Jump to content

Turbo Lag


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

Merci Swat Cat pt sfaturi. Pt loguri am sa vb cu mecanicul in weekend poate, daca o avea timp. Daca scot furtunul de la EGR ce ar trebui sa se intample?

Pompa de injectie nu stiu cum as putea sa o verific...

Oricum ultima scanare a fost acum vreo luna si am verificat cam tot, de la airbag-uri pana la avans si consum ----totul a fost in parametrii. Cat despre senzorul de la pedala de acceleratie eu stiu ca ori merge, ori nu merge deloc; poate gresesc....

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti furtunu nu mai este activ egr... adica nu se mai pierd gaze in motor cand ar trebuii sa intre in turbina....

il scoti temporal sa vezi daca se schimba ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar insemna ca EGR-ul nu inchide nu, adica daca s-ar imbunatati raspunsul?

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream ca egr nu apuca sa se inchida ff repede si piezi gaze .... ar trebuii sa creasca raspunsul turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, doar ca nu vorba de motor rece, asa face tot timpul indiferent ca e rece sau cald. De aia e deranjant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal all,

Am si eu o problema:

In acceleratie (nu conteaza motor rece sau cald) sub 1900 rpm nu trage - trage foarte greu in comparatie cu felul cum trage dupa 1900 rmp ciudat e ca uneori nu se manifesta (foarte rar ce-i drept).

Masina e cipata pana in 170bhp, EGR-ul e defect si scos din functie.

La scanarile cu VAG_Com nu apar erori pe motor...

cineva, careva ... o idee? ce poate fi? deja ma dispera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am observat la toate PD.... sub 1900 sunt floscaite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am observat la toate PD.... sub 1900 sunt floscaite...

sal,

Ciudat e ca uneori nu se manifesta...

Ieri am reusit sa trec cutia in Sport mode si este mult mai dinamica, dar totusi cred ca ceva nu lucreaza in parametri la motorasul ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ..daca sunt probleme cu geometria sa raman blocata pe o pozitie e putoare pana la o turatie si dupa rupe si dupa Limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Geometria" la ce te referi?

O sugestie PLS.

In testul de turbina iese ok...

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria e pe turbina si ea regeleza gazele din turbo astel incat presiunea ceruta = presiunea masuratata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal si multumesc,

cum pot testa daca stau bine cu geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testu de turbina cu vag com- grupurile 3 10 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai merge incercat si pe output test sa verifici daca isi face cursa completa tija actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dukku

nu mai face nici un mm ca supapa vaccumatica era sparta si l-am scos din functie (daca e vb de cea de langa EGR) by the way si EGR-ul e scos din functie....

testu de turbina cu vag com- grupurile 3 10 11

L-am facut de 10 ori si iese ok.

Mi l-a facut si cumnatul lui voinea si mi-a zis ca e ok.

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare lume! Si-a dat duhul turbina veche, fum ca la balamuc, nu mai tragea....cu o zi inainte tragea de rupea, raspuns instantaneu in pedala, fara turbo lag, totul perfect......bun! Am pus o turbina noua si ....... surprizaaaa.....cand trage, cand nu trage :D .... daca plec frumos de pe loc, accelereaza ca o caruta, foaaaaarte lent si la 3200 rpm se opreste......daca o turez mai tare la plecarea de pe loc, atunci merge ok, trage de rupe, pana la linia rosie.....si in restul vitezelor la fel, doar turat tare trage cum trebuie, in rest e cal mort....wtf? :icon_thumright: La test zice ceva cu "negative deviation".....adica presiune prea mica in turbina.....ok, dar de la ce dreaq sa fie, ca nu s-a modificat nimic fata de inainte, doar s-a montat turbina noua (cu operatiunile de rigoare, gen curatat intercooler etc)!!! Verificat tot ce se putea: vacum este, tija turbinei merge, debitmetrul ok, EGR ok (am scos si furtunul de la EGR si tot asa face).... Si inca ceva: gazele cam put si nici nu prea sufla la esapament.....adica am pus mana la esapament la un motor identic cu al meu (AJM) si se simtea clar "vantul" facut de gaze si nici nu putea......apoi am mers la mine.....nici vorba de vant, doar o adiere si miros de tractor.....!!!! Care va pricepeti si banuiti / stiti ce-ar fi, please help!!!! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa inlocuiesti TOATE furtunasele acelea de vacuum (incusiv cele care actioneaza supapa aceea de la apa calda ) . unge cu silicon stuturile de la supapa aceea de la servofrana si apoi mai fa un test. E foarte posibil sa fie de la un furtunel dintr-ala chiar daca inainte a mers bine.

Daca tot nu vrea eu ma mai gandesc la valva N75 , posibil sa fi acumulat un firicel de praf . Se poate demonta si curata insa e mai complicat (vezi ca la tine e modelul cu mufa patrata ) .

P.S.

Unde se poate gasi furtunas pentruvacuum de calitate ca eu numai peste facaturi dau ? La 2-3 luni crapa cate unu . Rezistente ca alea originale nu am mai gasit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo lag-ul acesta din ce cauza apare,care ar fi modalitatile de remediere.Am curatat si eu turbina la masina,dar lag-ul tot este.care ar fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am observat de curand ca am inceput sa am si eu un lag destul de mare la aceleratie. Pe la 2000 - 2500 rpm daca apas pedala de acceleratie dureaza cam 2 - 3 secunde pana pleaca, in orice treapta de viteza ar fi. Am curatat de curand turbina, oare sa fie din cauza asta? Am mai mers vreo 3000 km de atunci si nu a facut in felul acesta. Stiu ca si tubulatura de la intercooler nu era fixata foarte bine la intrarea pe el, voi incerca sa verific si asta, doar ca nu prea am chef sa mai dau bara jos. Alte sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex-F1, nu cumva turbina ta s-a dus de la soft +powerbox? Din cate tin eu minte tu aveai un powerbox pus pe ea...... Geometria ai pastrat-o pe cea veche, sau ai luat turbo complet?

Modificat de Beshcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
turbo lag-ul acesta din ce cauza apare,care ar fi modalitatile de remediere.Am curatat si eu turbina la masina,dar lag-ul tot este.care ar fi cauza ?

nu stie nimeni? ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru murdar sau geometrie care agata. Un log te lamureste !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

@Alex-F1 este un senzor ce se ocupa de pressure controlata (controleaza presiunea) scoate'l si curata contactele e pe intercooler

eu cred ca ai schimbat turbina degeaba in fine ... aceasi problema am avuto si eu

a fost senzorul de la intercooler (el da errori de pressure control)

te asteptam cu rezolvarea

respect

Marius Nistor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu un VW T5 care are lag, motorul are 150k km, am cumparta masina la 130k km, deci nu stiu daca a mai fost umblat pe la turbina, intrebarea mea e urmatoarea: e posibil sa fie geometria variabila blocata sau pot fi probleme pe la debitmetru, EGR....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Readuc in discutie acest topic pentru cei care au aceasta problema , ma numar si eu printre ei si anume, de o vreme incoace masina da semne de turbolag sub 2000 rpm mai sesizabil, in sarcina mai putin sesizabil, problema este numai atunci cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare chiar cand e mai caldut, la rece raspunsul la pedala este prompt, momentan am verificat geometria si e ok, actuator ok, furtunele de vacum au 5 luni, n75 l-am inlocuit, filtru de aer la fel, debitmetrul in log este ok , deci in concluzie de unde apare acest turbolag si mai ales sub 2000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!