dpf.Ceva de genul acesta..

 

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este problema de imobilizator, avem eroare pe 01 motor, 25 immo si eventual pe 46 confort...si pe ceasuri.

Chiar daca sa zicem (dar e exclus) nu avem eroare, in blocurile de masura se poate verifica cine nu autorizeaza pornirea.

Spre exemplu, platforma similara, un B7 cu probleme la ELV, caruia i-am montat ieri ELV nou, adaptare cu ecu, etc. Eroare pe 01 motor si pe ceasuri, inainte de remediere defect.

20220723_080136.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF ul este anulat fizic si din soft de cativa ani.

Cum ziceam mai sus,nici o eroare pe ceasuri sau tester.Porneste usor de fiecare data si se opreste imediat.

Trebuie sa aiba legatura cu maf sau turbo,de acolo o pornit totul.Desi erorile le-am putut sterge atunci , masina nu mai pleca de pe loc.

Am mai pornit o de cateva ori ca sa o urcam pe platforma bulgarilor si nu se oprea atunci motorul.A fost dusa la un mecanic in Bulgaria care zis imediat ca e turbo,se auzea ceva metalic sub capota .

Am chemat alta platforma din Romania si dupa cateva ore cand am pornit o s-o urcam a inceput sa moara motorul.

In Romania mecanicul a verificat turbo ul ,a scos furtunul sa traga direct si a zis ca e ok.

Luni trimit injectoarele la verificat,probabil degeaba ,dar sa eliminam si asta.

 

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu update 

Compresia motorului si injectoarele sunt bune .

Cand se opreste motorul scoate fum negru si nu este o oprire ca din cheie, se opreste ca si cum ar fi "inecat".

Imi puteti da niste sugestii ce mai putem verifica ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a verificat admisia să nu fie colmatată (mai ales în zona EGR)? Clapeta de pe admisie (aia de sub EGR) se deschide la pornirea motorului (comportamentul clapetei este să se închidă pentru 3 secunde la oprirea motorului, în rest trebuie să fie deschisă)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Ionut Leon a scris:

Revin cu update 

Compresia motorului si injectoarele sunt bune .

Cand se opreste motorul scoate fum negru si nu este o oprire ca din cheie, se opreste ca si cum ar fi "inecat".

Imi puteti da niste sugestii ce mai putem verifica ? Multumesc.

Salut,ti sa spus ceva mai sus,verifica sa nu ai admisia sau evacuarea tapate cu ceva,iar daca filtrul este anulat..este si golit,sau cum?Daca nu este golit de ceramica respectiva,si este anulat din calculatorul masinii,se poate infunda oricum.

Senzorii care iti dadeau eroare sint relationati cu presiunea de aer.Aceleasi erori dar pe un model vechi de audi,imi aparea si mie,si la final am pus debitmetru nou cu toate ca nu imi dadea eroare de asa ceva.

Masina pornea si mergea foarte bine,dar cind nimeream vreo groapa,aparea eroare de senzor de presion de turbo,si nu mai trecea masina de 1000 rpm,trebuia sa o opresc si sa o pornesc din nou,...pina la prima groapa bineintels.

Daca este din sistemul de injectie,verifica filtrul sa nu fie plin cu apa,si fa teste si cu alta motorina nu doar cu cea din rezervor.

Alimenteaza pompa de motorina dintrun bidon ceva,si cu motorina noua.Doua furtune direct in bomba,tur si retur,fara filtru,ca nu pateste nimic citeva secunde.

Elibereaza admisia si evacuarea,lasa-le in aer.

Porneste si vezi cum se manifesta,apoi vino si spune care au fost rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Acuma 2 zile, dupa ce s-au montat injectoarele cu oringuri si suruburi noi, motorul a pornit fara sa se opreasca .Mecanicul a lasat o 10 minute si a mers fara probleme. 

Totul bine pana ieri cand lasat o sa mearga mai mult timp si a inceput iar sa se opreasca.

Evacuarea a fost scoasa afara dinainte de dpf si admisia fara egr,clapeta.

Porneste usor dar se opreste ca inainte ,ca si cum nu ar avea aer si cu mult fum negru.

Mecanicul a zis sa o duc la un electrician ca probabil e ceva din calculator,cablaje...

 

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Verifica egr-ul si galeria 

Sunt verificate.

Este posibil sa fie din ECU ?

Ma gandesc sa o duc la reprezentanta ,macar sa stiu care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/12/2022 at 7:50 PM, EEXCALADE said:

Verifica egr-ul si galeria 

Ati avut dreptate.

Am fost azi la masina cu testerul meu si intr adevar nu erau erori .

Motorul prima data s-o oprit la 5-6 secunde,apoi tot la mai putine secunde.

Am desfacut teava de gaze ce intra in egr si am lasat o libera si nu s-a mai oprit.

Am pus o saiba oarba improvizata si masina merge perfect.

Sa-l anulez sau sa comand unul nou ?

Va multumesc pentru ajutor.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu stiu cat de asemanatoare e problema, dar nu ma lasa sa creez un nou topic ca sa o expun

Pe scurt, acum o luna, cand scoteam din marsarier si introduceam in tr. 1, imi taia alimentarea si motorul. am facut o diagnoza vag, erorile fiind cele de mai jos.

Ieri, in timp ce mergeam, si schimbam din a 2a in a 3a, in mers, a taiat alimentarea si motorul. am tras pe dreapta, martori peste tot, am incercat sa repornesc, nimic,,,la un momnet dat, nici nu a mai vrut sa mai ia contactul. totul mort. 

am schimbat bateria azi, acelasi lucru. Ce am observat azi: descuiat masina, fara contact pus.  bag in tr. 1 sau a 2a , taie alimentarea  si de undeva de sub masina se auzea un zgomot scurt ca de scanteie ( dispare masinuta de pe display bord). am pornit o , am mers 2 metri, iar a taiat tot si a inceput sa miroasa a cablu ars. Am deschis capota, iesea chiar si fum de undeva de sub motor. Scot borna +, facea ditamai scanteia, de mi a topit pana si borna acumulatorului. 

pare un scurt la un cablu principal sau , din ce am auzit ( nu prea ma pricep) masa de la alternator care e pe cutia de viteze. 

nu o mai pornesc, ca in 10 secunde cred ca ia foc. 

erorile vag >

ddress 03: ABS Brakes        Labels:. 3C0-614-095-C2.clb
   Part No SW: 3C0 614 095 M    HW: 3C0 614 095 M
   Component: ESP 440 C2     H015 0001  
   Revision:  H015       Serial number: 0657456167
   Coding: 0013686
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2C5D59738F0B302A59-8078

3 Faults Found:
02840 - Wake-Up Line from Central Convenience Module 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 180
                    Time Indication: 0

00789 - Backup Switch (F41) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 43
                    Reset counter: 200
                    Mileage: 257879 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.07.10
                    Time: 14:43:08

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 43
                    Reset counter: 200
                    Mileage: 257879 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.07.10
                    Time: 14:43:08

Address 17: Instruments        Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl
   Part No SW: 3C0 920 870 K    HW: 3C0 920 870 K
   Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 3028  
   Revision: V0018000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0007105
   Shop #: WSC 00012 000 00000
   VCID: 2B5F5A6F8A05371250-807E

1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 202
                    Mileage: 258032 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.07.12
                    Time: 09:16:57

Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433     HW: 3C0 959 433 
   Component:    IMMO         038 0347  
   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 32577 000 1048576
   VCID: 67D7E65F566DD37274-8032

   Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 A
   Component:    ELV          021 0350
   3C0905861A     ELV          021 0350   

2 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 180
                    Mileage: 256609 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.06.19
                    Time: 08:17:29

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error 
            014 - Defective - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111110
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 197
                    Mileage: 258266 km
                    Time Indication: 0


-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation        Labels: 1T0-919-887.lbl
   Part No: 1T0 919 887 D
   Component:      Navigation     0421  
   Coding: 0000002
   Shop #: WSC 05314 000 00000
   VCID: 438F12CF0295DF5288-8016

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN2.lbl
   Part No: 1K0 959 701 K
   Component: Tuer-SG         024 2341  
   Coding: 0000181
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 36697B1B41477AFA3F-8062

1 Fault Found:
00100 - Drivers Interior Locking Button (E308) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-144-G2V2.clb
   Part No: 1K1 909 144 H
   Component: EPS_ZFLS Kl.12      1502  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 30654D03A32354CA65-8064

3 Faults Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Mileage: 0 km
                    Temperature: -70.0°C
                    Voltage: 0.00 V
                    Voltage: 0.00 V

00003 - Control Module 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
             Freeze Frame:

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            000 -  - 
             Freeze Frame:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca cablu da la masa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti fi putin mai exact te rog ? Ce ad putea sa fac? Unde sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici ce cablu de plus din cele groase da la masa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
daniel lacatus 94

Buna am o problema cu un passat b6 cod motor cbab merge tot cand ma duc incet cu el cand bag piciorul in accelerqtie se aprinde spirala si moare motorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteaza erorile stocate pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!