Jump to content

VW Tiguan AD1 2.0TDI DSG 190PS R-Line


mihaita27

Postare recomandată

Am scos putin herghelia ''in decor'' si am tras 2 cadre.

 

IMG_6177.JPG

IMG_6178.JPG

Link către comentariu

IMG_6184.thumb.jpg.70feed46a7fbc0e5e7120f2d2032a719.jpg

8000km parcursi si 7 luni de la precedenta revizie.

La jumatatea lunii iunie voi face un drum in Delta Dunarii, dupa care urmeaza ITP-ul. Probabil revizia o las pentru luna iulie - august.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Gata excursia in Delta Dunarii, pacat ca a trecut prea repede 😔. Am mai pus 1000km pe ODO, ocazie cu care am atins borna de 190k km la intoarcere.

354052756_6327547733971655_3709433650324848833_n.thumb.jpg.a690f41757f59ef8b53c2124585668a0.jpg

Traseul la dus a fost pe A2 pana la Drajna, unde am iesit si am continuat pe ruta Slobozia - Giurgeni - Harsova - Tulcea - Mahmudia. La retur acelasi traseu, dar am facut popas la Slobozia si, de acolo, am continuat pe ruta Urziceni - Ploiesti - Brasov. Nimic de reprosat masinii, doar faptul ca nu avem perioade cu libere mai lungi 😂, ca sa ne plimbam mai mult.

La retur am facut un popas scurt la eoliene, unde am tras si niste cadre.

353652402_6327305597329202_3734191086204459487_n.thumb.jpg.7e9f246712d6854ccd370a6006a9ea5a.jpg353751423_6327306020662493_2801837591834332845_n.thumb.jpg.2628625be3570dcc58e521c8fcb3766d.jpg353866850_6327305390662556_1230408070597434984_n.thumb.jpg.bf649ba4aecd9dafc89d02f486454ff4.jpg353807573_6327305353995893_8072811646553440502_n.thumb.jpg.c59213e9fdda418ec4c6c233836e8b37.jpg353832859_6327305370662558_7587018018817637025_n.thumb.jpg.b748440adbc9b6dac7f105a9aa274e1f.jpg

Si un sumar al traseului de retur

353827415_6327305763995852_4369212440481634841_n.thumb.jpg.1ff0274f90baf8a466f1edf0ae1dadf8.jpg

 

Momentan a intrat la Spa pentru tratamente de rejuvenare 😁

 

Modificat de mihaita27
Link către comentariu

Gata tratamentele faciale. Rezultatul este wow din punctul meu de vedere, tinand cont de faptul ca partea frontala avea destule cicatrici de la pietricele.

Am optat pentru un pachet de detailing exterior ce a constat in urmatoarele:

-decontaminare, corectie lac si aplicare de sealant;

-reconditionare faruri, proiectoare (atat cat s-a putut cu ele montate), stopuri si aplicare folie protectie cu autoregenerare;

-aplicare folie de protectie pe stalpii usilor si la alveolele manerelor;

-chrome delete (in prealabil trimurile fiind reconditionate);

-detailing motor.

 

 

 

IMG_6480.JPG

IMG_6481.JPG

IMG_6482.JPG

IMG_6483.JPG

IMG_6484.JPG

IMG_6485.JPG

IMG_6486.JPG

IMG_6487.JPG

IMG_6489.JPG

IMG_6492.JPG

IMG_6493.JPG

IMG_6492.JPG

IMG_6478.JPG

IMG_6479.JPG

Link către comentariu

Felicitari pentru intretinere !    Pun pariu ca ai senzatia de masina noua cand te urci in ea acum.    :icon_cheesygrin:  Parca nu iti mai vine sa mergi cu ea .... 

Link către comentariu

@Doomymultumesc! Sa stii ca asa se simte. Mai degraba as sta sa ma uit la ea . Iti dai seama ce era la gura mea, ca la un minut dupa ce am plecat de la atelier a inceput ploaia, chiar ma gandeam cat ghinion sa am, ca nici macar pana acasa sa nu ajung cu ea curata?! Dar nu a tinut mult si nu s-a murdarit.

@tavitarao schimba mult colantarea elementelor cromate in piano black. Mie, cel putin, imi place mult cum arata asa, avand in vedere si culoarea masinii. Ca sa fiu insa corect, la o privire mai atenta se mai observa imperfectiuni ramase pe bara fata si capota. Le-as rezolva in totalitate numai cu revopsirea elementelor, insa deocamdata vreau sa aman pe cat de mult posibil acest pas.

Link către comentariu
morpheusmaster

Arata foarte foarte bine! Culoarea este si mai bine pusa in evidenta acum, de acest chrome delete.

 

Un pret pentru toata operatiunea? (fara a mentiona si unde s-a facut pentru a nu fi reclama) ... sau daca iti este mai comfortabil, in privat ?

 

Merci!

Link către comentariu
  • 3 months later...

S-a dus vara si eu nu am mai scris nimic pe aici 😳

Voi enumera ce s-a mai intamplat la masina in ordine cronologica:

La inceputul lunii august am montat folie pe geamuri. Am vrut strict protectie termica si UV, asa ca am optat pentru cea mai putin intunecata varianta.

Cateva zile mai tarziu, fiind intr-o foarte mare graba, din neatentie, am reusit sa fac ‘buba’ eleronului.

IMG_7705.thumb.jpeg.0a9425e6124620a9c815735b80b5c29d.jpegIMG_7704.thumb.jpeg.4fd2bdaac5ca3ba7c9ffdccff11fdbc2.jpeg

Am contactat cele mai cunoscute ateliere de PDR, in speranta ca se poate repara, insa dupa ce le-am trimis poze cu ‘patania’, toti mi-au spus ca nu se poate indrepta asa 😳.

Asa ca nu am avut de ales si am apelat tot la reparatia clasica: indreptat si vopsit.
Cateva posturi mai sus, dupa ce am facut detailingul exterior, spuneam ca nu sunt multumit in totalitate, pentru ca ramasesera destule urme vizibile de la pietricele pe bara fata si pe capota, rezolvabile doar prin revopsire.

Asa ca asta a fost ‘ocazia’ (daca se poate numi asa) ca sa remediez si aspectul asta. Si daca tot avea sa fie demontata bara pentru revopsire, atunci am schimbat si radiatorul de AC, cel vechi fiind destul de torpilat in partea de jos. Am ales un Nissens la 1/3 😳 din pretul unui OE. Aveam si lipsa vreo 60g freon, cu toate astea racea destul de bine, inca.

IMG_7695.thumb.jpeg.17165ae46f4e0a222dda94d90a18fcd8.jpeg
Saptamana trecuta am facut si revizia, la 12000km de la precedenta, putin cam tarziu, dar asa s-au aliniat planetele: aceeasi reteta, ulei Castrol 5w-30 si filtre MANN + bujii Beru.

IMG_7703.thumb.jpeg.6513a5a50ac63efc8de540b9ebbebb1d.jpegIMG_7702.thumb.jpeg.cd64cb759cf2fef063f101ee327b6c7e.jpegIMG_7701.thumb.jpeg.6222379995d57b872970d75e1dd80186.jpeg

Bujiile vechi aratau destul obosite, erau cele originale, DOT 2016.IMG_7700.thumb.jpeg.11d384acf1bff8b3ee6763cbd3bc2d10.jpeg

Tot saptamana trecuta am facut un polish geamului de la instrument cluster, era destul de matuit. A iesit 95% bine, mai mult probabil doar cu unul nou se poate. Este foarte sensibil plasticul ala, se zgarie si daca te uiti la el 😂.

Am pus o folie si pe ecranul media nav-ului.

Am comandat saptamana trecuta de la chinezi aripioarele alea negre pentru luneta si au ajuns deja 👌🏻.

Asa ca astazi dupa o spalare temeinica le-am si montat. Au banda adeziva, sper sa tina, sa nu le pierd pe drum 😂.

Arata bine, sunt lucrate ok si nu costa mult deloc. Nu inteleg de ce VW nu le-a montat din fabrica 😟.

IMG_7699.thumb.jpeg.66e701afaf2ce7086fc73aab098b7ac3.jpegIMG_7698.thumb.jpeg.82463e31d997ca0d5251b641ad8dd378.jpeg

194000km in prezent.

IMG_7696.thumb.jpeg.5ff9c64159833196e53f56c88036b97e.jpegIMG_7706.thumb.jpeg.27bda30cf74e534f97bb66e02d56d4be.jpegIMG_7697.thumb.jpeg.03cdb0da2377b6ee29f0ba07bf379ddd.jpeg

Pentru iarna trebuie 2 anvelope noi si placutele spate mai merg aprox. 10000km, deci trec iarna cu ele. In primavara voi schimba complet discuri + placute.

Cam atat deocamdata.

Link către comentariu

confirm, plasticul de la ceasuri l-am polishat si eu si se zgarie usor, cand l-am sters cu o carpa moale de microfibra.

solutia ar fi o folie pusa .

@alexene o pasta medie/fina de polish ar trebui sa fie suficienta

Link către comentariu

@alexeneoperatiunea a fost facuta la atelier de detailing, nu am avut curiozitatea sa vad ce pasta s-a folosit. A fost facut in 2 etape, prima data cu ceva mai grosier si la sfarsit ceva mai fin.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am facut ieri rocada la anvelopele de iarna, chiar daca afara sunt inca temperaturi de mai 😏. Avand in vedere ca fac singur lucrarea, e mai placut acum cand e uscat si cald. Inca nu am comandat 2 anvelope noi, astept frigul 👍

In alta ordine de idei, daca tot am revopsit capota si bara fata, am zis sa protejez ‘investitia’ cu o folie de protectie. Am mai optat pentru folie la exterior si pe plafon, deasupra parbrizului, iar la interior pe geamul de la cluster, ca sa nu se mai zgarie cand se pune praful.IMG_7893.thumb.jpeg.552ac376ebd36af5c5cb0cb9429cab1a.jpegIMG_7891.thumb.jpeg.a35c54215726f191f39a531dd8aecc1b.jpeg

Modificat de mihaita27
Link către comentariu
  • 2 months later...

Smells like winter spirit

IMG_8434.thumb.jpeg.0703ab1985b57dc9d082ef5b8af4cca2.jpeg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

La sarsitul lunii Ianuarie am facut o plimbare la Budapesta, in cautare de zile mai insorite, dupa cele cu ger, zapada, ploaie si ceata 😂 de la Brasov. Plecat la drum intr-o joi dimineata, pe ploaie 😵, dupa ce cu o seara inainte spalsem masina 😅. Ploaia ne-a insotit pana am intrat in jud. Timis, unde am dat peste soare si un vant care batea din toate directiile 😤 - bine macar ca era soare. Pe la ora 14:00, dupa o scurta oprire la Arad, eram la deja la PTF Turnu (unde nu am asteptat nici mai mult, nici mai putin de 2 masini pe care le-am avut in fata, in timp ce la Nadlac se astepta intre 20-30min). Am continuat traseul spre Budapesta pe DN-uri (pana la aprox.130km de destinatie) cu viteza legala, cand cu soare, cand cu nori, dar cu acelasi vant batand din toate directiile. La cazare am ajuns pe la ora 17:30 ora locala, nu am prins aglomeratie deloc la intrarea in oras, vreo 2-3 semafoare unde am stat de 2 ori, in rest trafic foarte fluent.

Cazarea am ales-o dupa 2 criterii: parcare privata si acces facil catre obiective. Asadar masina a stat parcata, iar pentru deplasare am folosit din plin picioarele, profitand de vremea placuta 7 - 10 grade si ignorand vantul care mai 'adia' din cand in cand.

IMG_8457.thumb.jpg.3d79c5060f90f01d6b2005655b11f90b.jpgIMG_8459.thumb.jpg.f9fc5221a4dc238d679981c6e8e64da2.jpg

Orasul frumos, plin de turisti, foarte putin schimbat fata de precedenta vizita din 2018, cu exceptia zonei de pe colina cetatii unde se lucreaza intens pentru restaurarea cladirilor. Cu toate astea, se circula foarte fluent, in ciuda santierelor.

IMG_8464.thumb.jpg.c7c3426277a8083a92bc99d0fc836fd8.jpgIMG_8461.thumb.jpg.e3f2245722899e1da7dc24699c80b038.jpgIMG_8475.thumb.jpg.dec9d182b48b5af3fa75e4c60eeab41c.jpg

La intoarcere am venit doar pe autostrada pana la Sibiu (ma rog, cu exceptia portiunii Margina - Cosevita unde lipseste). Mers cu viteza legala, ACC setat la 130, trafic lejer si la unguri si la noi, asteptarea la Nadlac aprox.15min.

La plecare am alimentat la un Shell (Diesel V-Power, aprox 8.9 lei/litru 🙈) la iesire din Budapesta si am ajuns acasa asa:

IMG_8574.thumb.JPG.92b81a4c0dbf13a42ee3b987d512a558.JPGIMG_8575.thumb.JPG.461b946ef09325b37e58521681219f35.JPG

Bineinteles ca masina era plina de sare, asa ca a avut nevoie si de un tratament 'facial'

IMG_8576.thumb.JPG.5b1c22e9ef82a730a902438cda6019e7.JPGIMG_8577.thumb.JPG.5efe42b6788cd1fa3caabab0cd0f3adc.JPGIMG_8579.thumb.JPG.9a00bd3029ed43f50fd7931122d7ebf7.JPGIMG_8578.thumb.JPG.ed7a8722a6c79b0a8975e56302a8e9f9.JPG

Si am atins si borna 200k km in ziua urmatoare

IMG_8580.thumb.JPG.7052e34a46237d5d524f0fb321b0e47e.JPG

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

201000 km, vreo 8000 km de la precedenta revizie, un nou schimb de ulei + filtre. Am pastrat acelasi ulei, Castrol 5w-30 si filtre Mann. In plus fata de revizia obisnuita, am mai inlocuit vasul de expansiune, revizia fara silicați si flansele cu rulmentii de la amortizoarele fata. S-a imbunatatit mult feelingul suspensiei fata, desi cele vechi erau, doar vechi 😅. Adica nu aveau uzura vizibila.IMG_8678.thumb.jpeg.3b0fc530308eb24601b910470f83b798.jpeg

IMG_8830.thumb.jpeg.be58362ec8196e09d9dbb3253201ebf8.jpeg

IMG_8831.thumb.jpeg.44aa6ba8ef89614997bd9f76ad4835f4.jpeg

Si daca tot a venit primavara, am schimbat putin nuanta la jantele de vara.IMG_8832.thumb.jpeg.26c0002ca48be5e7740d9dd7f85cc2ba.jpeg

Engine flush-ul nu l-am mai pus.

Link către comentariu

Cat costa o vopsire de jante? Am si eu una sau 2 decolorate de la spalatorii probabil.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@raresh20depinde de mai multi factori: atelierul unde le faci, ca mu toti au aceleasi preturi, diametrul jantelor, metoda de vopsire.

Modificat de mihaita27
Link către comentariu

Au trecut zilele ploioase asa ca astazi a fost zi de spalat. Dupa ce am facut exteriorul, am curatat putin si tapiseria de pe scaune. Am folosit 3 sprayuri cu spuma de la Sonax: pentru textil, pentru alcantara si pentru piele. A iesit destul de bine lucrarea.

Am trecut la echiparea de vara zilele trecute, dar ploua si nu am facut atunci poze.

IMG_8839.thumb.jpeg.33cb48052f7bf735dad7deaf4180a243.jpegIMG_8840.thumb.jpeg.d6b0d7dca37dc63b3518bcc9ff1a525a.jpeg

IMG_8841.thumb.jpeg.56dded9c349b1f571c0f1352eedd143e.jpeg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Las si niste poze cu interiorul

IMG_8852.thumb.jpeg.4aa27b796272865888c1c2525a1dc528.jpegIMG_8851.thumb.jpeg.a3fc05f70d2b278f98c86614cbed6fc2.jpegIMG_8856.thumb.jpeg.ec03d0335db1b6b1afb56e977164c21a.jpegIMG_8853.thumb.jpeg.8316b9a3eec8d4cdd993b16f62d45c93.jpegIMG_8854.thumb.jpeg.fefe9cf2237d11a1026cfcaf0b599c56.jpeg

si 2 din fata

IMG_8857.thumb.jpeg.6e37151b365720c9cf1eff2af316390b.jpeg

IMG_8858.jpeg

Modificat de mihaita27
Link către comentariu
On 3/15/2024 at 3:09 PM, mihaita27 said:

@raresh20depinde de mai multi factori: atelierul unde le faci, ca mu toti au aceleasi preturi, diametrul jantelor, metoda de vopsire.

Mersi, chiar m-ai ajutat sa imi fac o idee 😇, banuiesc ca daca avem jante la fel pe aceeasi masina, ale tale nu au 23 si ale mele 14 inch...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!