Jump to content

Probleme antigel / vas expansiune Golf 7


killer10
 Share

Postare recomandată

Buna seara am si eu o mica problema la vasul de expansiune imi face presiune si imi da afara pe la supapa de sub vas, am schimbat saptamana trecuta distributia si pompa de apa.... am zis ca poate e de la pompa de apa.. insa tot asa face ce ar putea sa fie... antigelul in vas este curat... apa ajunge la 90 de grade si am observat timp de 3 zile am mers doar prin oras si nu mi-a curs deloc, in seara am dat o tura si am mers putin mai tare si ce am zis ia sa ridic putin capota sa vad daca a mai dat pe afara si supriza iar mi-a curs ce ar putea sa fie :(... sa fie de la buson sau vasul sa nu mai tina supapa sau termostatul desi totusi apa ajunge la 90 de grade si nici caldura nu prea baga in masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trece temp de 90 ?Pare garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apa rămâne constant la 90 am venit cu mașina de la Cluj și pe la Brașov a început să facă figuri îmi zicea că nu mai am apa in vas am completat și după 100 și ceva km iar mi-a dat afară și am completat iar, săptămâna trecută am schimbat distribuția am zis că e pompa de apa.. am mers 3 zile cu mașina nu mi-a curs gramă aseară i-am dat oleacă mai tare am mers pe sport cu ea și surpriza mi-a curs iar ... Dar chestia este că nu îmi dă căldură deloc și furtunul unde duce la termostat cu apa la 90 de grade era rece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot spre garnitura duc si simptomele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi și cum pot sa îmi dau seama daca e garnitura.. nu baga ulei nu face bule 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceste modele, nu mai este ca la Dacie...sa faca bule in vas, ca nu are cum. Excalade are experienta si mai mult ca sigur asa este, avand in vedere simptomele tale. Mai departe, la un mecanic, sa verifice exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@killer10

Pe forum poti strange doar pareri.

Ai nevoie de o constatare ,la mecanic priceput in motoare vag 

Fa un test CO2 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptomele astea le-am avut eu la un golf v tdi...rezultat: garnitura chiulasa arsa

deci, Catalin cam are dreptate.

Eu mergeam si 4 zile in Bucuresti fara sa competez gram de antigel iar la un drum de Sibiu = Bucuresti, umpleam vasul de expansiune si de 2 ori...in functie de

regimurile de turatie folosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc băieți trebuie schimbata doar garnitura sau se mai rectifică și chiulasa :( ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,e bine sa faci tot ce se poate ca lucrarea sa fie pe termen lung.

Se face : spalare,verificare sub presiune,planetiate,inlocuire simeringuri supape,verificare supape si ghiduri supape.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă aș fi în locul tău...aș trage o fugă până la Cătălin; văd că ești din Adjud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am dat singur de cap, calorifer înfundat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este la un Golf 7, este foarte posibil sa se fi infundat cu silicatul din acel plic din vasul de expasiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou după ce am schimbat caloriferul ieri azi am venit direct la mare și am mers 450 de km nu mai pierde antigel nu mai face presiune in vas :) totu este ok bine că am avut noroc și nu m-am apucat să umblu pe la motor :D , noroc că mi-a zis și un prieten cu caloriferul are un audi A6 model mai vechi 2003 și avea aceași problema sa dus a rectificat chiulasa tot la fel :)) , acum are scos termostatul și merge ok mașina, la el este mai rău că are caloriferul sub bord și trebuie să demonteze tot bordul :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrupaul

Exact acelasi lucru il patesc si eu, pierde antigel doar la drumuri lungi si nu intodeauna.

De asemenea nu imi merge caldura pe partea dreapta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de caldura - verifica intai sa nu fie sarita rotita de la servomotor caldura dreapta, verifica sa lucreze servomotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/23/2021 at 10:47 AM, alexandrupaul said:

Exact acelasi lucru il patesc si eu, pierde antigel doar la drumuri lungi si nu intodeauna.

De asemenea nu imi merge caldura pe partea dreapta. :)

 

La tine e altceva daca nu îți bagă pe dreapta pune mașina pe tester :) , la mine nu baga deloc pe nici o parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrupaul

Nu am nicio eroare. Aer baga dar mai caldut fata de partea stanga. Si cu cat era mai rece afara sau ventilatorul mergea mai tare cu atat baga aer mai rece.

Dupa ce am citit si postul acesta m-am gandit ca este o problema cu caloriferul.

 

 

Masina va ajunge in service si voi vedea care este problema, ma gandeam cand am auzit de pierderile de antigel ca poate e eaceasi problema a caloriferului infundat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil totusi sa ai si tu caloriferul infundat :( norocu e ca se schimba foarte usor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceiași problema am avut o și eu și sa rezolvat la reprezentanta cu schimbarea radiatorului de caldura . 
Cred ca era înfundat ca nu avem nici caldura in mașina .

Așa ca nu umblați degeaba la

motor 😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegul da asa este l-am schimbat si nu mai am probleme :) am uitat sa las mesaj aici, bine ca nu am umblat pe la motor degeaba :)

,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am si eu problema cu aerul rece pe partea dreapta, am dat recalibrare clapete prin apasarea butonului de AC si ventilatie bord, m-am uitat la actuator, acesta functioneaza. Mai departe am fost sfatuit sa ma uit in vasul de expansiune dupa contaminari, ceea ce am gasit (usoare depuneri granulare negre pe pereti) si mi s-a spus ca ar trebui inlocuit pe langa schimbatorul de caldura de sub bord si racitorul de gaze pentru ca permite contaminarea instalatiei de racire, totodata ar trebui curatat de 3-5 ori circuitul de racire. Mentionez ca de o perioada, uneori  (doar cand e rece afara si rece masina) in momentul cand face turbina boost aud un "chitait", o pierdere de presiune pe care am considerat-o de la galeria de evacuare, urmand sa schimb garnitura acesteia, dar acum ca a aparut si problema de racire, ma indrept spre racitorul de gaze. Totodata se poate simti si miros de gaze de evacuare in interior uneori. Imi poate da cineva un sfat care e procedura de reparatie cea mai corecta atat tehnic cat si ca si costuri? Nu as vrea sa schimb piese care nu isi au rostul, dar nici sa las problema nerezolvata sau "romanizata". Apelez la voi pt ca intotdeauna am primit cele mai pertinente sfaturi aici. Multumesc

L.E.: Masina are 147.000 km, 2.0 TDI CRBC parca :)

As fi mers pt reparatie la @EEXCALADEpt ca intotdeauna am auzit doar cuvinte de lauda la adresa lui... dar din pacate e distanta prea mare...

WhatsApp Image 2022-01-25 at 17.16.06.jpeg

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata instalatia de racire,inlocuieste radiatorul de caldura,apoi vezi daca ,in cat timp si cu ce se contamineaza antigelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, da, asta am ajuns si eu la concluzie, nu mi se pare atat de murdar lichidul de racire cat sa schimb racitorul, care e o operatiune chiar complexa si scumpa. Cat despre sunetul pe care il aud cand face boost la rece, si mirosul care se simte, e ceva cunoscut sa se duca garnitura de la galeria de evacuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Probleme antigel / vas expansiune Golf 7

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!