Jump to content

Calare motor in lipsa antigelului?


csm_1
 Share

Postare recomandată

Va salut

 

Motor 1.4 16V AXP

 

Cu 2 saptamani in urma am urcat pe o bordura care avea niste pietre cubice dislocate, si am auzit un pocnet pe sub masina, ca si cum as fi lovit o piatra din aia. Cand m-am uitat, totul era ok, nu curgea nimic, nivel ulei ok, antigel ok. Am mers inainte crezand ca piatra a lovit vreo articulatie. Am mai mers cu ea cateva zile fiind atent la ceasuri, sa nu se ridice temperatura antigelului, etc. A ramas constanta la 90 grade, motorul suna mereu in regula, nu parea sa fie nicio problema.

Luni dimineata cand sa plec cu masina, se aprinde martorul rosu de antigel din stanga cu STOP! Ma opresc, verific si intr-adevar rezervorul e aproape gol, pata sub masina, ceea ce ma face sa cred ca intr-adevar are legatura cu piatra aia.

Am lasat-o 6 zile pana azi, duminica, cand i-am pus antigel sperand sa o resuscitez ca sa o duc dimineata la service. Cand pornesc motorul a facut foarte urat, cu niste batai de parca s-au lovit pistoanele de supape, de am crezut ca s-a rupt distributia la pornire.. si s-a oprit. Desi nu am procedat bine, i-am mai dat cheie a doua oara si nimic, se auzea electromotorul cum forta, dar nu misca nimic, ceea ce ma face sa cred ca s-a calat motorul. Ulei are motorul, bateria e ok, am verificat si cureaua de distributie si e in regula, e tensionata. Ea a fost schimbata acum 4 ani.

Ce poate fi? Pentru mine nu e clar, nu reusesc sa fac legatura intre lipsa antigelului si calarea motorului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...unui prieten cu Polo tot AXP i s-a rupt pana/pinul care fixeaza axa cu came de fulie.

Motorul invartea dar nu pornea...

Neavand antigel sa nu fi inghetat sau sa se fi lipit ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. Totusi, cand am incercat sa o pornesc, erau 6 grade afara.

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu aiba dinti rupti cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdictul celor de la service este ca nu mai are compresie motorul. Sa vedem si din ce cauza, ca nu au desfacut tot. Oricum, reparatia ar duce mult, si ma sfatuiau sa iau un motor din dezmembrari, ar fi varianta cea mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu rezolvarea. Motorul a pierdut antigel pe la garnitura pompei de apa, s-a umezit acolo cureaua, si la pornire a alunecat si a sarit cativa dinti. I-am schimbat distributia si acum e in regula, se pare ca nu a sarit indeajuns incat sa loveasca supapele in pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!