Jump to content

Problema fabia 1


crior
 Share

Postare recomandată

Bună seara,

Am avut o problema cu fabia 1.2 AZQ în mers:

 

Am mers cam 150 km și în mers a inceput sa pâlpâie martorul de ulei și o avertizare sonora.

Apoi s-a aprins martorul de la baterie și motorul s-a oprit.

Am pus contactul și se aprind martorii în bord după care se sting și rămâne aprins doar cel de la

Baterie.

Masina nu mai pornește cand dau la automat (incearca dar nu reușește) și nu știu cum sa procedez.

Am o problema cu bateria sau ceva siguranțe/cabluri (martorii de bord se sting după câteva secunde de la contact si dupa ridicarea capotei se simte un miros de incins/ars dar nu am vazut fum si nici nu pot sa zic daca mirosul a fost de la ulei sau de la cabluri)

sau e o problema de la motor (ulei insuficient sau alta problema).

Mulțumesc!

Modificat de crior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat, uleiul este suficient. Din păcate am mai pus 300 ml și acum depășește maximul.

Desi în mers s-a aprins martorul de ulei și apoi martorul de la baterie.

După ce pun contactul martorii se sting și rămân aprinși doar martorul de baterie, frână de mana și airbag.

Dacă nu are suficientă baterie pot sa pun testerul ( e posibil sa nu ma conectez ?). Poate nu a încărcat alternatorul și am mers pe baterie?

Am verificat cureaua cu rola  întinzatoare și pare destul de moale. Este posibil sa fi patinat și de acolo mirosul de încins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este posibil sau chiar sa se fi blocat alternatorul. Da cureaua jos si invarte de role cu mana, de asemenea masoara si tensiunea din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bateria.

Chiar am pus 1 h la redresor.

Am eroarea 01598 druve battery voltaje intermitent 

Și 01314 engine control module no communication.

 

Nu reușesc sa ma conectez cu testerul.

Am reușit o data dar acum nu mai reușesc.

Da eroare pe Group 125

 

Nu merge pe engine, pe restul merge.

Modificat de crior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit siguranta de la poz 9 arsa( albastar 15) si 54 arsa (albastru 15). 

După ce am înlocuit siguranțele tot nu merge.

Ce e mai grav e ca a mirosit iar a ceva ars lângă baterie și a ars ia F54.

Am dat bornele jos și aștept un electrician.

Sper sa nu fie ECM ul.

Modificat de crior
Update
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, crior said:

Bună seara,

Am avut o problema cu fabia 1.2 AZQ în mers:

 

Am mers cam 150 km și în mers a inceput sa pâlpâie martorul de ulei și o avertizare sonora.

Apoi s-a aprins martorul de la baterie și motorul s-a oprit.

Am pus contactul și se aprind martorii în bord după care se sting și rămâne aprins doar cel de la

Baterie.

Masina nu mai pornește cand dau la automat (incearca dar nu reușește) și nu știu cum sa procedez.

Am o problema cu bateria sau ceva siguranțe/cabluri (martorii de bord se sting după câteva secunde de la contact si dupa ridicarea capotei se simte un miros de incins/ars dar nu am vazut fum si nici nu pot sa zic daca mirosul a fost de la ulei sau de la cabluri)

sau e o problema de la motor (ulei insuficient sau alta problema).

 

Jos ECU motor si verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Mulțumesc pentru sfaturi.

Acum ma gândesc ca e mai simplu sa fie ECU decât sa fie cablurile care sunt destul de îmbătrânite.

Dacă mirosul de ars e de la cabluri banuiesc ca nu se merită să schimb cablaje sau sa repar ceva la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat și ECU este prăjit.

Se pare ca a întrat apa la el (sau poate umezeala ca nu prea vad cum ar fi intrat apa).

Modelul este 03E 906 033 A Benzin Simos 4672 Siemens 5WP40120 07

 

EF SJ8 326219 F025 2651.

Codurile de sub Made in Czech Rep. au relevanță?

Iar în afara de ECU trebuie luat și cipul de la cheie?

Sau mai este nevoie si de altceva (imobilizator contact)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, crior said:

03E 906 033 A

Atat iti trebuie 

Mai departe, se desfac cele doua ecu si se muta informația, legata de partea immo, din eeprom

Se dezlipesc de pe placa si se efectuează operațiunea, cu ajutorul unui programator.

 

Altfel....daca nu va pricepeti la asta si sau nu aveti cu ce.... trebuie sa cumperi ceasurile, ecu motor si cipuri cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles!

Bănuiam că va fi nevoie de asa ceva.

La dezmembrări au zis că vor căuta ECU identic si cipul de cheie,  dar bănuiesc ca nu e suficient.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

trebuie sa cumperi ceasurile, ecu motor si cipuri cheie

Daca ai citit ce ti-am scris ca ai nevoie....nu mai este revelant ce bănuiești....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate rezolva doar cu cele 2 ecu și cu cheia? Sau e necesara și masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate rezolva doar cu cele doua ecu....fara cheie. Ecu original si donatorul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!