Jump to content

Revizii (Golf VIII)


tzuicomicina
 Share

Postare recomandată

Avem pe undeva o lista detaliata cu mentenanta necesara pentru Golf 8 din Europa? Ceva de genul asta: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10168645-0001.pdf. Oricum si datele din US sunt foarte utile dar sunt curios si de cele locale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

  Salut!Intrucat luna viitoare trebuie sa fac prima revizie am inceput sa strang informatii de la mai multi dealeri din Bucuresti.Preturile sunt mai mult decat exagerate.Cele mai “convenabile”oferte au fost cele de la Avia Militari si Brady,iar cel mai mare pret a fost al celor de la Pbn(2150lei).

  Voi unde ati facut prima revizie si ce costuri ati avut?

8270CB87-08D2-4522-A061-70C9CF89A30C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana se schimba la 3 ani, iar filtrul de polen nu se schimba la km acestia, conform planului de service. Il schimbi tu, mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Asa stiam si eu,3 ani.Si totusi mi au spus ca trebuie schimbat luna viitoare.Nu e o idee rea sa l schimb eu si pe cel de aer,dar mi e teama sa n am probleme cu garantia.Mi au spus ca filtrul de aer se schimba la 90k km sau 6ani.Toate pe original,fara lichid de frana costa 600lei la un magazin de piese.Stiam ca la reprezentanta sunt preturi mari,dar nu ma asteptam sa fie atat de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, pana la cei 30.000 de km sau 2 ani, exista vreo recomandare, sa se schimbe ceva mai repede de atat, speciala pentru Romania ?

De exemplu ... filtrul de aer sau cel de polen... ? Sau orice altceva...

 

Ca sa nu ajung acolo față in față cu celebrul: "aaaa, pai acuma se vine dom'le ?!" 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma poate exagerez eu dar dat fiind faptul ca traim in Romania, as schimba filtrul de polen/habitaclu la 6 luni, iar cel de aer la un an. Cand il schimbi pe cel de polen sa te uiti sa vezi cum arata, poate aspectul filtrului o sa te convinga sa-l schimbi mai devreme decat trebuie :D

Modificat de tzuicomicina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Am fost la revizie acum cateva zile.Aveam 21k km in 2 ani.Ulei(original)+filtru,filtru polen(scadent la 2 ani sau 60k km),filtru aer(scadent la 6 ani sau 90k km),lichidul de frana(scadent la 2 ani,inclusiv prima data).Mi au mai spus ca distributia se schimba la 180k km.Voiau sa mi puna ulei castrol dar am refuzat.Le am cerut sa mi pastreze filtrele de aer si polen.Eram curios sa vad cum arata.Dupa parerea mea aratau ok,dar sa le ti cat recomanda ei mi se pare exagerat de mult la fel de exagerat ca factura(2200lei).PBN!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai platit 2200 lei pentru 3 filtre (aer/polen/ulei) si lichid de frana?  Am vazut si eu acum postarea mai veche, mai sus, cu factura de la Brady.

La reprezentanta de obicei manopera umfla fabulos factura. 

Modificat de ho_d_or
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde unde mergi. eu mergeam 90% extraurban. dupa 1 an aratau super bine filtrele. daca mergi aproape numai in oras (a se citi oras poluat bucuresti) arata cu totul altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
AndreiSergiu1991

Am facut si eu o programare la PBV pt o inspectie anuala a masinii (18.000km si are 1 an) + o igienizare a sistemului de climatizare (imi voi schimba eu singur filtrul de polen, e foarte simplu). Si am semnalat si doua probleme:

1. Ornamentele de plastic lucios de pe stalpul B scartaie si zornaie ca naiba pe asfalt denivelat. Sa le faca ceva, nu stiu... sunt efectiv prinse la misto.

2. Senzorul de greutate pasager dreapta fata nu prea mai merge. AM condus iesi si vreo 70km pasagerul din dreapta nu a purtat centura, amandoi fiind clueless de acest lucru. Abia dupa ce probabil s-a miscat in scaun, mi-a aparut martorul, care a disparut instant. Si am facut cateva teste pe loc, si da, identifica ca e un pasager in scaun doar in anumite pozitii.

Eh, si imi zice ca e posibil sa nu fie prinsa in garantie problema cu senzorul. La care eu intreb: Si care sunt criteriile pentru care decideti daca e pe garantie sau nu? 

La care domnisoara de la telefon: Nu avem.

 

:)))))))))))))))))))))))))))

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem schimb de scaune daca vrei. Al meu detecteaza si o sticla de apa de 2L daca o las acolo, sa nu mai vorbim de rucsacul cu laptop :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AndreiSergiu1991

@aroganta deal! hahaha

Astazi am avut masina in service pt inspectie generala + senzor greutate de verificat + ajustat elemente lucioase stalpul B, care scartaie ca naiba.

Masina nu are nimic la inspectie, all good. Am schimbat eu personal filtrul de polen + am cerut si o igienizare AC.
Senzorul de la scaun e mort. Au comandat altul. Cand vine, duc masina sa-l schimbe.

Da, acele elemente lucioase de la stalpul B erau prinse deficitar. Cumva acum le-au prins mai bine.

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
AndreiSergiu1991

Am reparat senzorul de prezenta (schimbat) de la scaunul pasager dreapta, acum s-a stricat la scaunul sofer motorasul ce regleaza inaltimea de la lombar :))Scoate un zgomot ciudat si vibreaza.

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

20221129_141903.thumb.jpg.a81380f79bfd4422ef25ea72cd7b8761.jpg20221129_141826.thumb.jpg.c8dab820dc468d94fd27d7538eb165fc.jpg20221129_141816.thumb.jpg.dfd0582fbde3f81bdb300aaf88072eca.jpg

 

Am zis sa atasez si filtrele, poate ajuta pe cineva sa ia decizia... Acestea sunt dupa 1an si 3 luni si 22.500 km. Mers in bucuresti cu exceptia unor concedii prin tara, hai sa zicem peste 5.000 de km prin tara, dar pe durata unor zile de concediu. Cele mai multe zile au fost de mers prin Bucuresti.

 

Am citit pe aici ca e bine sa nu astept pana la 30.000 asa ca m-am dus. Midocar Vitan, ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen + foaia de intretinere cu verificarile specifice la revizie: 1626 lei.

Stergatorul pe spate a inceput sa scartaie, dar stiu de la Polo ca stergatorul original e cam slab si dupa un an incepe sa scartie. In rest totul ok.

 

Avand in vedere cum arata filtrele, cred ca a fost bine ca le-am inlocuit... Dar cel mai important cred ca a fost schimbul de ulei, mai ales daca ii mai dai si nu mergi doar linistit... Eu nu am respectat nici "rodajul", am turat-o pe unde am prins-o :) De-asta am vrut sa stau linistit cu uleiul. Acuma sa vedem, la prima revizie era de asteptat sa fie totul in ordine....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer arata mult, mult mai rau decat era al meu la 45000km. Similar cel de polen. Asta e pretul platit pentru a locui in Bucuresti: un aer infect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oau, ok. Deci e bine de stiut si cu filtrele si deci treaba cu revizia la numarul de km este relativa. Conteaza *unde si cum*,nu doar *cât*. Si Bucuresti = rău. 🙃

 

Modificat de titan_polo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
AndreiSergiu1991

Am facut si eu revizia de 30.000km la Porsche Vest 1 (dupa 1.5 ani de la achizitie).

Cost total 1449,4 lei (fara schimbat filtru polen si filtru aer, le-am schimbat eu singur cu filtre originale de pe epiesa.ro)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, AndreiSergiu1991 a scris:

Cost total 1449,4 lei (fara schimbat filtru polen si filtru aer

 

           Adica ulei si filtru ulei + inspectia de 1 an ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

La un an nu e nicio revizie. Prima e la 30.000km sau 2 ani. Dar da, schimbare ulei cu filtru, testare frana etc.

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi au schimbat si lichidul de frana la revizia de 2 ani(Porsche Nord).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Da, si mie, m-am uitat acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

 

Eu am primit atentionare ca trebuie sa schimb uleiul si nu am ajuns la 30.000 km inca, iar dupa apare o alta revizie.

Si in bord am warning ca trebuie sa schimb uleiul in 2500 km.

Cum sa procedez? Care e faza?

Am 21.872 km.

Am schimbat oricum eu uleiul si filtrele la 18.000 km, nu le-as schimba acum ...

WhatsApp Image 2024-10-02 at 2.56.25 PM.jpeg

Modificat de vasicri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, vasicri said:

 

Cum sa procedez? Care e faza?

Am 21.872 km.

 

 

Faza e ca deja 20k km sunt destui pentru un ulei. Poti sa-l schimbi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa faci schimb intermediar, cel mai bine e sa-l schimbi la 10.000-15.000/1 an ca sa nu te trezesti ca iti zice masina sa-l schimbi in 6000km ca acum si e mult mai sanatos pentru motor decat sa-l lasi sa se apropie de 20.000.
Ai facut mult oras dupa ce ai schimbat uleiul la 18.000km?

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, am mers mult pe autostrada. Cam 90% in afara orașului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!