Jump to content

Cardinal Motors Ploiesti


fuscobal
 Share

Recommended Posts

Intrucat dupa ce am parcat masina perfect regulamentar pe o strada destul de larga ( jumate pe trotuar si jumate pe strada > nu era semn de interzis ) am gasit oglinda de la sofer rupta cu totul, am fost nevoit sa fac o vizita la service pentru inlocuire. M-am dus La Cardinal de unde am si luat masina de altfel. Treaba a decurs asa > Am sunat pentru programare spunandu-le ce trebuie schimbat. Omul care a raspuns mi-a raspuns pe loc ca oglinda vine in 5 zile si mai dureaza o zi vopsitul. Dupa fix 5 zile m-au sunat si mi-au spus ca pot veni pentru montaj care va dura 2 ore. Am mers la ei si intr-o ora jumate oglinda era pe masina. Intre timp, omul care mi-a vandut masina, recunoscandu-ma, m-a poftit la el in birou pentru a sta de vorba despre ce mai e nou prin grupul vw. Pentru prima mea vizita la ei ( masina are 8600Km ). le acord o bila alba. Sper ca si reviziile sa decurga la fel !

Edited by Bwwlan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    13

  • Ioana

    9

  • Burady

    7

  • CT 10 VWP

    5

Bogdan_wrc

desi si eu am auzit multe lucruri urate despre ei, cand am avut de schimbat incuiatoarea de la portbagaj, (in afara semnului de intrebare legat de utilitatea schimbarii unui intreg ansamblu pt un contact prost, dar semn de intrebare adresat mie, si care a fost acceptat ca atare), s-au comportat corect.

am fost cu masina, s-a inspectat, s-a descoperit defectiunea, s-a comandat piesa (timp de livrare maxim 5 zile, venita dupa 3-4 ) primit telef cu sosirea piesei, am fost , s-a schimbat...merge.. (plus ca mi s-a pus un mic colier de cauciuc care sa protejeze in viitor-desi ar trebuisa mai verific daca curge pe acolo din cand in cand).

deci bila alba acordata si d emine. sa vedem pe viitor.

as da bila neagra pt preturi..dar asta e..nu e vina colegilor din Ploiesti.

Link to comment
Share on other sites

da, si eu am fost la Cardinal motors, iata cum au decurs lucrurile:

- am sunat, mi-am facut programare (inainte cu o saptamana) - voiam o mica diagnoza

- in ziua cu pricina am mers la ei - nenea de acolo zicea ca nu am nici o programare :P - "asteptati la bar"

- asteptat la bar cca. 2 ore jumate

- in sfarsit a venit si randul meu :P

Iata rezultatul diagnozei - printre multe altele, le zic aici doar pe cele babane - :

- schimbare kit distributie - 2730 RON - asta l-am schimbat apoi in jud. HD cu 300 RON, ca era de fapt doar cureaua de schimbat, nu tot kit-ul

- capac chiulasa 482 RON - de fapt trebuia schimbata doar o garnitura

....si asta-i tare :P

- volan directie - 923 RON : din cauza ca mi s-a desprins air-bagul de la sofer dintr-o clema, ei au zis ca trebuie schimbat tot volanul ! :P - desigur, problema am rezolvat-o tot la un service, care nu mi-a luat nimik, fiind vorba de o treaba ce se rezolva in 7 min

Asa ca, o mare bila neagra si baieti - daca e cineva de la Cardinal motors care vede mesajul asta - I'M NOT COMMING BACK AGAIN!! NEVER!!

P.S. : Banuiesc ca o fi fost numarul de HD de vina, sau semnul de incepator din geam....sau amandoua!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Astazi am facut prima revizie a masinii ( 13.000km ) la Cardinal. Am avut programare la ora 8.30 si mi s-a spus ca dureaza 2 ore. Am ajuns eu la 9.00 si la 11.00 aveam masina. Inainte de revizie m-au intrebat daca veau sa-mi schimbe toate filtrele iar eu le-am dat acceptul. Le-am mai spus si ca pedala de frana avea un scartait enervant. S-a rezolvat totul iar factura a fost 1000RON ! Pana acum nu ma pot plange de nimic !

Link to comment
Share on other sites

atata timp cat esti sigur ca ti-au schimbat tot ce aveai de schimbat la aceasta revizie...eu am patit-o la Buc sa imi treaca ca mi-a schimbat filtru de aer la Ibiza..si filtrul original l-am gasit la urmatoarea revizie...

Link to comment
Share on other sites

Dupa o mica revize la Cardinal am avuty un deviz de 4000 Ron, printre care volant kitul de ambreiaj, bilete spate ca se aude un zgom ca de rulment ...

Rezolvare: - volant si kit de ambreiaj nu necesitau schimbare zgomtul provenea de la turbina (e care nu am rezolvata nici acum)

Biletele erau integi era cauciucul patratit si se auzea un zgomot ciudat .

Deci un sentiment neplacut legat de ei....

Edited by Dulau
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am avut ieri si azi ceva treburi la Cardinal legate de senzorii de ABS si cel de placute de frana.

nota per total 8-8.50. totul ok..servire super..doar ca dupa ce au pus la veriifcat masina (fara costul de 120 RON pt o testare :D ) au scos-o afara si statea acolo singura...degeaba :D...si eu sa o astept. dupa 10 min am intrebat pe cineva de ea..si mi-a zis ca e gata. si mi-a dat cheile si totate actele necesare.

vineri ma duc la ei pt schimbera senzori ABS si cablaje. si G62. sper sa iasa bine.

chiar m-au surpins placut..pana la faza cu asteptarea masinii. trei oameni se agitau acolo pt mine si imi raspundeau la toate intrebarile. :beer:

Link to comment
Share on other sites

inca un 9 pt cei de la cardinal. a durat cam mult, dar am reusit sa repar senzorul ABS,..toate prob care le mai aveam..si am curatat un injector care ma supara. si baietzii s-au comportat bine. pacat ca nu prea le merge wireless prin sediu.. :salut:.

Edited by Bogdan_wrc
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Baieti, azi am luat masina din service de la Cardinal Poliesti (desi pana acum am preferat Midocar, m-am certat cu ei si la PBN nu ma duc in ruptul capului). Treaba sta in felul urmator:

Ce am avut de facut (pe asigurare)

- bara fata reparat + revopsit

-aripa stanga fata indreptat + revopsit

-hayon polishat

-bara spate revopsit

+ revizia de 10.000

Ce am primit:

-bara fata si aripa reparate la mare arta, vopsite frumos (exceptand un puct doua de praf sub lac)

-bara spate revopsita calumea

-hayon polishat, nu a iesit zgarietura la polish si mi l-au vopsit GRATIS (nici asigurarea nu plateste)

-revizia (cu 3 milioane jumate- Ulei Castrol Softec TXT)

si BONUS:

-polishat capota (de vreo 2-3 ori sa acopere niste zgarieturi finute)

-un pic de vopsea si polish pe oglinda dreapta

-o sticluta cu vopsea (daca mai apar mici ciobituri-de la un binevoitor care vrea sa aibe loc cand se urca in masina de langa...)

-2 suporturi de numere, marca Cardinal Motors Poliesti....ca alea de Midocar nu le placeau (eh, reclama as zice)

Asadar ii recomand cu caldura pentru seriozitate si punctualitate (am lasat masina luni si mi s-a spus ca vineri/sambata e gata).

Link to comment
Share on other sites

mmmbine cosmonelu, mergem la revizie la ei si SPEEER sa ai dreptate si sa fie baieti seriosi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nu vreau sa fiu gica contra,dar eu ma feresc de cardinal.in 2005 am fost lovit in spate de un mos cu o dacie antica(1100cred,piesa de colectie zicea mosu)caruia nu i-au tinut franele.am avut bara spate crapata putin.am ajuns la cardinal,am lasat-o acolo si dupa o saptamana ma suna ca e gata.ajung si in parcare ma uitam la ea sa vad ce/cum au lucrat.surpriza :aveam 2 zgarieturi pe hayon(care nu erau in momentul predarii masinii) si hayonul nu era centrat,cu toate ca in fisa reparatiei era mentionata reparatia lui,ulterior mi-a fost revopsit si centrat.2 prieteni ai mei si-au facut revizia tot la cardinal si unu din ei a avut neplacerea sa constate la o luna ca uleiul care trebuia sa fie schimbat nu era,ci completat in mod f f f economic, iar cel de al 2lea a patit-o cu un filtru .eu de cand am avut experieta de mai sus m-am lasat de cardinal.culmea e ca depind f f f mult de service-uri pt ca nu stiu cum se face dar cand ies la plimbare cu masina toti stangacii la volan se gasesc in momentul ala.dovada faptului sunt cele 4 accidente in 6 luni,din care nu am avut nicio vina,dupa spusele politailor.si sunt multumit de cum lucreaza PEX(dealer seat),amabili ,rapizi in reparatii.nota 10 pt pex

Link to comment
Share on other sites

volan se gasesc in momentul ala.dovada faptului sunt cele 4 accidente in 6 luni,din care nu am avut nicio vina,dupa spusele politailor.si sunt multumit de cum lucreaza PEX(dealer seat),amabili ,rapizi in reparatii.nota 10 pt pex

De acord cu PEX am masina la ei de doua saptamini tot in urma unui accident azi ma duc sa o iau a iesit excelent.Ma lovit un megane in spate mi-a strimbat bara , capota la portbagaj, stopurile si ma proiectat in cel din fata (eu eram oprit) si mi-a zgiriat si bara fata.

Edited by vaally
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

am fost azi la ei sa schimb releu de semnalzare. programat la 2, masina a intrat in service pe la 2:45, si a stat 1 h. manopera ok, 57 ron, deci multumit. si baietzii de treaba pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Desi mesajele mele au mai aparut la diverse topic-uri, in sensul ca am atras atentia ca ma duc in repetate randuri la service pentru defectul numit AIRBAG FAULT, problema aparent minora s-a acutizat. A devenit nu MAJORA, ci un putenic semnal de alarma pentru cei care nu dau atentia cuvenita problemelor minore si scuzelor gen :"masina nu are nimic" din partea unitatilor service apartinand chiar dealerilor acestei marci: VOLKSWAGEN.

Reclamatie: dealer CARDINAL MOTORS - service-ul din municipiul Ploiesti.

Persoana de contact: George Lazea - consilier service.

Descriere defect: AIRBAG FAULT - in displayul computerului de bord

Nr. interventii service: 5

Specificare interventii service in manualul masinii: 1

Nr. piese schimbate: 1 adica spirala airbag

Nereguli de semnalat:

1. Consilierul mai sus mentionat a solicitat achitarea de catre mine a piesei si manoperei pentru ca nu aparea in programul intern care se ruleaza in firma Cardinal data de livrare a masinii, deci nu puteau verifica daca reparatie se incadreaza in cele gratuite din perioada de garantie.

2. Certificatul de garantie a masinii mi-a fost inmanat la 22 luni 15 zile de la vanzarea masinii, adica cu 45 zile inainte sa expire garantia.

3. Nu am vazut niciodata contractul de Casco incheiat cu firma Generali SA. Mentionez ca am doar polita Casco trimisa pe e-mail, deci in format electronic.

4. In primele 4 dati de interventia la defectul mai sus mentionat mi s-a spus ca trebuie doar introdus in mufa un cablu care iese datorita reglarilor scaunul de la sofer si apoi resetata informatia din computer.

FIRMA CARDINAL MOTORS prin consilierul mai sus mentionat se scuza ca este un defect pe care VW nu il considera ca DEFECT DE FABRICATIE ( desi mai multe masini au aceeasi problema ) si NU NECESITA O ACTIUNE din partea firmei constructoare ca in cazul modeului TUAREG (care a avut un lot cu aceeasi descriere defect).

De asemenea, firma CARDINAL MOTORS desi cunoaste aparent rezolvarea aceastui DEFECT , NU DORESTE SA REPARE DEFECTUL DIN CHELTUIELI PROPRII.

Solutia mentionata de ei este prelungirea respectivului cablu, ei incercand prin repetate randuri AMANAREA ACESTEI REPARATII pana la IESIREA MASINII DIN PERIOADA DE GARANTIE , caz in care va plati utilizatorul.

Mentionez ca desi mai sunt 30 -40 zile pana la iesirea masinii din garantie VOI FACE CUNOSCUTA PRIN TOATE MIJLOACELE MASS-MEDIA aceasta SUSTRAGERE A UNUI DEALER DE LA REPARATIE SI ABATERILE GRAVE IN ORGANIZAREA FIRMEI ( nu certificat de garantie, nu contract CASCO, s.a.m.d.) :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Masina este in leasing? Daca este in leasing, Contractul Casco il semneaza si este in posesia PROPRIETARULUI (adica firma de leasing), tie, UTILIZATORULUI ti se da doar Polita pentru a putea beneficia de asigurare. Daca masina este achitata iar proprietarul nu este o firma de leasing, atunci ar trebui sa ai contractul.

Link to comment
Share on other sites

Da, intr-adevar este in leasing. Insa corect este sa stim si noi care sunt conditiile acestei asigurari pentru ca noi platim nu firma de leasing. Caz concret: am fost de 2 ori la Cardinal Motors pentru zgarieturi gasite pe masina in parcare, datorate unei terte persoane. La una din ele au schimbat chiar geamul lateral si posibil si cel de la unul din faruri. Insa in ambele cazuri nota de reparatie a fost de peste 3.000 ron. Aceste cheltuieli, in total de aprox 6.700 ron, a caror suma eu nu am cunoscut-o pana in prezent, a determinat soc de asigurari Generali SA sa anunte modificare contractului cu Porsche Borker ca urmare a acoperirii daunelor, in sensul ca adauga o fransiza de 350 euro, pe care o voi suporta eu. Nu era nornal sa cunosc si eu cand si in ce conditii se poate modifica contractul Casco, de asemenea sa stiu din timp de costul reparatiilor si sa am un deviz al lor, ca poate pt banii aia renuntam la ele ?????Macar o copie a acestui contract este un lucru de BUN SIMT sa il aiba si utilizatorul.

Link to comment
Share on other sites

Mda, poate fi si cum spui tu, platesti facturile DAR in certificat cine e proprietarul? Vezi? Te pot intoarce pe degete. Referitor la fransciza, stai linistit ca s-a bagat la toata lumea, si la mine in Craiova este un mare scandal referitor la aceasta decizie a lor. Devizele in mod normal trebuia sa le vezi, insa poti sa te duci oricand sa ceri copie celor de la Cardinal. Geamul de la far nu puteau sa ti-l schimbe, se schimba farul cu totul. Este si greseala ta ca nu te interesezi. Eu lucrez la un dealer ca si Cardinalul, insa din Craiova si 99% din clienti solicita acel deviz de reparatie si cand nu solicita il ofer eu.

Nu stiu ce sa-ti spun, parca tot cu tine am mai discutat pe alt topic si ti-am dat un replay referitor la problema ta cu airbag-ul. Ba nu, era vorba de altcineva, aici insa se pare ca nu mi-a mai raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Mda, deci astea toate lasa loc la abuzuri prin intrepretari diferite. Eu as putea sa le dau la toti peste nas si sa dau masina inapoi prin BUY-Back sau sa o cumpar ( facand credit la o banca de pilda) si atunci adio profitului adus de DAE la contract, adio contract CASCO. Decizia finala deci tot mie imi apartine. Problema este asemanatoare celei descrise in link-ul cu Seat, insa diferita prin faptul ca consilierul respectiv a recunoscut cum o poate remedia, dar nu vor. Asta inseamna ca nu de la spalat, nu de le pers care stau in spate etc a aparut. Deci nu de la diverse utilizari, este strict constructiva, exemplu dat de ei fiind actiunea organizata de VAG la anumite loturi de la TUAREG.

Edited by R_a_z_v_a_n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul
Link to comment
Share on other sites

Actiuni sunt la mai multe masini, nu numai la Touareg, sunt si la Passat B6, la Polo, la Golf, peste tot unde a fost o mica problema. Atata timp cat pe noul Passat nu s-a facut actiune la acel cablaj, inseamna ca nu este un defect de fabricatie. Cine stie, adevarul este undeva la mijloc.

P.S. nu mai da quote la mesajul anterior

14. Butonul Quote ("citat") ajuta

Link to comment
Share on other sites

Eu as putea sa le dau la toti peste nas si sa dau masina inapoi prin BUY-Back sau sa o cumpar ( facand credit la o banca de pilda) si atunci adio profitului adus de DAE la contract, adio contract CASCO.

Nu sunt sigur ca poti face asa ceva. Ia vezi mai bine in contractul de leasing. Sau, poate, o fi posibil, dar ori platind o penalizare destul de mare ori pierzand la valoarea calculata a masinii. Stai linistit, ca ei nu pierd in nici un caz.

Doar ca un exemplu, cand am vrut sa dau Skoda pe care am avut-o si sa-mi iau Passat-ul am vrut sa o dau in sistem buy-back la Weltauto.

Skoda mea era o Octavia 1 Combi, motor 1,9 TDI, tunata de la 90 Cp la 120 CP, care costase vreo 19.000 EUR DDP, si la care ii facusem eu urmatoarele imbunatatiri:

- folii 3M Panther pe geamuri, complet negre lateral spate si luneta, transparente lateral fata si faruri

- kit auto handsfree Nokia

- chiptuning (facut initial la ASPAD si retusat la DimSport)

- MP3 player Alpine

- senzori de parcare spate FIAMM (4 senzori + afisaj LCD)

- inlocuit maciulia schimbatorului de viteze cu una imbracata in piele si cromata de Octavia II

- montat aparatori de noroi suplimentare si la rotile din fata (avea numai la cele din spate original)

- montat deflectoare de vant la ferestrele din fata (si comandate la Porsche Aviatiei, nu luate din Vitan)

Ce sa mai, o masina care pornea de la o valoare DDP in jur de 21.000 euro. Masina avea 3 ani si 94.000 km. Mi s-au oferit pe ea 7.000 euro :P :P . Bineinteles ca am refuzat. La banii astia mai bine o donam in scopuri caritabile :P

Asa ca, vezi tu, ei tot nu pierd, cum iti spuneam.

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc maine sa-i contactez telefonic pe cei de la Porsche Broker sa-mi trimita o copie a contractului si sa-mi specifice in ce conditii pot schimba societatea de asigurari.

In ce priveste pe cei de la Cardinal mi-au anulat din nou mesajul AIRBAG FAULT cu mentiunea ca am prea sensibil senzorul respectiv si ca simte miscarile bruste ale scaunului din fata. Probabil VW a gresit si mi-a vandut o masina cu reglaje fata-spate si sus-jos. PENIBILI ! SI UNII SI ALTII ! PENIBILI !

Link to comment
Share on other sites

lasa-i pe cei de la cardinal si incearca si tu la un alt service vw din bucuresti sau brasov ca sunt destul de aproape, si poate te rezolva ei.

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca la varianta asta chiar nu ma gandisem. Nu stiu de ce ramasesem cu idea ca numai la service-ul lor imi pot face lucrarile in garantie. Problema ar fi doar ca nu vor putea sa te serveasca pe loc, deci ar trebui intai sa ma programez telefonic la ei.

Ce nu inteleg totusi, titlul topicului meu a deranjat totusi pe cineva, de a fost cenzurat ? Este ok ca s-a mutat la rubrica Service-uri insa puteau lasa titlu neschimbat, ca este totusi un semnal de alarma si ar putea fi gasit cand dai search cu ANPC, iar acum cenzura, nu mai merge. Cel putin la topicul deschis de mine . :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

am fost si eu pt prima data la Cardinal... am fost foarte bine tratat..... fara figuri si foarte serviabili.. va tin la curent cum iese reparatia

Link to comment
Share on other sites

Din informatiile pe care le am stiu ca se face treaba la Cardinal Ploiesti.

Link to comment
Share on other sites

  • Marian locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!