Jump to content

Consum exagerat ulei


Iusik
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am si eu un Passat B8 2015 2.0 TDI 150 HP, cod motor CRLB, 280000 km la bord, masina este folosita in regim taxi. Service urile s-au facut regulat! 

De cateva luni a inceput sa pape ulei la fiecare schimb, un litru , un litru jumate, 2 litri ajungand la performanta de un litru la 400 de kilometri. Acum apare dilema: Nu scoate fum, nu are scurgeri, motorul nu e zgomotos, merge rotund ! unde dispare atata ulei?    Am fost la 4 service uri diferite, implicit 4 testere diferite {nici o eroare} evident 4 raspunsuri diferite si anume: mergi cu ea asa pana apare o eroare, cumpara alt motor, ii normal sa manance ulei si cumpara alta masina!

Voi ce parere aveti? A mai patit cineva ceva asemanator? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ce sunt acoperiți pe tema asta. Eu locuiesc in Germania și am fost la service cu al meu PASSAT răspunsul mașină poate consuma 0.500ml la 1000km . Eu nu am verificat după inspecție

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el oricum nu mai e problema de a fi acoperiti, masina nu mai e in garantie si deci oricum o face pe banii lui. Clar nu e normal, practic ai varianta mai putin costistoare in care uleiul ti-l consuma pe la turbo sau varianta scumpa in care trebuie desfacut motorul si refacut probalema fiind la interne. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/8/2021 at 4:49 AM, Iusik said:

Salutare! Am si eu un Passat B8 2015 2.0 TDI 150 HP, cod motor CRLB, 280000 km la bord, masina este folosita in regim taxi. Service urile s-au facut regulat! 

De cateva luni a inceput sa pape ulei la fiecare schimb, un litru , un litru jumate, 2 litri ajungand la performanta de un litru la 400 de kilometri. Acum apare dilema: Nu scoate fum, nu are scurgeri, motorul nu e zgomotos, merge rotund ! unde dispare atata ulei?    Am fost la 4 service uri diferite, implicit 4 testere diferite {nici o eroare} evident 4 raspunsuri diferite si anume: mergi cu ea asa pana apare o eroare, cumpara alt motor, ii normal sa manance ulei si cumpara alta masina!

Voi ce parere aveti? A mai patit cineva ceva asemanator? Multumesc! 

Eu am avut Octavia tsi. Nu scotea fum, nu avea erori, trăgea bine și consuma 1 l la 1500- 2000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mersi frumos de raspunsuri! Scuze de reply asa tarziu ,doar ce mi am recuperat laptopul! Am verificat turbina si e ok! Cu siguranta e ceva intern!Momentan ma tarai asa cu el. O zi placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a aprins becul de nivel ulei dupa aprox. 7000 km de la schimb. 

După mai multe schimburi cu Total, am încercat altă marca de ulei, pe care l-a consumat. Ambele aveau norma VW. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca alta marca de ulei sau mai gros, daca nu il pierde inseamna ca il arde. Culoarea antigelului din vas e roz ? In general daca sunt probleme grave cu motorul antigelul isi schimba culoarea ... din ce stiu ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/19/2021 at 7:04 PM, Nenciu Victor said:

incearca alta marca de ulei sau mai gros, daca nu il pierde inseamna ca il arde. Culoarea antigelului din vas e roz ? In general daca sunt probleme grave cu motorul antigelul isi schimba culoarea ... din ce stiu ... 

Salut! Am incercat toate variantele de ulei , antigelul nu e contaminat, nu erori in bord, am dus la verificat si tubina! intradevar am avut niste firicele de ulei in catalizator dar nu excesiv! Tind sa cred ca sunt praf oringurile de la supapele de evacuare! Pana gasesc un service sa desfaca si motoare merg cu canistra de ulei in portbagaj!:)) Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@Iusik

Ai rezolvat problema??

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 21.10.2021 at 20:02, Iusik a scris:

Salut! Am incercat toate variantele de ulei , antigelul nu e contaminat, nu erori in bord, am dus la verificat si tubina! intradevar am avut niste firicele de ulei in catalizator dar nu excesiv! Tind sa cred ca sunt praf oringurile de la supapele de evacuare! Pana gasesc un service sa desfaca si motoare merg cu canistra de ulei in portbagaj!:)) Mersi!

Salut! Am aceeasi problema si eu dar a meu are km nitel mai putin si nu ii dau de cap , am reconditionat turbina ca avea nitel joc, dar consumul de ulei a ramas ,adica 1L la 1500 de km, inainte puneam la 700km , o serie spun ca filtrul epurator nu-si face treaba , altii ca oringurile de la supape ori motorul.

Daca ai rezolvat problema spune si cum.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Passat 2015 luat de o lună 2.0,150 cai, motor CRLB,192 mii km imi consumă ulei cam 1L la 1000 km,nu am nicio scurgere de ulei pe nicăieri si nicio eroare pe tester,valorile injectoarele sunt foarte bune si am si filtrul de particule infundat 73.5 grame din maxim 80,se banuieste ca uleiul din motor ajunge in DPF.Am inteles că degeaba cumpar filtru de particule nou până nu rezolv problema consumului de ulei,problemă care poate avea multiple cauze.Masina la absolut FIECARE drum pe care il fac incearcă să isi facă regenerare si nu reușește,nu vrea deloc să imi scadă incarcatura sub 73.5 grame.

Modificat de Lavinia 82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcatura sub 73,5 grame nu ma scadea indiferent de cate regenerari isi va face. Cauta un mecanic ok sau du te la @EEXCALADE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu noutăti la masina mea care consuma excesiv ulei,aproximativ 1 L la 600 km.Mi s-a stricat si turbina,msina a intrat in limp mode,am in permanentă aprinsa ,check-ul spirala si filtrul de particule.Ce ma sfatuiti sa fac,am vazut ca ar trebui test de compresie la motor facut,apoi desfacuta turbina si la urma DPF ul curățat?Va las si poza cu erorile de pe tester,mulțumesc pentru eventualele raspunsuri!Un tip care face testere  la Iulius Service Constanța mi-a zis ca degeaba fac test de compresie ca nu e elocvent.Eu nu mai inteleg nimic,tot youtube-ul si mecanicii vorbesc despre test de compresie iar el imi spune ca il fac degeaba,cu alte cuvinte mi-a sugerat sa schimb MOTORUL!!!!Asa ceva,nu faci test de compresie,nu te uiti la turbină si tu imi spui sa schimb motorul??🙄🙄🙄

IMG-20220914-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contacteaza si   Coasta de Est pentru o alta constatare solutie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un service ok in Constanta cu mecanici ok. Poate te ajuta ceva colegi pe forum, ca mai sunt cativa din Constanta, cum e @andrei0241

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum atat de mare, mai ales daca a crescut brusc, ar fi mai degraba generat de o turbina defecta decat de o problema la segmenti, dar la recomandari de service nu pot ajuta, nu am interactionat cu service'urile din oras pe probleme serioase

Pentru turbina ar fi de ajuns de demontat tubulatura dintre turbina si intercooler si verificat jocul palelor, eventual si urme de ulei, cred ca si un start scurt ar fi edificator

Oricum, la 1litru la cateva sute de km, daca nu sunt pierderi, ci uleiul e ars, ar trebui sa se observe vizual si olfactiv fara mari dubii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lavinia 82 Schimba mecanicul, fa o constatare si in alta parte, uleiul ala se poate consuma din cauza turbinei, motorul poate fi in regula,  iti recomand sa nu mai mergi cu masina asa, sunt sanse mari ca la un moment dat sa o ia pe ulei si atunci va trebui inlocuit tot motorul. Trebuie neaparat verificat jocul la turbina, la reconditionarea/inlocuirea turbinei trebuie spalata si toata admisia( galerie de admisie, tubulaturi, intercooler etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CarFix Motors din Cta (langa Arabesque, pe Aurel Vlaicu) vad ca a primit ceva recomandari pentru Constanta, dar par a avea programul destul de ocupat. Insa poate ptr o constatare s'ar gasi o fereastra ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceiași problema și la mine Consum ulei 1L la 1000km Mas8na trage f bine nu scoate fum nu are erori  dar uleiul dispare 😔

Poate ne spune cineva care e problema și cum sa rezolvat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/15/2022 at 11:37 PM, Lavinia 82 said:

Revin cu noutăti la masina mea care consuma excesiv ulei,aproximativ 1 L la 600 km.Mi s-a stricat si turbina,msina a intrat in limp mode,am in permanentă aprinsa ,check-ul spirala si filtrul de particule.Ce ma sfatuiti sa fac,am vazut ca ar trebui test de compresie la motor facut,apoi desfacuta turbina si la urma DPF ul curățat?Va las si poza cu erorile de pe tester,mulțumesc pentru eventualele raspunsuri!Un tip care face testere  la Iulius Service Constanța mi-a zis ca degeaba fac test de compresie ca nu e elocvent.Eu nu mai inteleg nimic,tot youtube-ul si mecanicii vorbesc despre test de compresie iar el imi spune ca il fac degeaba,cu alte cuvinte mi-a sugerat sa schimb MOTORUL!!!!Asa ceva,nu faci test de compresie,nu te uiti la turbină si tu imi spui sa schimb motorul??🙄🙄🙄

IMG-20220914-WA0000.jpg

Ai rezolvat problema?

Si a mea a început să consume ulei

Tot Constanța 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună..și la mine 1.6tdi 2017,b8,are consum ulei cam 400 ml/5000km...menționez că acest consum îl are de nouă,deci ar fi ceva din fabrică..unii zic segmenții de ungere ar fi din fabrică mai reduși in dimensiuni ceea ce favorizează consum de ulei...la alții creste consumul de antigel datorat porilor din garnitura de chiulasa..mașină are in jur de 109.000 km

 

Modificat de ionica39
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 08.08.2021 at 4:49, Iusik a scris:

 

Dar ce ulei ai pui nu ai scris si la cat faci schimbul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei Liqui molly 5w30,507.00,iar schimbul îl fac la 15.000 km,nu las mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara, întru și eu în clubul mașinilor  consumatoare de ulei, 2.0 150 cp, dsg, 225k km, pana acum am folosit motul și consuma 2. 5 l la 10 k km, am trecut la original vw și am un consum de 1 litru la 2000 km și își face regenerari sub 80 km. Pana acum i am schimbat capacul la culbutori și saibele de la injectoare, distribuția are 15000 km și atunci am schimbat și semeringul (asa mi a zis mecanicul).pe scurt nu știu unde fuge uleiul din motor, ca pe jos nu este, fum nu da gram, tobă curata. Voi cum ați mai rezolvat problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru a nu deschide un topic nou, postez aici intrucat e vorba tot despre un "consum" de ulei. De cateva luni observ pete/vapori de ulei pe capacul de ulei si capatul de la cutia filtrului de aer. Este o problema la Passat B8 legata de capacul de ulei (stiu ca pe golf era asa o problema la un model) ? Sau sa fie de la turbo? Motor 2.0 BiTdi

322847685_874219740582343_7872286821464466210_n.jpg

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!