Jump to content

Soft Stage 1 & 2 - Discutii & probleme (Tiguan AD1)


cascadoru
 Share

Postare recomandată

buna seara

asta am scos astaxi la stage 1  la Tiguanul personal, 2.0 tsi - 132kw,  DSG si 4x4:

Eu zic ca arata bine graficul. 

Tiguan 2_0 tsi pwr stock vs mod.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Soft Stage 1 & 2 - Discutii & probleme (Tiguan AD1)

Ceva mai multe detalii daca se poate? Cod motor, tuner, costuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

update:

am renuntat la sooftul de mai sus din considerente tehnice.

zilele urmatoare am programare la stg1 DOP Motorsport.

Revin dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul soft stg.1 (ECU + TCU):

Stock: 178 si 310 nm

Stg.1:   253 cp si 448 nm

Softul este dezvoltat ca masina sa ruleze si cu benzina de 95.

Benzina: ECTO 100 by Lukoil

 

Dino Tig.jpeg

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simti o diferenta vizibila cu cresterea de putere ?

Sio daca ai putea preciza ce te-a convins ca tuning-ul nu o sa afecteze motorul pe termen lung :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am luat inca masina. 

La cate piese am schimbat in trecut la masini si fara tuning... mai ca nu ma sperie perspectiva eventualitatii defectarii ceva la masina. 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat masina si am mers cca 5 km cu ea... zici ca i biturbo acum fata de stock. 

sambata am un drum mai lug si cu autostrada dar deja mi am format parerea... e ce trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
daniel.stoica
On 14.04.2022 at 19:27, cascadoru a scris:

am luat masina si am mers cca 5 km cu ea... zici ca i biturbo acum fata de stock. 

sambata am un drum mai lug si cu autostrada dar deja mi am format parerea... e ce trebuie. 

 

Salut,

 

Cum se comporta masina acum dupa cateva luni cu acest Soft. Poti sa mai multe detalii despre pret?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum, este ok

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Actualizare: 

Dupa cca 7000 km facuti cu STG 1, m am cam plictisit.

Asa ca, am inceput sa strang ceva piese pentru un upgrade:

Injectoare noi MPI: 4x 06L906031A

injectoare DI:          4x 06G906036S 

pompa vacum:       1 x 06K145100AE (C23)

Pompa inj. HP:        1 x 06G127027L

Pana acum, sunt toate piesele care vin ca ultime revizii pe seria mea de caroserie, cu exceptia inj MPI. 

"Cireasa" vine acum: upgrade de la turbo 06K145654J ( 180...200 hp) la turbo 06K145874L (210...240Hp) - noua OE.

Ce nu stiu eu pe mai departe; dupa ceinlocuiesc piesele astea, trebuie sa refac softul ? sau este suficienta doar adaptarea turbinei ?

Zi cu spor, tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neapărat soft dacă pui ceva mai mare (cum ai zis de turbo).

 

Dar de ce schimbi toate celelalte lucruri, ai probleme cu ele?

Înțeleg bine că nu faci upgrade, doar refresh cu variantele revizuite?

 

În loc să faci asta, mai degrabă te-ai uita la injectoare mai mari. Sau admisie și/sau evacuare mai puțin restrictivă. Nu uita de frâne. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai injectoarele de MPI sunt aceleasi pe OE pana la 245 hp iar cele de DI am inteles ca au aceleasi duze cu cele ptr + 200hp. le pot schimba oricand si p alea de DI daca tunerul mi o cere. Momentan nu iau in calcul modificari la evacuare, sa vedem ce iese asa. 

Nu nu am probleme deloc la motor doar ca, le am luat pe toate celelalte in afara de turbo cu un pret bun - 150 Eur.

Pe turbo am dat 850 eur.

Mi au fost aduse de o cunostnta din Nl.

Modificat de cascadoru
Am frane de 340 fata si 300 spate... sunt ok acum ptr 250hp.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da

si suspensie sport pe spate, si DQ500

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am rezolvat si cu softul. 

290Hp cu 475Nm si toata evacuarea stock (de la cataliator pana la toba finala).

Daca  faceam si Down Pipe cu catalizator sport, iesea la330Hp....n am vrut ptr ca tin la noxe.

S a inlocuit doar turbina si bujiile (s au pus de RS7). Galeria de admisie, pompa de benzina HP si injectoarele au fost puse ale masinii - initial pusesem pompa benzina HP, injectoare DI si galerie admisie de la motor de 230Hp dar, nu se pupau cu ECU, se pare.

Drumuri bune s avem !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ntrebare si multumesc. 

in seara asta am parcurs prima +100km cu noul soft, 50% autostrada 50% extraurban. 

Nemaiavand pana acum nicio masina cu cca 300Hp. pentru mine este super. De unde cu softul de 250hp si turbina masinii parca nu erau caii aia pe asfalt, acum e altceva. Urca super bine n ture si cand intra turbo, e alta viata. 

In schimb, vad ca a crescut considerabil consumul pe accelerare si ma gandesc serios cum sa fac sa pun 2 softuri pe acelasi ECU, adica, sa mai fac un soft la 180-200hp ptr utilizare in oras si cand urc la munte - unde n am nevoie de toata herghelia( eu fac +20 mii km anual cu masina si ar fi ok sa pot reduce consumul. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul il stabilesti din pedala, daca accelerezi ca inainte, teoretic ar trebui sa ai consum similar. 

Bine, si turbo mai mare, inseamna potential crescut de putere, dar si eficienta mai mica., deci oricum o sa ai consum mai mare, chiar daca mergi la fel ca inainte de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caii aia noi trebuie hraniti si ei... with great power comes greater fuel consumption 🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ca trebuie hraniti si s perfect de acord cu asta doar ca, sa zicem ca nu as vrea sa i am permanent in proprietate ci, sa i pot imprumuta cand am nevoie 😉

Plus ca reduc si stresul motorului in trafic aglomerat - 2 castiguri ar fi. 

stiu ca a mai facut cineva pe un mitsubishi Dual Soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul in conditii normale de mers o sa fie identic intre hartile de 200 si 290.

Un soft de 290 de cai nu baga mai multa benzina decat atunci cand este strict necesar si esti in plaja de turatii potrivita. 

Deci de asta zic ca un soft de 200 e inutil, e practic o limita la piciorul tau, limita pe care ti-o poti impune si tu singur.

 

Un soft "eco" nu face decat sa iti domoleasca raspunsul motorului, sa mearga mai lesinat. Lucru pe care il poti obtine si apasand pedala mai putin :) 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, cum rezista motorul/ transmisia? Eu am varianta 20 tsi 190 cai dsg 4M și vreau sa o resoftez. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 La mine totul este inca la superlativ. 

Colac peste pupaza, am pus o si pe gaz. De data asta am reusit sa montez 

un PRINS fara probleme, calibrat pe softul actual. Azi am trecut o si pe carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!