Jump to content

Intreruperi acceleratie la 2000 rpm, talpa usoara


stefison
 Share

Postare recomandată

masinuta mea are 43.000 km. de vreo 10.000 km patesc urmatorul fenomen:

la accelerari usoare de pe la 2000 de ture se aude un tzacanit iar masina vine in bot. adica da semene ca accelereaza cu intermitentze, pierde putere. mentionez ca daca accelerez mai hotarat fenomenul nu se produce, insa in acea zona de turatie se simte ca intre turbina mai tare...

aveti idee de la ce poate fi? la service am semnalat problema, avand in vedere ca e iin garantie, si au zis ca nu au gasit nimic. ma gandesc sa nu fie o problema de turbina...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) daca nu a mai patit nimeni inseamna ca nu e nici o probl... cred ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de motorina esti sigur ca a fost schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza, dupa care posteaza logurile aici.monitorizeaza cantitatea de motorina injectata, debitul de aer, presiunea furnizata de turbina.

daca nu are cine sa-ti faca una call me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la revizie la erori nu a iesit nimic. si sa stiti ca treaba asta a aparut de cand mi-au schimbat baietii la revizia de 30.000 km filtrul de motorina. e posibil sa fie asta? o diagnoza ar fi buna, dar in service nu o fac in mers ci asa pe stand, la relanti. in bacau nu stiu pe nimeni capabil de asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Tu ai furtunurile de motorina clare sau mate? E posibil sa traga aer pe langa motorina.. :) - patit eu.. filtrele pot fi foarte pacatoase

2. Te rog pe viitor sa dai titluri mai sugestive topicurilor. "Ati patit asa ceva?" nu da nici o informatie despre continutul topicului si e nasol ca trebuie sa il deschizi ca sa vezi despre ce e vorba desi poate nu te intereseaza. Plus ca e mai greu de gasit cu search un astfel de topic..

Acum il corectez eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu gasesti pe nimeni in bacau vin-o in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

scuze pentru numele topicului... mi s-a parut si mie aiurea cand l-am scris, dar atata imaginatie am avut.

ma voi duce la service sa schimb filtrul...

Modificat de stefison
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta cu atentie pe forum, tin minte ca au mai fost 2 persoane cu aceeasi problema la acest tip de motor.

daca nu ma insel, parca s-a rezolvat prin implementarea unui nou soft, nu sint sigur...

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6297&hl=

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatie. am incercat sa fac si eu actualizarea dar cei de la Bacau prima oara nu au reusit, iar a doua tura cred ca s-au facut ca mi-l actualizeaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incearca si a treia oara !! Fii insistent caci sunt obligati sa o faca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

inca o chestie, am observat ca fenomenul (care inca se manifesta) este foarte prezent mai ales cand motorul este rece... eu tot nu i-am dat de capat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca acelasi lucru il patesc si eu (doar ca eu nu am sesizat nici un tacanit), desi am motor pe benzina. De asemenea, nu am depistat nici o eroare la VAG-COM. Ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am deja 63000 km

am ajuns azi, problema persistand, sa curat EGR. cei din service au spus ca incercam intai asa...

apoi, daca mai face, schinmbam EGR. cei din service cred ca este asta pentru ca a mai fost un A6 2.0 TDI care avea aceleasi simptome, desi mai accentuate decat la mine, si dupa curatare EGR tot asa facea, dar dupa ce au schimbat, masina a mers OK.

mentionez ca in continuare masina mea merge unsa cand este la volan sau in dreapta un reprezentant service. imi vine sa ma impusc. am sa vad in continuare ce rezultate a avut curatarea EGR. Oricum era jale de miserie acolo... cica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu patesc acelasi lucru cu datul innas numai ca pe la 1500 de ture,daca iau piciorul se linisteste iar daca accelerez iar se linisteste.

o fi acelasi lucru?daca stie careva ceva mai detaliat ramin dator pentru niste informatii

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@piticul, la tine e necorelare intre turbina si actuator, fiindca in momentul ala da prea putina presiune turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand zici ca da in bot nu te-ai uitat in spate sa vezi daca scoate fum?... intreb deoarece am avut o problema foarte asemanatoare pe masina lui taicamiu dar scotea si fum in acel moment (in care dadea in nas). Dupa schimbarea EGR-ului totul s-a remediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@piticul, la tine e necorelare intre turbina si actuator, fiindca in momentul ala da prea putina presiune turbina

si ce se poate face? am crezut ca este de la injectoare.

mercy cipos pt. raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!