Jump to content

Pompa injectie ALH, pierderi motorina


96flo
 Share

Postare recomandată

Va salut, nu am gasit problema asta pe forum, pierd motorina pe la pompa de injectie de ceva timp, pe la garnituri cred. Se pot schimba garniturile pompei sa rezolv problema, banuiesc ca int-un atelier ce se ocupa de pompe  de injectie sau sa iau alta SH, sa o schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine  a fost de vina un oring si l-am schimbat pe motor fara sa demontez pompa 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cumperi un chit de garnituri pentru pompa injectie bosch si le schimbi direct pe masina, presupun ca pierde motorina pe la cele doua capace, dupa ce le schimbi ai nevoie de tester pentru a regla cantitatea de motorina injectata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cumperi kitul de oringuri bosch (cativa zeci de lei) si fie le inlocuiesti pe toate fie faci cum am facut eu. Iei un spray curatat frane si faci curat pe acolo apoi vezi unde se umezeste din nou. Eu am inlocuit cele de pe capacul de aluminiu si cele din capul pompei. Iti trebuie o tubulara speciala pt cel de la surubul ala cu 3 colturi, eu am fabricat dintr-o tubulara de 24(parca) cu un dremel.

Capul pompei trebuie slabit si oringul verde se poate schimba pe masina, fara demontare. Dar trebuie atentie mare, daca a sarit capul, la revedere. Se demonteaza tot. Este un sert de video pe youtube cum trebuie. In principiu se invarte pompa pana cand arcurile de la cap sunt in compresie maxima apoi se slabesc suruburile pana se vede acel oring, dupa care se scot complet 2 suruburi de pe diagonala apoi celelalte 2. Evident, tot timpul trebuie sa ai 2 suruburi care prind capul,altfel sare afara si incepe distractia(nu vrei sa ajungi acolo). Oringul se intinde peste capul pompei, care eu l-am protejat cu banda izolatoare, sa nu agat oringul nou. Cu o oglinda te uiti si sub ea, sa fii sigur ca a intrat in canal.

Dupa remontare se reface avansul prin metoda "hammer mod". Atentie doar ca regulatorul de debit de pe capacul acela de aluminiu trebuie  sa  intre in acel slip ring din pompa(chestia aia care pluteste in motorina in poza si are o gaura in el), altfel nu va functiona pedala de acceleratie si nici nu stiu daca mai porneste masina. Pornesi motorul si slabesti putin (maxim o tura) suruburile de la capac si f usor ciocanesti in el spre stanga sau dreapta ca sa ajungi cu injected quantity(pe vcds) la aceeasi valoare ca inainte de demontare.

 

PS: nu ma lasa sa urc mai multe poze.

Sporuri :)

20190716_204035.thumb.jpg.c7ee466fa632a6287edd0e8c6edb5f00.jpg20190716_204044.thumb.jpg.f77a48a4ec45ad70be821313f5772f1f.jpg20190716_183555.thumb.jpg.8fbad07451e16a25c424199581e24322.jpg20190326_154022.thumb.jpg.b62ed434ca583c15288c5b370ee5498a.jpg20190326_154012.thumb.jpg.be34f0d6209be68c1529fc2379eac6a7.jpg20190716_183015.thumb.jpg.c1648e21aee5a525cd30254439771013.jpg

 

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aici sunt cele 4 tutoriale care pe mine m-au ajutat mult. Nu e foarte greu, mai ales daca ai mai pus mana pe o tubulara la viata ta.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5nwyTmKVf0I

 

Eu am umplut pompa cu motorina inainte sa o remontez, nu a pornit din prima, am crezut ca am gafat ceva insa doar se dezamorsase instalatia. Slabesti piulitele de la injectoare si dai putin la cheie pana iese motorina apoi le strangi la loc si ar trebui sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Cei care ati schimbat garniturile, a mai curs pe urma? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat acum vreo 3 ani, nu a mai curs de atunci (pompa de pe lupo AKU este similară cu cea de pe ALH). Nu le-am schimbat eu, am dus-o la pompagiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am mai umblat pe la pompele astea in trecut  dar pe masina si de fiecare data ma lovesc de o problema.
Cand scot complet capul hidraulic cad toate cele pe acolo, inclusiv discul cu camele. Problema este ca se poate monta in 2 pozitii, cum fac sa-l montez bine din prima sa nu mai demontez a doua oara daca nu porneste (sa intorc discul cu 180grade)?
Chiar azi am umblat la una mecanica, am pus cum credeam si nu a pornit, venea la injectoare. Am intors discul si surpriza tot nu a pornit.
Singura informatie gasita de mine este ca trebuie boltul de pe discul cu came sa fie pe directie cu pana de la fulie. Apoi ca sa vad pana, trebuie sa dau jos fulia, si distributia si treaba se lungeste.
Daca pun pompa la punct cu surubelul de pe lateral, cum trebuie sa vina acel bolt de pe discul cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pai nu am postat eu mai sus cum se face? 

 

Nu a mai curs de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!