Jump to content

Turbo Lag


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

cand motorul e rece... nu sunt probleme...apas acceleratia si masina reactioneaza imediat....dupa ~ o juma de ora de oras/forja.... devina pedala elastica...adica apa si dupa putin timp ( <1secunda) incepe sa traga bine...adica e vad ca incepe sa se tureze dar nu are putere..

ma gandesc ca se incalzeste turbina si ceva se gripeaza ceva .... nu imi imaginez altceva... (e aiurea)....

(p.s. e vb de un diesel)

Pls. help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e problema de intercooler, cand mototrul este rece aerul este racit mai eficient, iar dupa incalzire acesta numai face fata stand pe loc deoarece nu preia aer cu viteza pt al raci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intercoolerul a fost curatat de ulei si alte jeguri...... daca ziceai ca am pierdere de putere din cauza intercoolerului intelegeam dar nu e cazu..... chiar crezi ca e de la temo aerului care intra in motor...cam cat trebuie sa fie...ca o sa fac o masuratoare la intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dau un exemplu, incearca sa vezi ce timpi scoti 0-100 cu motorul rece, si incearca sa vezi cu motorul cald, iar la comparari ai sa vezi ca ai un timp mai mare cand motorul e cald, temperatura aerului nu o stiu dar in momentul in care masina se deplaseaza cu viteza, presiunea de aer preluata are putere suficienta pt a raci intercoolerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o idee....dar am impresia ca o sa ias testul la fell..... faz e ca daca pornesc tare (cu scart) nu pare a sa ezite.....dar cand merg frumos si sunt in miscare...e zita mult....adica daca sunt cu a 2-a la 300o ture si ii dau blana... nu apuca sa traga tare abia cand ajunge pana-n 4000 incepe sa traga... pt ca intarzie sa intre turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca la motorul tau ai cuplu max la 2000 rpm, iar 3000 deja scade, la diesel nu e ca la benzina, care au un cuplu constant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faceam comparatie cu placatul din 0 tare...cu plecatul din mers...nu se simt la fell....

eu nu stiu o chestie...turbina are o valva de overboost....sa fie gripata. fisurata, sau fantele pline cu funingine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveai probleme cu alea intrai in limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveai probleme cu alea intrai in limp mode

A INTRAT CATEODATA....DAR INTRA CAND E RECE AFARA APA DIN MOTOR E CALD DAR TURBINA RECE......

SI A MAI INTRAT CAND MERGEAM FF FRUMOS CU EA ADICA PAN IN 1900 TURE..SI DUPA AIA M-AM DAT CU UNU...SI IN A 3-A S-A INCHIS TURBINA :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma trebuie vazut ce eroare ai stocata si eventual identificate cauzele, dar in 90 din cazuri agata turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@swat cat: te rog sa nu mai scrii cu majuscule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ar putea fii de vina vreun senzor(map)...? asa a fost in cazul meu la pierdere de putere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil, dar cum am spus pana nu se face o scanare nu se stie ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
este posibil, dar cum am spus pana nu se face o scanare nu se stie ce are

mai pun o intrebare...... dc imi miros gazele de esapament....adica merg frumos si miros de parca as fie alergat-o rau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa ai mici pierderi de ulei pe la egr si sa se sgurga pe galerie, daca crezi ca-ti miroase a ulei ars, de la asta

daca ai un miros mai greu la esapament e posibil sa fie normal, cel putin la mine daca o las la relanti si stau in apropierea spatelui masinii miroase intepator, din cauza noxelor, care respecta normele euro3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa ai mici pierderi de ulei pe la egr si sa se sgurga pe galerie, daca crezi ca-ti miroase a ulei ars, de la asta

daca ai un miros mai greu la esapament e posibil sa fie normal, cel putin la mine daca o las la relanti si stau in apropierea spatelui masinii miroase intepator, din cauza noxelor, care respecta normele euro3

mda.... era vorba la toba.... cred ca depinde si ce motorina bag...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Dupa mai multe limp-uri am hotarat sa curat turbina.

Din logul facut dupa aceasta operatiune se observa un lag la turbina.

Va rog sa ma ajutati sa descifrez cauza sau cauzele.

Atasez 2 loguri facute inainte si dupa curatare.

Inainte_3_10_11.xls

Dupa.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa curatare timpul de raspuns a scazut mult...nu cred ca ai ce sa reprosezi.... toate motoarele turbo au lag...mai ales alea cu capacitate mica si putere mare.......

No replacement fot displacement

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un turbo lag mic, daca o calc brusc la 2000-2100 ture timp de 1-2 secunde ezita dupa care se infige tare (am si chip)... E normal asa? (motorul este ASV de 110 cai tunat la 140)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Cand am cumparat masina mi se parea ca e xtraordinara, ca fuge si are putere (fata de vechea dacie e si normal). Poate ca m-am obisnuit eu cu ea sau poate totusi...nu.

Problema: am impresia ca trece cam mult timp pana cand motorul incepe sa se tureze fata de momentul apasarii pedalei. Am mai citit pe forum despre turbo lag care poate fi luat in considerare, dar totusi parca nu e doar atat. Se poate face ceva in aceasta privinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am cumparat masina mi se parea ca e xtraordinara, ca fuge si are putere (fata de vechea dacie e si normal). Poate ca m-am obisnuit eu cu ea sau poate totusi...nu.

Problema: am impresia ca trece cam mult timp pana cand motorul incepe sa se tureze fata de momentul apasarii pedalei. Am mai citit pe forum despre turbo lag care poate fi luat in considerare, dar totusi parca nu e doar atat. Se poate face ceva in aceasta privinta?

Daca te astepti sa rupa asfaltul pe la 1200-1500 ture nu e asa.Un turbo diesel are forta incepand de la 1800 in sus.La tine poate fi un debitmetru o sonda lambda.. Fa o scanare si spunene si noua ce ai gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu

dar la mine apare doar dupa ce parcurg in forta cam 4o km

precizez ca la rece se comporta super, reactioneaza prompt la apasarea pedalei de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanare si nu am nici o eroare, nimic. Stiu si eu sa conduc un turbodiesel si crede-ma ca nu e vorba de talpi pe la 1500 de ture. Ideea e ca daca merg constant 2200 sa zicem si o calc putin (nu talpa, cam jumatate de pedala), incepe sa accelereze cam dupa o secunda sau mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica turbina... adica fa un log din 1500 ture si vezi cand incepe sa urce presiunea....

2. egr... incearca sa scoti furtunu sa vezi cum este reactia

3.pompa de injectie.... motoru de comanda obosit se poate verifica tot cu un log la tensiunea de alim... dar nu cred ca apuca sa masoare ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu, la inceput tot asa, raspundea instantaneu la acceleratie. Acum insa are o mica intarziere de jumatate de secunda. Eu am schimbat EGR-ul acum o luna dar la acceleratie nu a avut nici un efect. Cineva zicea ca ar fi un senzor la pedala de acceleratie, stie cineva ceva de asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!