Jump to content

Erori P214900 si U350100 cu rezolvare


cristigio
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. Revin cu o postare care eu cred ca va fi utila grupului. Acum cateva zile am plecat la drum cu masina ( Golf 7 1.6 CXXB DSG 2015 202000km), dupa cateva sute de metri a inceput sa tremure, nu mai avea putere, s-a aprins spira in bord, iar la relanti statea undeva la 600 rpm aprope sa se opreasca. Am oprit motorul, am asteptat cateva secunde, am repornit, nu a mai aparut spira, dar a parut in display ca exista o eroare pe start-stop. Dupa inca 300 de m apare iar spira si lipsa de putere. Opresc, pun testerul si apar 2 erori: P214900 si U350100. Le-am sters si mi-am continuat drumul pana la locul de munca, nerepetandu-se manifestarea. Am cautat pe internet ce ar insemna cele 2 erori ai am gasit urmatorul filmulte pe Youtube

( va recomand sa-l vizionati tot, dar daca nu puteti macar incepand cu minutul 05:05). Am decis sa vad daca si la mine apare acea frecare la acel cablu care duce la injectoare. Si, surpriza chiar era frecat. Dupa ce am demontat caeva conducte, si am dezizolat un pic cablajul , am observat ca un fir chiar era dezizolat si face masa cu acel racitor de apa. Fiind frig, iar spatiul de lucru destul de limitat ( cablul este foarte strans + mult de demontat), am decis sa-l izolez pe exterior. nu am putut cu banda izolatoare, asa ca am montat 2 mansoane de cauciuc fiecare fiind prins cu cate o brida, astfel incat sa nu se mai frece. Stiu ca nu este o rezolvare profi, dar in vara cand va fi cald ma voi dedica sa-l fac cum trebuie. Vedeti pozele atasate! Verificati si la masinile dumneavoastra daca intampinati aceasta problema si preventiv puteti pune ceva izolator ca sa nu frece prea tare cablul in zona aceea. Prima eroare era cea a cablului( P214900), iar cea de-a 2-a (U350100) era manifestarea primeia, deoarece la turatia aceea scazuta (600 rpm) nu se mai putea face incarcarea corecta a bateriei. Dupa un drum scurt si-a revenit si start-stopul. Toate cele bune! 

eroare1.jpg

eroare2.jpg

problema1.jpg

problema2.jpg

problema3.jpg

vedere de ansamblu.jpg

vedere detaliu.jpg

vedere detaliu1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai multa sanatate! Golf 7, 1.6 TDI, CXXB, 81kW/110CP, 2016, am coborat la masina dupa ce am vazut post-ul tau si confirm ca exact in zona aveam urme de frecare,  dar fiind momentan la 161k km, nu a apucat sa ajunga la cabluri. Deocamdata am pus niste pasla neavand altceva mai rezistent la indemana, dar voi reveni in viitor cu ceva mai temeinic. 

Multumesc! 

 

P.S: Avand inainte de CXXB, CLHA pe o Skoda Octavia 3 2014, care este tot EA288, 1.6 TDI dar de 71kW/105 CP, si care este in mare parte identic, suspectez ca si acela este predispus la aceeasi uzura in timp.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idem, 2.0 TDI CRLB 2016 201000km. Am verificat preventiv dupa ce am vazut pozele din post si cablul arata identic cu urme de frecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!