Jump to content

Probleme antigel / vas expansiune Golf 7


killer10
 Share

Postare recomandată

  • 5 months later...

Killer10. Felicitări pentru reușită, NU  avea cum sa fie garnitura de chiulasa, era de așteptat sa fie de la calorifer, din moment ce nu baga caldur/rece. Ai mai avut probleme de atunci? Tu ai schimbat radiatorul de căldură? Ce producător ai pus? Ms. Felicitări. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare abia acum am vazut mesajul nu am mai avut probleme de atunci a trecut de acum un an de zile :), am pus de la valeo altu nu merge pus 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut

 

Din moment ce nu pot sa deschid un thread nou, vin si eu cu o problema asemanatoare

 

Un VW Golf 7 1.5tsi 150hp, 2020 cu 45.000km acum

 

A inceput sa piarda antigel, am dus masina la service pentru verificare. Rezultatul, nu pierde antigel. Am completat, am mai mers cu masina, dupa 3-4k km a pierdut iar suficient cat sa mai fie nevoie sa completez. Din nou vizita la service unde au bagat presiune in instalatie pentru o ora doua, tot nu se vede nimic.

 

Idei? Sa fie garnitura de chiulasa?

 

Baga caldura, nu are nici o problema, apa sta la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate verifica acesta?


Presupun ca, daca ar pierde doar in momentul in care mergi turat cu masina sa fie problema de la radiator intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se vede, ca se evapora in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut stimați colegi.

Posesor de Golf 7, 2.0 TDI, cod motor CRBC(sper sa nu mă înșel).

Am o problemă cu antigelul cred.

Ieri pe la amiază, după câteva porniri și opriri prin oraș, 20 - 30 km, ajuns acasă, cobor din mașină, cu motorul încă pornit...Am observat că dinspre blocul motor se degaja caldura extrem de mare..Am zis inițial că își face regenerare, însă turațiile erau normale, iar sunetul motorului nemodificat. 

Opresc mașina, deschid capota și bag de seama că nivelul antigelului era la 3 sferturi din vas. Am lăsat așa vreo 10 minute, zic in mintea mea (de neștiutor) sa scot puțin din vas cu o seringă. Când am dat sa desfac capacul, a început să îl arunce pe la mijlocul vasului lateral (supapa de evacuare?)..L-am mai lăsat jumate de oră, apoi am scos din vas cca 150 ml, nivelul fiind în gradațiile normale de pe vas. 

La 1 ora cca după, am plecat la drum, după 5 Km, nivel lichid de răcire insuficient... Am completat cei 150 ml scoși, iar după 10 km și 1 oprire din nou cerea antigel. Am mai pus cca 100 ml...totul bine până azi dimineață, când nivelul era sub minim. Am mai pus puțin, cât sa fie in nivelul optim de pe vas...Astăzi, rulata cca 80 de km în oraș, nu a mai cerut lichid....Singura problemă pe care am intampinat-o a fost că în staționare, fara motor pornit, lichidul este in marcajele normale pe vas, cum o pornesc și încep să rulez, crește până în aproximativ buza vasului( îmbinarea de pe mijloc).

Iar acum, după cca 1 ora de la oprire și parcare in garaj, pe capacul ce acoperă motorul nu poți ține mâna. Nivelul lichidului de răcire este la fel, in limitele normale.

Am sunat mecanicul și direct mi-a răspuns că e garnitura de chiulasa. 

Întrebarea după acest roman scris, poate fi și alta buba , cu simptomele astea? 

Mulțumesc mult de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De aproximativ o saptamana intampin o problema in sensul ca la un drum de peste aprox. 20 km in momentul in care opresc motorul din vasul de expansiune imi arunca antigelul afara pe supraplin vasul ramanand aproape gol. Din ce am gasit pe forumuri si din spusele unor mecanici ...ca ar fi pompa de apa, termostatul, egr-ul, chiulasa dar nu sunt simptome ale acestei probleme in sensul ca nu bolboroseste in vas, ca ar fi un saculet cu silicat care se gaseste in vasul de expansiune si care s-ar fi spart sau s-a dus cu totul pe conducta blocandu-se in caloriferul care da caldura in habitaclu (mentionez ca caldura da). Nu stiu ce ar putea fi. Am pus-o pe tester si nu ar fi nici-o problema doar ca mi s-a spus ca pompa de apa la activare trebuie sa faca un anumit sunet pe care momentan il produce dar mai anemic (cei drept s-au implinit alti 60.000 de km si cred ca e timpul pentru a schimba din nou distributia si pompa de apa de si nu cred ca aceasta ar fi problema). Ce am mai observat e ca vasul e putin innegrit si oarecum si lichidul din el dar nu de ulei iar in bord apa e la 90 grade. Pe loc cu capacul deschis in momentul in care accelerez volumul lichidului in vas creste ulterior la decelerare scade fiiind absorbit prin conducte si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 7/16/2023 at 11:56 PM, Inf3rnoo said:

Va salut stimați colegi.

Posesor de Golf 7, 2.0 TDI, cod motor CRBC(sper sa nu mă înșel).

Am o problemă cu antigelul cred.

Ieri pe la amiază, după câteva porniri și opriri prin oraș, 20 - 30 km, ajuns acasă, cobor din mașină, cu motorul încă pornit...Am observat că dinspre blocul motor se degaja caldura extrem de mare..Am zis inițial că își face regenerare, însă turațiile erau normale, iar sunetul motorului nemodificat. 

Opresc mașina, deschid capota și bag de seama că nivelul antigelului era la 3 sferturi din vas. Am lăsat așa vreo 10 minute, zic in mintea mea (de neștiutor) sa scot puțin din vas cu o seringă. Când am dat sa desfac capacul, a început să îl arunce pe la mijlocul vasului lateral (supapa de evacuare?)..L-am mai lăsat jumate de oră, apoi am scos din vas cca 150 ml, nivelul fiind în gradațiile normale de pe vas. 

La 1 ora cca după, am plecat la drum, după 5 Km, nivel lichid de răcire insuficient... Am completat cei 150 ml scoși, iar după 10 km și 1 oprire din nou cerea antigel. Am mai pus cca 100 ml...totul bine până azi dimineață, când nivelul era sub minim. Am mai pus puțin, cât sa fie in nivelul optim de pe vas...Astăzi, rulata cca 80 de km în oraș, nu a mai cerut lichid....Singura problemă pe care am intampinat-o a fost că în staționare, fara motor pornit, lichidul este in marcajele normale pe vas, cum o pornesc și încep să rulez, crește până în aproximativ buza vasului( îmbinarea de pe mijloc).

Iar acum, după cca 1 ora de la oprire și parcare in garaj, pe capacul ce acoperă motorul nu poți ține mâna. Nivelul lichidului de răcire este la fel, in limitele normale.

Am sunat mecanicul și direct mi-a răspuns că e garnitura de chiulasa. 

Întrebarea după acest roman scris, poate fi și alta buba , cu simptomele astea? 

Mulțumesc mult de tot.

Ai rezolvat problema cu antigelul? Cam aceleasi simptome le are si golful meu motor crlb, mecanicul a zis chiulasa, acum astept programarea sa vedem exact problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut nu la mine a fost schimbatorul de caldura infundat l-am schimbat si nu mai am probleme :) de mai bine de 1 an jumatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Probleme antigel / vas expansiune Golf 7

Buna ziua, revin cu problema presiunii in vasul de expansiune, am desfacut chiulasa, sa testat sa facut planul, sa schimbat garnitura iar acum am urmatoarea problema, scade antigelul din vas aproape tot, dar nu se pierde, dupa ce se raceste motorul si a 2 zi daca desfac busonul antigelul revine la limita lui, ce poate fi pompa de apa sau unde pot cauta? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Căldură ai în mașină? Uitate la cele 2 conducte, tur/retur care întra în calorifer și vezi dacă sunt, fierbinți ambele. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caldura am in masina si apa sta la 90, o sa verific totusi furtunele de la radiator, poate fi cumva si pompa de apa fiind cu un fel de ambreiaj sau cum se numeste asta cu senzor

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, muresanstanciu said:

ce poate fi pompa de apa

Ai gresit ordinea reparatiilor ,nu era mai simplu si ieftin sa verifici pompa inainte de a demonta chiulasa ?

Da,poate fi pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era mult mai simplu si ieftin, dar mecanicul dupa simptomele masinii cu presiunea in borcan a zis ca e garnitura, acum ca am desfacut motorul am schimbat mai multe, unele piese trebuiau altele nu, in fine, altceva inafara de pompa ce as mai putea cauta, antigelul nu se pierde, sa verific si racitirul de gaze? Daca era spart pierdeam antigel nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa la mine este cuplabila, daca ar ramane cuplata si nu ar mai face circularea apei nu ar trebui sa fiarba apa? La mine ramane apa la 90, pompa are ca 45 d mii km, 3 ani, daca pun o pompa necuplabila ar fi o problema ? Sar incalzi mai greu motorul alta problema ar fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
muresanstanciu

Buna seara, am un golf 7 2.0 tdi 150 cp, crlb, cine poate sa imi spuna daca pompele suplimentare de recirculare antigel functioneaza impreuna cand pun contactul,cea din spatele baei de ulei functioneaza cand pun contactu si se opreste la ceva timp dupa ce scot cheia din contact, dar cea din fata motorului in dreptul radiatorului jos nu functioneaza nici cum, pe tester nu apare nici o eroare, multumesc

Modificat de muresanstanciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor! 

Ma ajuta careva cu o informație? 

Am de curând un Vw Golf 7 Sportsvan 1.6 tdi 110 cp CXX euro 6.

Am probleme cu antigelul din vas care după aproximativ 20 km scade și se ma atenționează la bord. 

După ce desfac busonul revine la loc dar ceva mai brusc având ceva mai mare presiune decât ar fi normal. 

Menționând faptul că a fost schimbata chiulasa și garnitura deoarece avea o supapa ruptă. 

Chiulasa înainte de montaj a fost dusa la verificat, schimb semering supape, etc. 

Căldură în interior da chiar bine dar se aude dupa ce se oprește motorul stand la volan cum ar circula apa prin conducte sub bord ceea ce având o grămadă de alte mașini pana în prezent nu am mai auzit. 

In prima faza explicația mecanicului ar fi fost ca aceste motoare se aerisesc mai greu și ca e normal sa facă asa. 

Circulând de aproape 1 lună problema e aceeași și a fost făcută chiar și o aerisire din tester. 

Aștept răspuns! 

Va mulțumesc! 

Modificat de Adic24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in decurs de 1 luna se cam aerisea ea... 

G7 are pompa auxiliara de antigel, care mai circula antigel si pe perioada cat motorul este oprit ( la semnafor, cu Start Stop, de exemplu) - de asta se aude apa in bord. 

insa daca ascade antigelul suficient cat sa atentioneze in bord, ar insemna ca ai ceva scapari de compresie... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ar trebui sa se aeriseasca instalația în cel mult 1 zi sau 2. 

Ideea este că din ce constat eu scade antigelul din vas și în momentul când deschid busonul revine aproape la loc dar cu o presiune ceva mai mare decât normal. 

Menționez,, nu o aruncă afară din vas,, dar completez antigel de fiecare dată cam 400 ml

Iar scăpări de compresie nu îmi explic pe unde având în vedere că e garnitura nouă, chiulasa verificată, etc. 

Păreri au mai fost. 

Ca ar fi interculerul fisurat.

Ca ar mai fi caloriferul de încălzire din interior înfundat ( căldură chiar este ) 

 

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Cu aceeasi problema ma confrunt si eu, la 1.6 crkb. Si anume, presiune in vasul de expansiune, nivel crescut de antigel la cald, scurgeri de lichid pe la supraplin. Mentionez ca am schimbat de curand radiatorul de caldura din habitaclu (era infundat, nu mai aveam caldura in masina).

A schimbat cineva, dintre cei de mai sus, pompa de apa (cea angrenata de cureaua de distributie)? Sa incep verificarea/ schimbarea cu pompa de apa?

Stie cineva care ar fi ordinea corecta a verificarilor? Avand in vedere ca sunt destui cu simptome similare, sau chiar identice...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!