Jump to content

Intrerupere Passat b8 150cp


bandidos
 Share

Postare recomandată

Salut.

 

Acum 2 zile m-a sunat un prieten ca passat-ul in cauza a inceput sa intrerupa in drum spre serviciu. Ajuns la munca, dupa vreo 2 ore a incercat sa o porneasca si aceasta nu a mai pornit. Am luat tester-ul dupa mine(launch) si m-am dus la munca. I-am pus tester-ul si acesta imi arata ca ar fi o problema la senzorul de la axa cu came.

In acea seara am comandat un senzor nou(aftermarket), urmatoarea zi am venit cu senzorul sa il montez. Dupa montaj, masina facea identic, invarte fara sa porneasca.

Am masurat cu tester-ul:

Noul senzor de axe: ~250rpm si dupa ce se opreste ramane la ~170rpm

Vechiul senzor(oem): ~300rpm si dupa ce se opreste ramane la ~180rpm

Senzor arbore cotit: ~700-800rpm si imediat cum se opreste ramane la 0rpm

 

Mai multi au sugerat ca ar fi ideal la acest model sa pui senzori OEM(probabil este valabil pt toate masinile si toate modelele).

 

Ceva pareri? Am verificat voltajul in mufa si este corect.

Modificat de bandidos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la g40 nu face asa asa. Porneste lung dar pornește. Puneti eroarea completa, sa vedem exact. Pot sa fie probleme la G28... Din cauza acestuia, nu porneste, intrerupe, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii.

In acest moment tot ce apare pe tester este "No fault codes". Astazi am montat un senzor OEM g40... nimic, face identic. Din cate tin minte, prima eroare pe care a avut-o masina a fost P0341, de aceea ne-am dus pe senzorul de axe.

Am verificat si mufa(din nou) cu un aparat de masura(si daca mai tin minte corect), pe firele 1 si 2 am o tensiune de 5v iar firul 3 este masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/24/2021 at 8:25 PM, F l o r i n said:

De la g40 nu face asa asa

Din păcate, era de așteptat.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor dar am gasit problema. Modulul de la pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu a generat eroare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta este chestia, nu da nimic pe tester. Ai 4 fire la pompa, 3 "faze" si o masa iar aceste 3 faze adunate trebuie sa iti dea 12v iar curentul pe cele 3 fire fluctueaza incat nu simte o pierdere de curent(in cazul meu). Ieri am luat legatura cu un prieten de la midocar sa imi dea o idee ce ar putea avea si acesta mi-a spus ca a avut o skoda cu aceeasi problema si rezolvarea a fost sa inlocuiasca releul/modulul de la pompa. Mi-a sugerat inainte sa testez pompa cu vcds-ul/launch si sa vad daca dupa ce ii dau testul de 2-3 ori daca porneste pt cateva secunde si totodata sa verific tensiunea in fire cand ii dau testul. Dupa ce am testat pompa de 3 ori, masina a pornit instant si a functionat exact 5 secunde. Sa vad daca o sa gasesc un releu/modul de pompa pe acelasi cod si daca se confirma... anunt.

Modificat de bandidos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vă salut. Sunt posesorul unui passat b8 2.0 tdi 150cp crlb 2015 125000km. De 2 luni ma confrunt cu aceasta problema se întreruperi în mers. Nu face în fiecare zi, la 2-3 zile și doar în primii km.Am fost la service, unde pe tester a dat eroarea senzor pozitie ax cu came. Au scos senzorul și l-au curățat spunându-mi ca dacă mai se repeta problema sa vin sa îl înlocuiască. După curatare a apărut mult mai rar aceasta întrerupere. Acum 2 zile însă la prima pornire mașina a pornit foarte greu, urmat de eroare pe toți senzorii mașinii. Bordul era ca pomul de Crăciun. Am oprit motorul am așteptat câteva minute și la repornire totul ok. Ce ma sfătuiți sa fac? 

Chiar acum, BlackH a scris:

Vă salut. Sunt posesorul unui passat b8 2.0 tdi 150cp crlb 2015 125000km. De 2 luni ma confrunt cu aceasta problema se întreruperi în mers. Nu face în fiecare zi, la 2-3 zile și doar în primii km.Am fost la service, unde pe tester a dat eroarea senzor pozitie ax cu came. Au scos senzorul și l-au curățat spunându-mi ca dacă mai se repeta problema sa vin sa îl înlocuiască. După curatare a apărut mult mai rar aceasta întrerupere. Acum 2 zile însă la prima pornire mașina a pornit foarte greu, urmat de eroare pe toți senzorii mașinii. Bordul era ca pomul de Crăciun. Am oprit motorul am așteptat câteva minute și la repornire totul ok. Ce ma sfătuiți sa fac? 

Menționez că am schimbat ventilul VVT și capacul ventilului. Va rog sa ma scuzați dacă greșesc, nu sunt de specialitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare, sa vedem erorile stocate, ne-ar ajuta sa ne facem o idee, despre ce se intampla la tine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, F l o r i n a scris:

O scanare, sa vedem erorile stocate, ne-ar ajuta sa ne facem o idee, despre ce se intampla la tine 

Florin ma poți ajuta tu cu o scanare sau sa merg la service și sa postez aici codurile erorilor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,  rezolvam. Mai multe detalii discutam pe PM sau telefon. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!