Jump to content

The Grey 2: VW Arteon 2.0 TSI 190 R-line 2022


Bogdan_DD

Postare recomandată

Superba masina ! Sa ai parte de cat mai multi km facuti cu ea , fara incidente .

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie! Frumoasa! Sa va poarte sanatosi si fericiti!

Link către comentariu

multi km fara probleme.

masina 0 km si are aripioarele de la umeri asa sifonate?!

Link către comentariu

Va multumesc frumos tuturor pentru urari! @Muale cred ca este chestie de unghi si de cum bate lumina , privite din lateral sunt intr-adevar doua cute, dar in realitate nu sunt atat de pronuntate. Pe o masina de drivetest era la fel, dar la pasager. In rest este perfect intinsa, nu are defecte sau semne de uzura, erau scaunele cu plastice pe ele oricum atunci cand am ridicat-o. Apropo de pozitie, cred ca este pentru prima oara cand mi-am gasit pozitia ideala pentru mine la volan. Iar pernitele, nefiind o persoana corpolenta, le ating si ma sustin in doar in viraje sau daca indrept foarte mult scaunul, altfel nici nu le ating. Parca scaunele sport din Golf erau mai inguste putin.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Revin cu impresii si poze noi dupa rodaj, un drum in Grecia, daily driver in oras si drumuri extraurban prin tara.

Intre timp, Arty a primit: 

-folie protectie Skyfol Nano cu regenerare la temp obisnuita capota fata, bara fata, faruri, stopuri, ornamente cromate fata-spate-lateral si ornamente piano black pe stalpi si deasupra stopului spate, bara-spate

-protectie ceramica in restul caroseriei neacoperite de folie

-protectie ceramica jante 

-protectie ceramica tapiterie piele, ornamente interioare

-protectie hidrofoba geamuri

-protectie chedere

 

Ce imi place la masina:

-cutia DSG 7, este foarte confortabila, iar faptul ca o pot utiliza in mod manual este un plus. In modul sport smuceste si imi da senzatia de teleportare la cea mai mica atingere. Kickdown in modul sport si posibilitatile de accelerare si depasire :)

-combinatia de motor si cutie, 5 oameni in masina si portbagaj full, la 38 de grade si viteze mari, constant, masina nu rasufla greu deloc. Am putut face depasiri din scurt la viteze ridicate, iar climatizarea sa o mentin pe modul "usor" si sa mentina o temperatura decenta. La Golf cu motor de 1.4, la viteze de autostrada, 4 oameni in masina, 36 de grade, nu mai faceau fata nici motorul si nici climatizarea. Mereu am zis ca motoarele sub 2 litri gafaie si ca down-sizing-ul nu e o solutie, dar atat s-a putut la momentul respectiv acum 10 ani. 

-directia pe modul sport, este foarte precisa si da senzatia de karting in depasiri

-manvevrabilitatea in ciuda dimensiunilor, este foarte usor de parcat

-faza lunga adaptativa, in Bulgaria si intre Giurgiu si Bucuresti am mers mers in bezna completa, iar faza lunga este...speechless. Eram ca in filmele horror cu Slender Man, bezna completa si farurile faceau lumina si pe drum si in copacii de pe langa si puteam conduce linistit cu 90-120 km/h (pt ca macar drumurile erau ok). Nu am primit flash-uri de pe contrasens si mereu drumul era focalizat in cale.

-scaunele R, de fapt fotolii, extrem de confortabile, iar masajul ajuta la drum intins.

-parbrizul cu protectie la radiatii

-micile detalii gen antifonare in buzunarele de la usi, cotiera, compartiment de tinut acte langa volan.

-autohold

-ACC si recunoasterea limitelor de viteza, incat era suficient sa iau piciorul de pe acceleratie si masina sa franeze singura la limita impusa zonei respective

 

Ce nu imi place:

-in D cutia schimba repede si la turatii scazute

-pentru Iphone cel putin, incarcarea prin inductie nu functioneaza, imi da eroare. La telefoanele cu Android merge bine

-multitouch poate fi foarte sensibil

-mai exista erori legate de touch in sensul ca dau "skip" de pe volan la track sau postul radio si se mai poate schimba concomitent ceva eg: volum. Lucruri remediate partial prin updates de soft. La inceput era foarte usor de activat incalzirea in scaune, era suficient sa misc mana prin zona touch-ului.

-ar fi fost buna si ventilatia in scaune :) noroc cu climatizarea eficienta, protectia din parbriz si geamuri laterale si luneta. Daca nu am transpirat mai mult de 5 minute la 40 de grade ma gandesc ca nu voi avea probleme

 

2022-04-02 18.28.05-1.jpg

2022-06-10 14.56.20.jpg

2022-06-10 14.56.32.jpg

2022-06-10 14.56.36.jpg

2022-06-10 14.56.41.jpg

2022-06-10 14.56.54.jpg

2022-06-29 14.jpg

2022-07-05 00.13.jpg

Link către comentariu

La ce preturi sunt acum la masini …sunt chiar curios, ai ajuns la 50.000 euro cu ea? 

Link către comentariu

Vad ca stie sa arate si treapta alaturi de D. Misto!

Frumoasa, s-o stapanesti sanatos.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

@dionescux am primit un discount si am plasat comanda fix cu o zi inainte ca vw sa creasca simtitor preturile. Altfel, pe configurator, depaseste 50k

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

foarte faina masina, imi place Arteon-ul pentru motivele pentru care iti palce si tie, sa te bucuri de ea cat mai mult! Cum ti s-a parut suspensia pe drumurile mai putin bune prin BG si GR? E mai zgomotoasa?

Link către comentariu
  • 8 months later...

Arteonul a implinit 1 an si approx 13.200 Km. In Ianuarie dupa Revelion am mers in vacanta si am facut un drum Bucuresti - Cortina d'Ampezzo cu opriri in Arad si Graz, cu retur Cortina - Budapesta - Brasov - Buc.

Pentru iarna am achizitionat un set de anvelope Pirelli Sottozero Series 3 245/45/18 cu jante AEZ Steam Graphite de 18". Initial am dat comanda pentru jante Sebring de 18", si dupa 1 luna de asteptare, cu comanda platita, am fost anuntat ca nu au sosit si nu se stia cand ar ajunge.

 

Masina din nou, excelenta la drumuri lungi, 6-7 ore trec ca parerea (dupa maratonul Bucuresti-Lefkada dintr-o bucata din vara). Am ales sa merg in calupuri mai scurte deoarece nu stiam ce surprize imi poate da vremea in Ianuarie. Foarte entertaining prin Alpi pe serpetine :) mai ales ca eram imediat dupa sarbatori si eram cam singur in zona.  Masina se tine bine in curbe stranse - am setat pe modul individual suspensia cu duritate la maximum. Acceleratia, comfortul din scaune cand esti impins in ele, peisajul, sunetul gutural subtil pe fundal, sublime! Masajul bun si el.

 

Oricat de rece ar fi afara in 5 min este rezonabil de confortabil in masina, iar degivrarea in parbriz este un plus. Fie vorba intre noi, la ce zapada a fost in Ro anul acesta, abia in Italia am testat aceasta functie dupa ce a stat masina sub un strat de zapada inghetata 6 zile.  @mik15 cu intarziere, suspensia nu mi se pare zgomotoasa deloc, pe drumurile nationale mai proaste din BG oricum am mers incet (sub 100 km/h) si/sau pe mijloc. In Grecia nu mi s-au parut deloc proaste drumurile, efectiv am planat :) cel putin pe autostrazi. 

 

Fata de jantele de vara de 19" nu am simtit o diferenta notabila ca si comfort, oricum in majoritatea timpului in Buc circul pe modul comfort sau individual cu suspensia pe duritate minima. Am niste bumpere pe strada pe care locuiesc si peste care trec zilnic, iar peste sinele de tramvai denivelate trec f incet.

 

Ca si consum, am o autonomie medie in oras de 450-500 km iar in afara cam 650-700 km, benzina 99-100. 

 

Un minus, care nu s-a rezolvat, este compatibilitatea cu iPhone in slotul de incarcare wireles. Nu il suporta. Samsung-ul sotiei se incarca fara probleme.

 

Urmeaza reimprospatarea de 1 an al protectiei ceramice. 

 

P.S. la schimbarea rotilor cu cele de iarna, intr-unul din cauciucurile de vara am descoperit un surub ascutit de 1 cm care probabil a stat cateva saptamani etans acolo :D

 

2022-12-17 08.22.26.jpg

2023-02-07 22.29.52.jpg

2023-04-13 07.34.04.jpg

2023-02-07 22.30.27.jpg

2022-08-17 16.32.37.jpg

Modificat de Bogdan_DD
Link către comentariu
  • 3 months later...

New pics. Am reîmprospătat protectia ceramică pentru caroserie și folia Skyfol. Keep on keeping on.

IMG_0855.jpeg

IMG_0831.jpeg

IMG_1381.jpeg

IMG_1387.jpeg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!