Jump to content

Intretinere si costuri de service Tarraco


Teodoreanu
 Share

Postare recomandată

Am facut revizia in luna August, la PBV1. Au setat intervalul de service la 30.000 km. Eu am facut revizia la 20.000 km, la solicitarea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista interval fix la 30.000 km, este maxim 30.000 km sau 2 ani, in functie de cum decide masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista clar interval  fix ,vroiam sa stiu la ce valori au resetat CB alte ateliere de reprezentanta ca la maine au fost discutii pe tema asta cu cei de la Porsche Timisoara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate seta si interval fix, la 15.000 km, dar asta inseamna ca vei face mai des revizia. Sunt membri vwforum care fac schimbul de ulei la 8000 km, fiecare face cum crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ziua bună ,poate cineva să-mi spună, de ce consumă motorul diesel de la seat tarraco ulei motor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de mult consuma ? Eu in 34 de mii de km am complectat o singura data 300 ml pe la 20 de mii de km de atunci nu a mai scazut nivelul . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Publicat (modificat)

Dupa un an de zile de la schimbul de ulei  si aproximativ 14000 de km cred ca trebuie sa schimb uleiul  se simte un zgomot mai mare al motorului in functionare are o culuare ff neagra si  un usor iz de motorina la miros . Marele ulei pus la reprezentanta care cu filtru si manopera a costat aproape 1000 de lei . La intervalul de service  arata ca mai pot merge 15 mii sau 360 de zile cu uleiul actual .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Pret piese pentru revizie

 

ULEI motor OEM 6 litrii 280 de lei

Filtru de ulei de origine 80 de lei

Buson scurgere baie de ulei  25 de lei

Filtru de aer OEM 90 de lei

Filtru de polen  antialergic OEM 100 de lei 

Manopera pentru schimbul de ulei si filtru ulei 100 de lei 

Filtru de aer si polen le schimb singur 

Total 675 de lei 

La reprezentanta cost aproximativ 1400 de lei am cerut oferta . Inteleg ca trebuie sa faca bani reprezentanta dar sa dublezi preturile chiar este hotie .

Pentru toate astea un pret de 1000 de lei era ok la reprezentanta din punctul meu de vedere dar 1400 deja este exagerat 

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Teodoreanu Nu vor fi probleme cu o eventuală solicitare de reparație în garanție dacă întreținerile nu s-au efectuat la reprezentanță?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cine stie ca el a facut revizie ''neoficiala'' ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca acele consumabile sunt OEM, la preturile alea. Cel mai probabil sunt pe producator, caz in care cei de la reprezentanta vor vedea ca le-ai schimbat tu intre timp. La o eventuala solicitare pe garantie ti se va solicita o factura sau dovada efectuarii reviziei intr-un service autorizat RAR, altfel garantia va fi nula pe partea de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Sa o luam pe rand . Eu fac o  revizie  dupa aproape 15 mii de km si un an de zile ( motorul a devenit zgomotos , actualul ulei este foarte inchis la culoare si are un miros de motorina ) masina i-mi arata ca mai pot merge 15 mii de km sau 360 de zile cu el dar eu doresc sa il inlocuiesc  . Nu resetez intervalul de service si peste un an sau 15 mii de km cum i-mi arata masina merg la dealer sa bage ei zeama lor de 1000 de lei  . Eu fac doar o inlocuire sa zic intermediara folosesc ulei OEM filtre OEM ( toate piesele sunt OEM preturile sunt mai mici deoarece au fost achizitonate de la un magazin online cu redeucere de atelier auto ) . Cum a spus si akon cine stie ca eu am facut un schimb neoficial ? Baietii din atelier care nu au fost capabili sa-mi toarne uleiul in motor fara sa-mi umple de ulei compartimentul motor ? Chiar daca citesc pe forum comentariile tot nu pot dovedi nimica . Si ce sa reclame ca am schimbat uleiul mai repede si asta dauneaza motorului ? Filtrele de aer si de polen le-am schimbat a doua oara si anul trecut au fost inlocuite . Planul de service spune ca la 60 de mii de km trebuie aceste filtre inlocuite . O sa le inlocuiesc la reprezentanta atunci cand face masina 60 de mii pana atunci preventiv pentru sanatatea mea si a motorului le schimb anual . Cine doreste le schimba la 60 de mii . Ce am facut eu nu afecteaza cu siguranta viata motorului . In concluzie i-mi asum deciziile uleiul este schimbat la atelier autorizat RAR pentru ulei detin factura, iar cele 2 filtre sunt identice cu cele de fabrica cu, care a venit masina echipata . La Octavia am schimbat uleiul numai din 30 de mii in 30 de mii de km filtrul de motorina la 90 de mii de km nu am avut probleme cu ea . Adevarat ca am vandut-o la 110 mii de km , acum  Tarraco intentionez sa il pastrez mai multi km asa ca incerc sa il protejez cat mai bine . Preturile la masini noi au crescut considerabil nejustificat din punctul meu de vedere asa ca am sa cumpar mai rarut o masina noua si o sa trag de actualele mele masini mai mult timp . Le pot vinde si eu la 198 de mii de km  nu numai samsarii .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai faceti confuzie intre acronime:

 

- OE - Original Equipment - cu ce iese masina din fabrica si ce pun la reprezentanta - se gasesc si la magazine specializate, trebuie codul piesei

OEM - Original Equipment Manufacturer - producatorul echipamentului respectiv (ex. Filtru de la Mann, cel OE va avea cod de VW, cel OEM - cod de Mann).

Aftermarket - banuiesc aici ca se intelege

 

In teorie, intre OEM si OE diferenta ar fi in standardul de calitate si controlul calitatii, care este standardul producatorului de masini.

 

Sper ca si intelegeti 😂😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca intr-adevar, exista piesel cu eticheta OE la preturile alea. 

Dar sunt sau nu originale.... aici e un mare semn de intrebare. 

Problema e ca sunt vandute de magazine / furnizori mari...  teoretic ar trebui sa fie originale... si nu contrafacute. dar mai stii ceva sigur in ziua de azi? 

 

image.thumb.png.5180c619d07248717ab5e9c82ad250a5.png

 

dilema este ca nici Castrol, Mobil, etc nu sunt atat de ieftine .... Sunt mai scumpe,

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerii mari de piese auto vand la acest pret, bun, deocamdata sunt stocuri din productia din ultimul sfert de an 2022, dar se vor scumpi pe masura ce trece timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Scuze de greseala am sa pun poze cu filtrele comandate uleiul de motor  este cel postat de Andrei_221

 

Am sters numele furnizorului sa nu fie considerata publicitate ,mascata

 

Dupa cum a scris Luciosu si ce scrie pe ele sunt OE

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 5/8/2023 at 7:34 PM, Dolfin said:

Dealerii mari de piese auto vand la acest pret, bun, deocamdata sunt stocuri din productia din ultimul sfert de an 2022, dar se vor scumpi pe masura ce trece timpul.

Cu toate ca multe dintre ''premonitiile'' tale le gasesc putin prea tragice, legat de ulei chiar ai avut dreptate, VW 0w20 bidon 5l era 197RON acum ~1luna iar acum este 239RON la acelasi vanzator. Procentual cresterea este mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica completare, nu este "premonitia mea", este analiza altora pe baza datelor economice; materii prime, energie, context geopolitic.

 

Daca BRICS reuseste sa faca nesemnificativ $-ul ca procent in tranzactiile internationale, noi toti cu economiile sub $ si implicit € o sa suferim major, ca sa folosesc un termen "light".

 

On topic, am ajuns sa iau ulei si consumabile (s-au scumpit si ele) pentru un schimb in avans, macar sa aman pragurile de scumpire putin (nu are rost sa stochez uleiul mai mult de 1 an). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Poți cumpăra tot schimbul pentru mașină de la un magazin de piese auto și sa te duci cu ele la ei ca să-ți facă schimbul și ieși mult mai ieftin. Eu am cumpărat mașina în Germania și le-am pus întrebarea dacă pot să vin eu cu tot schimbul și mi s-a spus că da. Așa că le-am cumpărat deja din România ( uleiul l-am cumpărat de pe emag 0-20 w la 238 lei 5 litri,restul inclusiv plăcuțele de frână de la un magazin de piese auto și au costat 950 lei ). Am sa revin după  ce am făcut revizia(8400km-243 zile). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am schimbat placutele de frana pe fata marca TRW cost placute 290 de lei montaj gratis . Au tinut 52 de mii de km . Cand am fost la revizie la 50 de mii de km cei de la reprezentanta au zis ca trebuie schimbate . Am intrebat cat costa inlocuirea lor 1150 de lei . Le-am multumit frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Ionut Bogdan C

Eu am schimbat cu 1000 lei pe spate din cauza Auto Holdului la 27k km la ultima revizie in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!