Jump to content

Cupra Formentor VZ 2.0T 310cp


Eduard444NEM

Postare recomandată

Dacă suportul de numărul nu se mai poate pune înapoi, sper ca măcar ștergătorul spate să se poată. Fiindcă, la cum se va murdări luneta, vei avea nevoie de el...

Să o stăpânești sănătos!

Link către comentariu

Bine ne-am gasit si pe forum! Inca o data, sa o stapanesti sanatos!

Am o presimtire ca masina asta va arata si va merge intr-un mare fel in curand :) 

Link către comentariu

Ai si o rezolvare pentru problema GPF-off-ului in ceea ce priveste softul ? Ca si sunet , da ... o gatuie GPF-ul dar ca si performante nu foarte mult. Cu siguranta nu la fel de mult ca pe modelul anterior.

La BMW , un tuner a scos o solutie pentru a pacali senzorul de OPF in a crede ca este inca pe masina, asadar scoti opf-urile , clipsezi mufele cu ce trimit ei ... si .. apa paie si bataie :)))))))))))

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

@Muale salutare!
@MyKe, stergatorul se poate monta in 5 minute inapoi, fata de golf 6-7 unde capacul portbagajului este prin in 2 suruburi si clipsuri, la Formentor este doar clipsat. Stergatorul spate nu a fost folosit de mine niciodata, doar de iubita de cateva ori. Dar, pentru un "extra" safe, i-am aplicat un tratament hidrofob tuturor geamurilor, stiu ca in momentul in care masina se va murdari, efectul o sa fie 0 dar, daca dubele pot fara, inseamna ca pot si eu:))
@Radhoozzz, mare multumesc! sper eu sa raman in zona modificari "must have" si sa nu pic iar in zona de financial mistake 😂
@ShadoWzZ, momentan nu exista o rezolvare pentru GPF off, din pacate la acest moment nu se poate face soft de putere pe EVO 4, si nici cum sa anulez GPF-ul fara sa nu merg cu check engine aprins, inca asteptam. La bavarezi stiu ca exista variante, dar ma astept sa apara si pe VAG destul de repejor, fiind un motor extrem de modificat si cu o variate foarte mare de setup-uri.
@HKHK, multumesc frumos!

Link către comentariu

Frumos agregat si setup, km mulți si zambete repetitive!🍻

Link către comentariu

Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos!

Se vede ca esti pasionat si ma bucur ca ai "intrat" in ea fara rezerve, desi este o masina practic noua.

Sunt curios ce va urma...

 

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie! Spor la kilometri! Ce ulei ai de gand sa folosesti la revizie? 

Link către comentariu

@ToniM, multumesc frumos, si tu ai o masina foarte tare, de evacuare nu discutam, acolo este cu totul alt ceva, de vis
@cogdao, bine v-am gasit! nu o menajez deloc, visam la o masina pe benzina de foarte mult timp, planuri estetice nu am foarte multe, dar cand vine vorba de motor, stau seara de seara si imi fac wishlist cu piese, boala grea 😁
@razvancc, tocmai ce am fost ieri la schimbul de ulei la GTT, uleiul folosit a fost Castrol 0w30 norma 504.
Sunt la al doilea schimb de ulei, primul cand a venit masina in tara, l-am facut la dealerul VW la care lucrez, si au folosit ulei original 0w30 tot cu norma 504. UItandu-ma in manualul masinii, uleiul recomand este cu norma 508😂, dar, pe eticheta de la motor este specificat 504. Ceva mi-a dat cu virgula aici, dar probabil asta este ultimul schimb facut la dealer, pentru ca din toamna masina iese din garantie, si voi merge pe ceva de la Motul 5w30 si eventual fara LongLife, pentru ca racing si pentru ca schimb de ulei la 7-8000 km😀

Baietii de la GTT mi-au spus ca placutele fata sunt aproape moarte, lucru pe care il stiam si eu, asa ca am luat un set de placute ATE, nimic iesit din comun,este ceva temporar, pentru ca urmeaza sa fac un upgrade pe partea de franare, si pana cand voi da comanda, am zis sa nu trag masina pe dreapta si sa folosesc ceva entry level.
M-am mirat ca placutele care vin de fabrica pe masina, pentru sistemul optional de franare Brembo, sunt facute de Pagid si nu de Brembo, asa cum ma asteptam eu.

20220104-223022.jpg 20220111-083141.jpg 20220111-171800.jpg

Link către comentariu

Ah, ok. Din moment ce ai mentionat "pentru sistemul optional de franare Brembo" ma gandeam ca este ceva optional, mai bun decat standardul. 

Link către comentariu

Am inteles eu gresit intrebarea ta.

Fomentor vine in standard cu sistemul de franare de care iti spuneam mai sus, cu discuri de 340 sau cu sistemul optional, Brembo cu discuri de 370, cel pe care il am pe masina, este sistemul de franare care a fost pus pe Audi TT RS 8J sau Audi RS3 8P.

 

Poza cu Brembo 

20211218-125610.jpg

 

Link către comentariu

Pentru greutatea masinii, sistemul de franare este ideal pana probabil pe la +400cp, eu fac upgrade la placute DS2500,ulei Motul RBF660, furtunase metalice, si discuri mai performante pentru circuit

Link către comentariu

Ba da. Eu am sistem de franare M performance pe masina ( adica tot Brembo) si ruginesc la fel 😂😂

Link către comentariu
  • 2 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!