Jump to content

Sistem Hibrid - 1.5 eTSI - Probleme & Discuții (Golf VIII)


titan_polo
 Share

Postare recomandată

O spal, o ingrijesc, o ceruiesc, o giugiulesc, o iubesc si ea ma tradeaza cand am nevoie.  N-am ce comenta :)) O sa incerc sa nu ma mai comport ca atunci cand aveam V6 3000cmc si 247cp  si o sa tin cont de electronica si de "ai accelerat. esti sigur da vrei sa pleci de pe loc ? Apasa te rog DA sau NU"

 

/end of troll

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea de eTSI mai mult incurca uneori daca prin coasting opreste motorul. In S mai se intampla asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In S nu am observat sa opreasca motorul la semafor, iar pe autostrada in S numai la coasting nu ma gandesc. Dar in mod normal nu ar trebui sa  opreasca termicul, insa am vazut ca ACT este functional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Golful a stat cuminte in parcare de vineri seara pana azi dimineata. Cand am dat sa plec la cooperativa m-a umplut de erori.  Ceva pe la 48V system,  un alt mesaj de eroare pe care nu l-am vazut,  apoi ceva legat de "sistemul de propulsie" si clasicele erori pe Front Assist, SOS si in plus  sa nu ma deplases cu masina ci sa ma adresez unui atelier.

I-am dat restart ca la Windows si merge.    Oare atat de "dumb" este si dupa 2 zile de stat degeaba a pierdut voltaj pe sistemul minunat de 48v ?   Ideea e ca dupa ce-am iesit din parcare si m-am asezat la coada pe bulevard a oprit motorul - semn ca avea suficient 'juice' sa tina toate alea pornite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traffictours

Pentru ca foarte multe din erori sunt false erori, sistemul de operare al infotainmentului genereaza foarte multe false erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
AndreiSergiu1991

Cum pot dezactiva complet Start&Stop cand sunt in Drive? Exista optiune in meniu care nu face nimic… motorul tot se opreste.

 

Abia cand merg cu cutia in Sport nu se mai opreste absolut deloc. Aveti vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu. Chiar daca ai "start-stop" dezactivat din meniu,  atunci cand face coasting o sa opreasca motorul, iar cand te asezi la semafor/coada/etc , in momentul in care se opresc rotile o sa porneasca motorul. Am balarit putin setarile cu OBD  pe un parametru (pe care nu mi-l aduc aminte acum)   - ceva cu voltaj  si nu mai mergea start-stop deloc, dar tot facea prostia cu "coasting".

Orium este "selfish motha'fu" ca daca ai clima pe 21 grade pe vremea asta se face sauna ca face economie si opreste motorul la semafor. 

 

Eu am doua variante,  cea cu Sport indicata de tine si am mai gasit un workaround in care dau clima pe 17-18 grade  si pun ventilatorul pe manual (ca sa nu bata vantul). Pana apuca ea sa raceasca si sa ajunga sa opreasca motorul eu am ajuns deja la destinatie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are buton de dezactivare? Eu nu opresc niciodata start stop-ul, indiferent de masina, nici pe cea de 400CP, care e automata si opreste imediat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Iti faci praf motorul si cutia in aglomeratia din bucuresti daca folosesti start&stop. Cred ca pe un drum de 10km se opreste de 50 ori cel putin, mi se pare total nesanatos pt masina. Da, eu merg doar un sport si aia e... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te inseli, acest start-stop nu mai e gandit ca primele generatii. asta de pe mild hybrid e cu totul altfel gandit datorita acelui Belt Starter Generator. cauta pe atelierul de detailing pe youtube si gasesti video facut de Vlad unde explica detaliat cu ce difera de la vechile start-stop si de ce nu e cazul sa il opresti. asta pe langa faptul ca dezactivandu-l poluezi mai mult si anuland ideea de hibrid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Am urmarit video-ul lui Vlad acum ceva timp, dar tot nu mi se pare sanatos, cel putin ca perceptie. Eram pe podul Ciurel si era full, cred ca a pornit/oprit de peste 50 ori in 15 minute... Nu mi se pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da ca in general cand vezi videouri cu oameni prin oras cu masina, in orasele alea nu patesti asa ceva. ma uitam deunazi cum se circula printr-un oras mare german, nicio legatura cu ce e la noi. de aia si ajung mai stresate masinile conduse pe aici, ca asta de fapt nu e trafic, e o chestie de taca-paca in care iti uzezi nervii si toate componentele masinii.

dar nu inteleg partea cu AC, iti opreste AC cand opreste motorul? ce, e dement? sau nu are suficient curent? are totusi o baterie de un sfert de kWh, asta pe langa cea de 12V. 2-3 minute nu ar trebui sa aiba probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea la mild hybrid se face insesizabil, fara socuri induse in motor deoarece BSG-ul invarte motorul termic pana la turatia minima de relanti, moment in care porneste si injectia motorului termic. Deci cel putin teoretic nu ar trebui sa se simta deloc pornirea/oprirea motorului termic la mild hybrid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei AC functional cu ss, ai nevoie de un hibrid. Mild hibrid-ul e mai mult marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! Dupa opinia mea  acest sistem "mild" nu te ajuta in oras (sau cel putin in Bucuresti - vorbesc in numele meu). La drum lung (spre exemplu de la Brasov la Bucuresti   face coasting maxim de pe la predeam spre campina.  In oras chiar daca esti in coasting si ti se baga unu' in fata oricum porneste motorul si pregateste pompa de frana.

Deci da, mild-hybrid este marketing 100%.  Ca o paranteza scurta,  Prius care este hibrid "natural"  cand cerinta de AC este mare nu ramane doar pe baterie. Va pot spune ca in NYC  aveam bateria full, insa motorul termic rumega pentru ca aveam clima data pe LO(Low).  Si masinuta aia merge cu 60km/h pe baterie fara nicio problema, insa compresorul este mare mancator de curent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai n-are nicio legatura cu sistemul in cazul asta, are legatura cu faptul ca nu porneste motorul, desi voi ziceti ca ar fi cazul. asta e chestie de soft mai mult. nu e ceva ce nu ar putea face in hardware. asa cum il porneste in mers, asa ar fi cazul si cand e oprit, daca nu ii ajunge. nu inteleg cum se comporta practic insa. pui 21 de grade, e SS activat, ce face? tine 21 sau nu? sau zice ca tine si de fapt isi bate joc?

 

marketing sau nu, aportul bateriei se simte clar in acceleratii. la ala fara MH nu se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Da, pot confirma ca la acceleratii se simte aportul MH. Multe persoane au ramas uimite de cum se simte pe acceleratie. Undeva in a 3-a pe la 3000rpm in sus se simte bine de tot, raportat la putere si cuplu, desigur.

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7.5 e usor mai rapida pana la 100km/h decat Golf 8, cu tot mild hibridul ei (posibil ca 8 sa aiba treptele mai lungi, cel putin la manuala e jale cu etajarea). Doar viteza maxima e mai mare la eTSI. E un sistem prin care pot scadea consumul si primi bonusuri la inmatriculare pe anumite piete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa subiect, dar sticker-ul ala de parcare moka in Bucuresti face cat doua sisteme 48V :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Here we go again. A fost liniste o perioada, ieri udpdate.

0AF89172-4837-4974-A470-0BB5682D4739.jpeg

 

 

A9DF505E-4AE8-4579-9E3D-EE18A5ACD349.jpeg

4A459DF3-F43A-4E03-9027-DA52A16B6356.jpeg

Modificat de aroganta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap! De 3 ori cu 2-4km intre ei. Abia la al 4lea reboot a luat-o :)

 

scaul arata asa

67D72970-6D04-480F-A097-F9A0DCE21324.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am fost plecat careva zile si azi ... surpriza! Airbag fault, gearbox fault, front assist fault, 48v fault - DO NOT Drive, si altele dar nu le mai tin minte.... cert e ca nu porneste. Bateria 12.7v, invarte de rupe.

 

Maine o ia cu platforma si sanatate! Mi-am luat toate lucrurile din ea, adio Golf 8 1.5eTSI. O sa ne revedem probabil pe topicul "diverse" cu o Toyota.

 

sper sa o stapaniti sanatosi si fara probleme, eu unul nu mai pot si nu mai pot accepta toate c*******le  de la VW RO. 
 

Numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: probleme la bateria de 48v si la sistemul de management si vor fi inlocuite pe garantie. Sper ca cel ce o va lua sa nu mai aiba probleme; eu momentan calaresc un Clio si marti imi vine Mondeo hibrid.

 

Va doresc din tot sufletul sa nu patiti ca mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au reparat Golf, azi se ridica din service. Vedem cat o merge 😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!