Jump to content

Vw Scirocco 2.0 tdi


gabriel88

Postare recomandată

  • 1 month later...
Publicat (modificat)

ODO 191500 km , am facut deja 15000km de la revizia din toamna asa ca astazi am fost programati pentru un refresh. Tot ulei Mobil 1 5w30 esp si toate filtrele Mahle plus surubul de la baie Febi daca nu ma insel. 

All good pe sub masina, nici o urma de ulei sub scut iar pe partea de consum nu am completat absolut deloc de la ultima revizie. 

Va urma cat mai curand montarea arcurilor si schimb de amortizoare complet plus ce bucse mai sunt uzate. 

Regenerarile se fac tot intre 600-700km , consum decent dar mers majoritar extraurban, valorile la injectoare decent dar era rece motorul dimineata.
Salutari.

IMG_5779.jpg

IMG_5866.jpg

IMG_5867.jpg

IMG_5868.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 1 month later...

In sfarsit a venit si vremea sa pun arcurile sus pe masina, coincidenta sau nu s-a intamplat fix ieri cand a facut 1 an de la achizitie. 

Dupa cum urmeaza s-au montat amortizoare noi pe fata Bilstein cu flanse lemforder, bielete directie si pivoti pe ambele parti plus arcurile eibach. Pe spate montasem anul trecut amortizoare noi si bucse pe la punte asa ca acolo doar am pus arcurile. Bonus am pus si distantiere 15mm fata si 20mm spate, pe spate este un pic cam mult 20mm si voi mai luat un set de 10mm si fac rocada cu cele de 15mm de pe fata. 
Ca aspect am ajuns unde am dorit eu, pe partea de confort este un pic mai rigida, simte denivelarile mai bine dar per total sunt multumit. Pe curbe este un deliciu pt gusturile mele in acest moment.
Am facut si niste masuratori inainte, fata s-a lasat cam 2.5-3cm iar spatele aproape 4cm si ma bucura asta pentru ca ea din fabrica era mai lasat de fata oricum, acum pare aproape dreapta fata-spate. 
Dupa 1 an de zile de posesie super multumit de ea, consum foarte decent, putere suficienta, spatiu destul pentru 2 adulti si un copil de 6 ani, am plecat cu ea in concediu anul acesta(portabagj aproape cat un golf 6 normal). 
Motorina si km fara probleme , am facut fix intr-un an 20000 km cu ea, consum all time 5.5 in bord.

4A66B10E-BDD5-48AA-BE16-495A8E1B8D66.JPG

34BA869C-6805-4367-942B-AC55B3463561.JPG

IMG_6515.jpg

IMG_6518.jpg

IMG_6530.jpg

5E937B0D-B5DD-47CA-AF11-70C3D936317D.JPG

IMG_6457.jpg

IMG_6521.jpg

Link către comentariu
  • 4 months later...

Incercand sa schimb aspectul pe sfarsit de an, saptamana asta am ajuns la brasov sa ma vad cu cineva pt un swap de roti si anume talladega 19 si eu sa i le dau pe cele de 18 de pe masina din motive de copil pt respectivul. Ce nu am banuit noi, eu venind din bucuresti si el de la sibiu a fost faptul ca este sezonul de anvelope de iarna si absolut toate vulcanizarile erau in haos, cozi imense sau pur si simplu programare dupa 1 decembrie(am aflat asta cand am ajuns in brasov🤣). Dupa cateva cautari nereusite am decis sa le schimbam noi singuri, el avea cric la masina eu doar kit de pana fara cric dar fiind in curtea unei vulcanizari intr-o fosta fabrica ne-a ajutat cineva care astepta la coada cu un golf si ne-a imprumutat cricul lui . 
Pusi pe treaba schimbam prima roata de pe fata, la a doua roata de pe spate la el s-a produs nefericirea si anume s-a dus naiba antifurtul(eu aveam doar prezoane simple) si de aici chinuiala si sunat diversi, toata lumea ocupata/sau nu detine tubulara extractoare sau alte metode si asa stateam noi cu 1 janta e 19 si 3 de 18 iar la el fix invers. Aproape de inserat dupa vreo 2 ore chin cautat antifurt, ce aveam eu era diferit de ce avea el, nici o masina de la coada de la vulcanizare si nu erau putine vag-uri nimic nu semana cu antifurtul lui. Ultima speranta a fost sa ii rugam pe cei de la vulcanizare sa incerce cu pistolul cu putere mica sa desfaca antifurtul de pe roata fata a lui ca sa imi recuperez janta si spre norocul nostru fiind stransa doar la mana de el s-a desfacut relativ usor cu pistolul dupa ce a fost batut bine pe prezon cu un ciocan.
Asadar dupa 4 ore aproape mi-am pus roata inapoi pe masina si ne-am intors la casele noastre dupa o zi pierduta degeaba din pacate. 
Am ratat borna de 200.000km , macar drumul a fost liber spre bucuresti si m-am bucurat de curbe si traseu. 
Am apucat sa fac totusi o poza dupa prima roata montata🤣
Urmeaza sa montez si eu rotile de iarna saptamana viitoare daca se opresc ploile si cam atat pe anul acesta. Bonus m-am ales si cu proiector de ceata spart dupa acest drum, inca functioneaza dar urmeaza si el sa fie schimbat.

 

IMG_1928.jpg

IMG_1947.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu

Vreme decenta astazi, asa ca m-am incumetat sa schimb rotile de iarna acasa la vulcanizari fiind cozi foarte mari, iar deranjul sa ma car cu ele prin masina plus asteptat nu merita. 
Le aveam notate de anul trecut cum au fost montate, am facut rocada intre ele, ciudat este ca la scirocco se pare este o problema sau ceva specific ca uzeaza mai mult partea spate fiind diferente de 1mm aproape intre rotile fata si spate, inclusiv pe cele de vara.
O baita binemeritata dupa si gata cu setup-ul de iarna.  Sper sa mai prind o zi sa fac si o decontaminare si aplicare de ceara tot acasa bineinteles. 
 

IMG_2008.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Primavara a sosit si ne-am pregatit pentru noul sezon cu jante revopsite, erau destul de julite dar am ezitat si anul trecut sa le refac pentru ca nu iti mai scoate nimeni aceeasi vopsea ca cea de fabrica. 
Pana la urma anul asta m-am hotarat sa le fac, am oscilat la culoare ca am vrut sa merg pe un gunmetal deschis dar pana la urma masina fiind alba am mers tot pe culoarea oem cat mai apropiata ca si nuanta. 
Au iesit ok, 3 dintre ele au avut nevoie si de indreptare, singurul lucru care imi displace este aceea textura in vopseaua aplicata electrostatic, nu are aceeasi profunzime ca vopseaua de fabrica. 
Din noiembrie pana acum masina a facut doar vreo 3000km aproape, s-a mers mai mult cu golful sotiei pe distantele scurte din cauza ca diesel 😃 si dpf.
Ca planuri pt primavara am de schimbat lip-ul de pe fata care a fost agatat la munte in zapada si de polishat farurile fata si folie pe ele eventual si sper sa reusesc sa aplic ceara si o curatenie mai in detaliu.
Spor.

IMG_3195.jpg

IMG_3196.jpg

IMG_3197.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mici detalii, am adaugat cativa cai in plus😃, becuri led osram pe drl-ul ei amarat si la placutele de inmatriculare. Am schimbat si lip-ul fata spart cu acelasi model de lip totul arata ok acum pe fata. Imi mai ramane de facut polish la faruri si de pus folie pe ele.

Ciudat ca led-urile de pe fata imi dau eroare de bec ars iar pe spate la numar nu desi scrie pe ele ca sunt canbus si sunt totusi de la osram. 
Oare trebuie alt model de bec sau anulator de eroare? le-am luat de pe emag si daca nu rezolv cu ele le dau retur.

 

IMG_3248.jpg

IMG_3323.jpg

IMG_3324.jpg

IMG_3247.jpg

IMG_3326.jpg

Link către comentariu

Daca nu merge cu vcds ul , se citeste eeprom BCM cu interfata dedicata, se modifica si se rescrie, pt a anula eroarea de bec ars

Link către comentariu

Am gasit pe youtube cateva clipuri cum se anuleaza in centrala electrica, se modifica niste biti sau se dezactiveaza niste monitorizari pe becuri.

Cand ajung acasa saptamana viitoare I sa verific ce gasesc prin vcds.

Multumesc mult ! 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Dupa fix 1 an si cateva zile am facut din nou revizia, 15000km in cap intre revizii. Aceleasi filtre mahle si mann la cel de polen, ulei mobil esp 5w30. 
Pe sub masina totul este ok, bucse si amortizoare toate in regula dupa 1 an de mers cu arcuri eibach. Singura problemuta enervanta a fost in aceasta primavara cu partea de ac dar am rezolvat-o prin schimbarea electrovalvei si masina baga din nou rece ok, chiar se face frig in masina.
Km au ajuns la 205700 si ceva, consumul a ramas acelasi 5.5 l/100km, oil ash a crescut la 168ml( am observat ca pune cam 9ml la aproximativ 12000km), regenerarile tot pe la 500-600km se fac iar tevile sunt curate.
Bonus a primit si un set de presuri textile dedicate, pe cele de cauciuc le pastram pentru iarna.
Am ramas cu eroarea de bec ars, nu merge doar din vcds modificat, aceea monitorizare pe becuri este doar pentru cele de la lampa numar spate. O sa trebuiasca sa ajung pe la unul din colegi sa isi faca magia si scap de eroarea din bord.
 

image0.jpeg

IMG_4497.jpg

 

IMG_4006.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 2 months later...

La sfarsit de iulie mi-am facut cadoul de ziua mea si i-am cumparat si montat pragurile de r-line. Destul de complicata montarea dar pana la urma totul a iesit ok si am facut o mica schimbare la aspect. 
Prin iulie am avut si itp-ul, totul ok la masinuta, ma asteptam sa zica ceva de distantieri sau arcuri dar nu am avut nici o discutie de genul.
Km au ajuns pe la 210000km, din noiembrie pana acum 10000km destul de putin pentru un diesel dar macar nu vede oras aproape deloc, regenerarile se fac undeva la 500-600km iar oil ash este la 168ml , am vazut ca adauga cam 9ml undeva la 17000km cam asa, cand am luat masina avea 150ml la 175000km si in 35000km a ajuns la 168ml, masina merge 90% extraurban daca nu si mai mult.
IMG_5302.thumb.jpg.d8c550784e9320c44a7b47c2e83ac9a3.jpg

IMG_5036.jpg

IMG_5110.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 3 months later...

Gata pregatiti de iarna cu schimb de roti acasa in regie proprie plus curatat carenaje fata de mizerie si frunze si dat un strat de ceara. Am  facut plinul la lichidul de parbriz cu cel pentru iarna. Am bagat in ambele masini aproape 10l 😂 de lichid de iarna si nu erau goale rezervoarele, imi era frica sa nu inghete cand au venit temperaturile cu minus.

Cred ca este ultima iarna cu jante pe 17, de la anul o sa caut niste jante pe 18 sau trec pe 19 pentru vara si raman cu interlagos pt iarna. Nu mai imi place deloc cu arata cu 17.
In rest totul ok la masinuta, drumuri externe in mare parte si consumuri decente, saptamanal cate 2-3 fise la spalatorie sa fim fresh. Imi pare rau ca nu am apucat sa ii dau cu ceara deloc anul asta, folosesc ocazional un quick detailer de la sonax si are ceva efect hidrofob bunicel.
 

IMG_6554.jpg

IMG_6549.jpg

IMG_5845.jpg

IMG_6324.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...
Publicat (modificat)

Mici update-uri si pe aici, saptamana trecuta alternatorul a inceput sa chitaie/tacane aleatoriu asa ca am fost la reconditionat cu el, fulia si rulmentii erau problema dar am schimbat aproape tot ce se poate schimba in el mai putin releul de incarcare, cel oem fiind in stare buna si cu carbunii ok.
Km au ajuns pe la 216.000, am trecut ok peste iarna, spalari saptamanale si relativ putini km din cauza de drumuri scurte facute cu benzinarul din familie.
Am achizitionat 2 anvelope noi pentru puntea spate, scirocco are talentul de a uza diferit puntea spate, de ce nu stiu pentru ca are geometrie ok, nimic in neregula iar uzura este uniforma pe toata anvelopa. Diferentele intre fata si spate pe un sezon de vara fiind de aproape 1mm, masurate de mine cu aparat. Anvelopele sunt identice cu ce am avut pe masina aceleasi Debica presto uhp 2 xl 235/40/18 cu D si B si 70db, foarte multumit de ele, in continuare sunt fabricate in Germania sub tutela Goodyear, foarte ok si in teste pe tyrereviews raportate la categoria din care fac parte:
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Debica/Presto-UHP2.htm
Chiar vad ca in ultimele teste Adac pe 2024 pe alta dimensiune totusi au iesit pe locul 4 peste anvelope mult mai scumpe si din categoria premium, curios de ce alta dimensiune are C si A la indici. 
In week cred ca voi monta rotile de vara iar saptamana viitoare sa ajung la o vulcanizare pentru schimbul de anvelope. Bonus i-am luat un set de pedale de aluminiu, trebuie polish si folie la faruri si nuca de schimbator facut un refresh la ea ca are un pic de toceala si imi sta pe creier.
🙏

IMG_7313.jpg

IMG_7328.jpg

IMG_7540.jpg

IMG_7580.jpg

IMG_7585.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Mici detalii, un pic de refresh la interior. Am gasit 2 fete de usi in stare foarte buna, ale mele aveau materialul usor dezlipit si asa ca nu am stat pe ganduri si le-am luat. Cadou de iepuras ca sa zic asa am trimis nuca schimbatorului la retapitat, am luat un set de ornamente la pedale(china dar arata foarte bine) si s-au montat si super ok. 
Pe exterior am montat setul de anvelope noi pe puntea spate, ca diferente anvelopele fata de anul trecut aveau  5.5 mm iar cele de pe spate 4.5 si un 4.8mm aproximativ, cele noi au 7.3mm cam asa ceva. La montaj am verificat si echilibratul si rotile in sine, doua putin strambe asa ca le-am indreptat si pe acelea ca sa stau linistit. 
M-am ocupat si de partea de faruri unde a primit polish si protectie pe faruri. Sper in perioada urmatoare sa fac o curatenie generala iar la exterior o spalare mai in detaliu si sa aplic o protectie pe vopsea. La self wash de cate ori vreau sa sterg masina o spal cu manusa de microfibra( 1 fisa de spuma, clatire cu jet dupa iar spuma si dat cu manusa si dupa clatire din nou).
Anul asta cam astea au fost micile placeri, revizie in luna mai si km fara probleme.
ODO 217.000 km

8A499809-5370-45E1-A49E-38820E1244C9.JPG

IMG_7637.jpg

IMG_7647.jpg

IMG_7713.jpg

IMG_7836.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...
Publicat (modificat)

La final de iunie masinuta a primit o noua revizie completa, km undeva la 218000km deci vreo 13000 de la revizia anterioara iar 90% din km facuti extraurban. In iulie pe 5 am facut si itp din nou, all good si aici. 
Dupa vizita la mecanic a reiesit ca masinuta este strong, nimic suspect pe dedesubt, doar pentru toamna-iarna ar trebui sa ma pregatesc de discuri si placute fata. 
In rest all good, dupa 2 ani de arcuri sport si distantiere bucsaraia este chiar ok, nimic in neregula, probabil si datorita kilometrilor facuti in exterior unde drumurile sunt in mare parte bune. 
Am mai pus si testerul pe ea sa o mai verific la regenerari si cantitea de cenusa si este ok(era la pornirea la rece), motorina buna si drum intins cum s-ar zice🙏

 

IMG_8650.jpg

IMG_8834.jpg

IMG_8836.jpg

IMG_8945.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 3 months later...
Publicat (modificat)

In prag de iarna am facut si mutarea cu jante negre😁, am ezitat atunci cand am revopsit jantele masinii acum 2 ani, m-am gandit ca 18 facute negre vor parea mai mici asa ca acum am sarit la 19 lugano. Reconditionate si acestea de fostul proprietar, anvelope kumho noi montate primavara aceasta. 
Eram putin speriat de cum se va simti masina dar mare diferenta fata de cele pe 18 nu este. Atentie ca de obicei la gropi si diverse dar asta era valabil si inainte. Cu alte cuvine baba la frumusete sufera🤣(au ramas discurile mici din pacate). Ma gandesc ca trebuie sa pun anvelopele de iarna cu jante pe 17 dar mai amanam momentan momentul. 

 

IMG_0090.jpgIMG_0091.jpg

IMG_9989.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu

am avut si eu jante negre pe masina, pe 18 si le-am vopsit in alta culoare cand le-am reconditionat. dupa cum se poate vedea si in pozele tale, nu prea se vede mai nimic din design-ul jantei...

Link către comentariu

Intr-adevar mascheaza din designul jantei dar in realitate si cand sunt curate se vede foarte ok.  A fost o dorinta sa am si jante negre pe masina alba, cum pe 18 mi se parea ca le face mici am zis sa incerc cu 19. Multumit de rezultat si multumit si de comportamentul masinii, ma asteptam la mai multa rigiditate sincer.

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!