Jump to content

Cardinal Motors Ploiesti


fuscobal
 Share

Postare recomandată

da ma si eu m-am umilit atata la Midocar ... pe banii mei si am mai luat si 4 masini de la ei PUHHH ce regret de tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    13

  • Ioana

    9

  • Burady

    7

  • CT 10 VWP

    5

Aviasol, sa mor eu daca am inteles ceva din postul tau. Ce legatura are cu acest topic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze...

vroiam sa zic ca se face treaba la Cardinal Ploiesti si eu m-am chinuit atata cu aia la Midocar care parca lucreaza moka... nu pe bani... era o remarca de-a mea.. probabil ca offtopic dar a iesit asa ... de suparare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea proasta la ambele service-uri este ca practica un tarif peste buzunarul nostru. Nu muncim totusi numai pentru a plati rate si service-uri.

Departe de orice imaginatie, 109 ron fara TVA manopera pe ora la VW Passat de pilda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Burady, daca mai mergi la service cu problema airbag-ului zi-le sa-ti verifice si contactele, eu am patit-o la Golf-ul meu (din 2001) sa mi se aprinda martorul de bord foarte des din cauza unui contact imperfect la mufa de conectare a respectivului airbag. Nu lua chiar de bun ce-ti zic, nu ma pricep foarte bine, iti zic doar asa ca mi s-a intamplat, poate te ajuta...succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din informatiile pe care le am stiu ca se face treaba la Cardinal Ploiesti.

da? de aia stiu un GTI de vreo 3 sapt pe acolo...si ca ii curge antogel din cauza ca "are soft".... ca ce i-a trebuit...nu ii erau de ajuns 200 de cai...de ce vroia 250? :ceuameni:

de aia cand am ajuns pt o prob mica..schimbat buton avarie, am stat 45 de min sa intre masina in service si a stat acolo juma de ora pana sa fie gata? cu programare... nu zic, au lucrat frumos repede..si 60 ron..poate fi considerat ieftin...pt manopera...dar totusi..se poate mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan... din pacate asta nu se pune la noi.. eu sunt multumit daca astept o zi pe acolo si platesc cat o fo sa platesc numai sa iasa treaba buna... eu nu am decat pretentia asta... sa iasa bine... platesc cat cer.. astept cat ma tin pe la usi... din pacate la asta se reduce pt mine calitatea service-ului si a serviciilor prestate.... alta pretentie nu mai am... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da? de aia stiu un GTI de vreo 3 sapt pe acolo...si ca ii curge antogel din cauza ca "are soft".... ca ce i-a trebuit...nu ii erau de ajuns 200 de cai...de ce vroia 250? :lol:

de aia cand am ajuns pt o prob mica..schimbat buton avarie, am stat 45 de min sa intre masina in service si a stat acolo juma de ora pana sa fie gata? cu programare... nu zic, au lucrat frumos repede..si 60 ron..poate fi considerat ieftin...pt manopera...dar totusi..se poate mai bine...

Despre GTI-ul de care vorbesti tu, sa sti ca nu este chiar asa. Trebuie inlocuita chiulasa care a crapat din cauza ca, zic ei, masina a fost cipuita. Pe langa soft masina are si filtru sport si kit evacuare, etc. Problema este ca dupa cum cred ca sti chiulasa este o piesa foarte scumpa, iar baietii de acolo au facut tot ceea ce depindea de ei ca reparatia sa se faca in garantie, desi se puteau gasi f. usor motive de anulare a garantiei. Asa ca, eu zic ca au fost destul de intelegatori.

PS. Sa sti ca se asteapta inca sa vina chiulasa. Daca venea reparatia era deja facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate ARIES. gresesti. nu de aia a crapat chiulasa. amandoi stim ca sunt sute de GTI cipuite. si fara aceste probleme. aia e o scuza de 2 lei. plus d asta, masina in acest moment are soft stock. deci?

ti se pare normal un rapsuns de acest fel?

"ca ce i-a trebuit...nu ii erau de ajuns 200 de cai...de ce vroia 250?"

fusco are multi cai, mai mult decat acel GTI, si soft mai race si filtru conic, evacuare completa, ..si ce vrei tu..si tot nu are probleme.

a fost schimbata garnitura de chiulasa si cand am intrebat vineri, mi-au zis ca deja piesele sunt venite si ca se lucreza la masina. ... daaaar...sapt asta au spus ca au uitat sa comande injectoarele..si atunci..alte 4-5 zile de asteptat. si omul pierde bani grei din cauza asta.

2 golfuri (GTI negre..poftim ca sa dau detalii) au fost la ei cu pierderi de antigel. si nici unuia nu au resuit sa ii gaseasca buba. i-au zis sa revina....si tot asa.

oricum, le dau nota de trecere...dar nu f mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu GTI-ul respectiv, era chiar langa masina mea.

Oricum m-au lasat sa intru in service si chiar am verificat impreuna cu ei pe tester cauzele. Ne-am uitat si la cabluri, le-a dat cu nu stiu ce spray care cica le micsoreaza sensibilitatea ( cum vine asta, nu stiu ). Prost este ca este o masina relativ scumpa fata de altele si cu un defect minor si-au cam dat in stamba, ma refer si la VW si la Cardinal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am avut de inlocuit bara, farurile si capota motor la golf. lucrarea s-a facut la Cardinal Ploiesti, nu au fost necesare retusuri sau observatii de-ale mele cu privire la calitatea lucrarii, au polisat toata fata pana la usi ca sa arate la fel de lucios, consilierul de service a fost foarte amabil si si-a dat interesul ca lucrarea sa iasa cat mai bine, m-a sfatuit cu decontarea etc. Este pana acum cea mai eleganta rezolvare a unei probleme de caroserie/vopsitorie pe care am avut-o de cand am Vag-uri.

Sunt foarte multumit ca am ales sa merg pana la Ploiesti pt reparatie.

Recomand !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat EGR-ul la ei, 786 ron all in, suma cred ca e acceptabila, amabili (bine, il cunosc pe tipul de la receptie), dar in timp ce eram acolo a venit o femeie cu un Polo 1.4 benzina, revizia de 45k, ulei, filtre, verificat instalatia electrica, verificat frane, completat lichid de parbriz :) :frigbaitata: :rolleyes: , in total au cerut 900 ron. Eu zic ca e prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am avut un contact neplacut cu ei in preajma sarbatorilor de iarna. Trebuia sa schimb ceva si cei de la PEX (unde-mi rezolv de obicei problemele, foarte multumit dar asta poate si pentru ca il cunosc pe seful de service) nu lucrau in perioada aia. Dau telefon, fac rezervare, imi zic sa mai dau tel cu 2 zile inainte sa ma duc sa ma asigur ca au adus piesa, oamenii foarte amabili, pareau ok. Dau telefon cand am stabilit, aflu ca n-am de fapt nici o rezervare, n-au nici piesa si daca o vreau se poate, dar peste vreo 2 saptamani. I-am lasat in pace, dupa 3 zile ieseau din vacanta si cei de la PEX si am rezolvat repede.

Un contact mai placut am avut cand am avut nevoie de o programare de cheie, facusem comanda de cheie iar cei de la PEX nu aveau codurile de acces pentru VW-ul meu, doar pentru Seat, asa ca m-am dus cu cheia la ei, s-a rezolvat in 5 minute, si fara bani. Dar asta a fost "afacerea" unui angajat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am fost de 2 ori la Cardinal Motors Ploiesti in decurs de cateva saptamani, cu 2 probleme distincte:

1. Masina lovita in partea drepata fata ( inlocuit mai multe piese de pe acea parte, inclusiv far, semnalizare, grilaj, etc.). Din cate se vede, au facut treaba excelenta. Nu se poate observa faptul ca unele piese/ parti au fost inlocuite sau ca sunt diferite fata de cele de pe partea stanga. Culoarea este identica cu cea care a fost inainte. Din cate se vede (repet acest lucru pentru ca vreau sa treaca ceva timp sa vad daca apar ceva probleme si daca lucrarea este de calitate), au facut treaba buna. Au fost si rapizi, in aceeasi zi in care au primit masina au lansat si comanda de piese, comanda care a ajuns in cateva zile. Recomand.

2. Revizie 45.000 km, aici au fost putin mai neseriosi. Mi-au spus ca programarea este la ora 16.00, masina a intrat in service la ora 18.00 si am ridicat-o undeva putin dupa ora 20.00. Totusi, se pare ca au facut treaba buna. Nu am ce sa reprosez pe partea tehnica.

Una peste alta, am fost multumit. Strict pe partea de service au facut treaba buna (din cate se vede).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi m-a sunat domnisoara Daniela Tudor (daca tin minte exact) de la Cardinal Motors sa ma intrebe daca am fost multumit de serviciile lor :icon_cry:.

E prima data cand ma suna un service. Am spus si de bine si de rau. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Despre Cardinal... nu mi se pare normal ca in urma unei revizii sa lase masina sa plece cu probleme la directie! E cam ciudat stilul asta al lor sau probabil notiunea mea de revizie e gresita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea problema a celor de la Cardinal Motors Ploiesti este ca au devenit mult superiori clientilor si au ajuns sa considere ca EI iti fac tie un bine, aruncandu-ti in sila "un scuipat" pe masina, ca sa ai cu ce sa te mandresti, nu TU lor cumparandu-le masini sau alte accesorii si astfel oferindu-le "o paine". In cazul meu, cu vechea masina - VW Bora, am avut multe de tras si destule scandaluri, pentru ca de fiecare data cand apaream cu masina in service, programata fiind la o anumita ora, era preluata mult mai tarziu. De', masina de "doar 12.500euro", nu ca alti smecheri cu masini de 20.000-50.000euro cu "prioritate". Acum, mai mult ca atunci cand detineam Bora, voi avea mult mai multe de spus in ceea ce priveste "discriminarea" si "neprofesionalismul" celor de la Cardinal, pentru ca in martie 2008 am luat 3 masini de la ei si ma pot baza pe o valoare de peste 100.000euro, ca argument in momentul in care, AVAND PROGRAMARE, voi mai fi "trecut la coada". Poate nu este corect ce fac, dar nici modul in care esti tratat cand ajungi in showroom, nu mi se pare demn de o societate care se doreste a avea renume pe piata prahoveana.

Ps: marele meu noroc, este acela ca deja am "vechime" si ca, usor-usor, mi-am facut cativa prieteni acolo, iar cu ei ma mai pot ajuta, pentru ca daca esti "nou venit"...scuza-ma, AI PUS-O!

In rest, numai de bine despre CMP, daca a mai ramas ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut vreodata ca la unele din masinile din showroom de la Cardinal jantele sunt lovite sau zgariate? Intr-o zi am avut neinspirata curiozitate sa intreb cum vand masinile cu jantele asa, si spre surprinderea mea, mi s-a raspuns ca inainte de momentul vanzarii problemele de genul acesta se "cosmetizeaza"... stau si ma intreb cum si cat tine.

In alta ordine de idei, am avut bara din spate la vopsit la ei si inainte sa le las masina i-am rugat sa aiba grija la jante pentru ca sunt noi (am schimbat jantele originale de 16" cu care a venit masina cu jante detroit de 17",in valoare de 5400ron,cumparate de la PBN din simpla pasiune pentru detaliile de acest gen). Mi s-a raspuns cu toata aroganta ca este imposibil sa li se intample ceva. Am zis bine, dupa 3 zile am luat masina cu o janta lovita (nu zgariata) si avand in vedere ca mi s-a vopsit bara din spate mi-au lasat si plasticele din portbagaj scoase (probabil ca rca-ul pe care am reparat masina acopera numai superficial costurile de manopera :lol: ). Si bineinteles, legat de janta mi s-a spus ca ei nu au ce sa-i faca si ca trebuie sa accept situatia, ca doar na... au impresia ca ceilalti dealeri din tara sunt prea departe ca sa existe posibilitatea sa isi piarda clientii... :)

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor off-topic:

recomand acelasi lucru de cand lumea: inainte sa lasati masina undeva/cuiva, faceti vreo 50-60 poze cu o digitala (ca nu cere de mancare) masinii. In detaliu.

Before.

Apoi after. In cazul unui scandal potential (mai tot timpul) aveti cu ce sa discutati direct.

Eu in tara eram abonat la scandaluri de genul "era de dinainte dom'le"... Aparatul, discutie cu putina diplomatie dar cu argumente + fermitate cand incercau s-o scalde si scapai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am predat masina s-a incheiat un proces verbal in care teoretic se trec problemele existente la masina inainte sa o lasi. La jante nu au trecut nimic (si a recunoscut persoana respectiva ca jantele erau intacte). Prin urmare, prin nementionarea unei probleme la janta, omul caruia i-am predat masina si-a asumat responsabilitatea pentru eventuale pagube. Cand am luat masina am completat in acelasi proces verbal faptul ca am primit masina cu janta lovita si cu 3km facuti ei stiu pe unde. Mi s-a spus ca nu s-a plimbat nimeni cu masina decat intre tinichigerie si locul de parcare (intre care, cu aceeasi masina am masurat 300m, am dat ocol - in ideea ca nu or fi gasit din prima loc de parcare... s-a strans de 600m... restul pana la 3km probabil ca au aparut asa cum din senin s-a lovit si janta singura). S-au facut poze si s-au atasat procesului verbal prin care s-a constatat paguba. Problema este ca si in situatia asta mi s-a spus ca nu au ce face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Daca nu stiai, wvwzzz: intre tinichigerie si locul de parcare al celor de la Cardinal este o distanta de 1.5km, pentru ca se trece prin fatza pe la Billa, deci 1.5km dus + 1.5km intors = 3km. Ma rog, total aiurea!

Dupa parerea mea: DIRECTOR CARDINAL, pentru explicatii si rezolvare amiabila > OPC, pentru plangere > O TELEVIZIUNE cu care nu au contract de publicitate, pentru reportaj negativ > TRIBUNAL, pentru judecata! Poate s-or invata minte! :)

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am reparat si vopsit haion si schimbat bara si fusta spate la midocar toamna trecuta.

multumit de operatiune. nu am gasit cusur la ce au vopsit. foarte frumos!

si eu am avut acei 3km :D in plus pe bord.

factura era de 31 mil.. dar platea asigurarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Au voie oare sa intervina la motor pe garantie la cardinal daca am un Seat? Sa zicem ca am ceva cunostinte acolo...

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic da. dar de multe ori nu vor ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!