Jump to content

Vw Scirocco 2.0 tdi


gabriel88

Postare recomandată

Felicitari pentru achizitie! Postarea ta mi'a declansat niste amintiri placute, avand si eu timp de 8 ani un Rocco din asta, tot alb, dar motorul acela celebru 1.4 de 160 bhp. 

Link către comentariu

Multam fain, este foarte placuta la condus ca si feeling.  Intre timp a primit presuri cauciuc oem, este lichidare de stoc la pbn pentru accesoriile pt golf 5,6, scirocco, am dat 110 ron pe setul de presuri fata reduse 50%(pot da contact pentru cine doreste).

Ca si planuri de viitor, estetic vor urma tips-uri la toba, pedale aluminiu si footrest si alta maciulie de schimbator cu piele noua, ori o refac pe asta originala, nu arata rau dar mansonul este putin ciupit .

Next week revizie si cam atat momentan.

Singurul minus pana acum este ca nu imi gasesc pozitia in scaune inca perfect, are spatarul cam tare si ma cam doare spatele putin de el.

IMG_2168.jpg

IMG_2173.jpg

IMG_2174.jpg

IMG_2185.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa continuam povestea cu scirocco, in luna august a beneficiat de o revizie completa si ulei mobil esp 5w30 cu norma corespunzatoare.

Va urma schimb de distributie si curele ca sa fim safe deoarece proprietarul anterior desi sustine ca i-a facut distributia ma tot plimba cu vorba ca nu gaseste facturile de la service si la cum aratau filtrele schimbate teoretic de el acum 4000km nu prea as mai cred mult din ce zice.

Ne pregatim de iarna si am luat un set de jante oem Moritz pe 17 in stare foarte buna si la pret decent, vor urma si anvelopele 205/50/17.

Ca mici modificari am pus semnale dinamice in oglinzi din cauza faptului ca il aveam pe cel de pe dreapta spart si am mai montat o pereche de tips-uri la evacuare. 

In rest masina merge ok, isi face regenerarile cam pe la 600-700 km din ce am verificat cu testerul, valorile la injectoare sunt ok.

Am prins o poza si cu seatul inainte de vanzare :D

 

 

 

IMG_2857.jpg

IMG_2856.jpg

IMG_2831.jpg

IMG_2690.jpg

IMG_2571.jpg

IMG_2830.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Usor, usor ajungem pe linia de plutire cu partea de intretinere, astazi dimineata am fost in service pentru schimb ulei cutie de viteze si lichid de frana.
Nasol sa cumperi masina sh si sa nu stii foarte multe despre istoric de la proprietarul anterior.
Uleiul in cutie destul de negru fata de cel nou dar macar era la nivel, cutia schimba foarte ok si inainte si dupa schimb iar lichidul de frana nici nu are rost sa nu il schimbi la cat de putin costa si ce importanta are.
Dupa aproape 4 luni si vreo 8000 de lei investitie in mententanta si anvelope vara/iarna ma aflu cu ea in punctul in care am incredere maxima in masina.

Mai am teoretic dar nu urgent de schimbat amortizoarele fata si vom fi pe zero cum s-ar zice.
Acum 2 saptamani am avut parte si de primul drum mai lung prin tara, pentru 2 adulti si un copil de 5 ani, a fost super ok portbagajul cu bagaj pentru 3 zile si ceva echipament pentru un proiect, foarte faina la drum lung, iar consumul nimic de reprosat 4.9l/100km dupa aproape 600 de km pana in Moldova cu retur prin Targu Secuiesc - Brasov - Ilfov.
Mai am de pus jantele cu anvelopele de iarna, desfacut carenaje si curatat plus protectie cu ceara si vom fi gata de iarna.
 

dasda.jpg

IMG_3179.jpg

IMG_3357.jpg

IMG_3360.jpg

IMG_3276.jpg

Link către comentariu

Si am incheiat saptamana trecuta cu o verificare de putere la Dragos la Tcm , unde in urma testelor am aflat ca masina are soft, bineinteles ca nu stiam de la fostul proprietar de acest aspect dar din fericire softul este facut bine si pot sta linistit pe mai departe. 
Iar astazi a primit jantele de iarna pe 17 cu anvelope conform datelor din carte 205/50/17, a pierdut la capitolul aspect si directie care se simte mult mai soft si moale/imprecisa in schimb la confort este o imbunatatire pe drumuri rele dar nu as putea sa zic ca este foarte mare diferenta fata de 18.
Acum am apucat sa fac setup-ul asta si va rula asa iarna asta, ca un mic tractoras 😂.

 

IMG_3409.jpg

IMG_3412.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

S-au mai adunat ceva km intre timp la utilaj, mici probleme specifice diesel intre timp cu o eroare de egr dar spre norocul meu sa zicem am varianta de egr cu racitor separat si l-am curatat momentan iar daca mai face figuri il voi schimba pentru ca nu este scump oricum.

De cand a venit frigul bine se simte dimineata la pornire zgomotul de diesel cu care nu cred ca ma voi obisnui sincer, cand pornesc cealalta masina pe benzina din familie am senzatia ca este electrica fata de asta. 
In rest masina se comporta ok, consuma super decent iar cand este motorul cald este chiar placut acel zgomot de diesel gutural. 
Am mai schimbat termostatul luna trecuta pentru ca nu statea mereu la 90 de grade temperatura, s-a verificat regulatorul de presiune de span si totul este ok, am desfacut chiar si pompa si la fel fara urme mari de uzura(pompa am desfacut-o deoarece s-a dezamorsat si nu a vrut sa porneasca sub nici o forma).
Pentru vara va primi o reconditionare la jantele de vara, distantieri spate si o pereche de arcuri eibach cele negre. 
 

IMG_3420.jpg

IMG_3421.jpg

IMG_3815.jpg

IMG_3816.jpg

IMG_3820.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

A venit in sfarsit primavara, cateva mici noi noutati s-au aratat la orizont. 

Masina a fost saptamana asta pe la vopsitor pentru a primi mici retusuri si cateva modificari subtile zic eu. 

Asadar a primit un lip pe bara fata si un difuser pe bara spate, catadioptrii rosii au fost astupati si bara spate revopsita, capace la oglinzi negru lucios, siglele cu Vw la fel iar pragul stang a fost si el revopsit. 

Intre timp am pus si rotile de vara, maine va urma o geometrie de control si in rest km si motorina, scumpa din pacate. 
In prima fotografie este o incercare de photoshop sa vad cum ar fi rezultatul final.

 

782A2443-289C-4D2C-A4D0-BFC4C674BCBD.JPG

IMG_5260.jpg

IMG_5268.jpg

IMG_5269.jpg

IMG_5272.jpg

Link către comentariu

Salut, felicitări pentru achiziție. Frumoasă mașina și foarte bine întreținută. Chiar nu ai simțit diferența de putere că mașina trage prea bine? 😅

Link către comentariu

Păi mașina la bază are 140 și din fișa dyno reiese că are 180. Și la asta m'am referit că trage mult mai agresiv față de 140 de cai. Și nu afectează cu nimic faptu ca are un mic soft? Ma gândesc la filtru de particule că îl încinge mai rău.

Link către comentariu

Eu venind de pe benzina nu stiam cum merge un diesel de 2.0 si mi s-a parut normal sa zic.

Pana am condus un 2.0 stock si atunci am realizat ca este ceva diferenta. Am fost la Tcm de am verificat-o si este totul all good, isi face regenerarile ok la 500-600km, nu prea merg cu ea in oras.

acum sincer nu stiu sa zic daca ii face ceva rau la filtru acel soft, ma gandesc ca sunt multe masini cu soft si dpf totusi.

 

Link către comentariu

Intre timp sa trecem la capitolul mici placeri nevinovate :D un set de arcuri eibach sportline, mai am de comandat amortizoarele si un set de distantieri pt spate de 15mm. 

La amortizoare voi merge pe bilstein versiunea stock, vreau sa ramana utilizabila si confortabila totusi desi tentatia este mare deoarece nu este mare diferenta de pret de la bilstein stock la cele pentru suspensia sport. 

Revin cu poze curand sper.

WhatsApp Image 2022-03-31 at 17.19.29.jpeg

WhatsApp Image 2022-03-31 at 17.19.30.jpeg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
On 3/24/2022 at 5:37 PM, gabriel88 said:

A venit in sfarsit primavara, cateva mici noi noutati s-au aratat la orizont. 

Masina a fost saptamana asta pe la vopsitor pentru a primi mici retusuri si cateva modificari subtile zic eu. 

Asadar a primit un lip pe bara fata si un difuser pe bara spate, catadioptrii rosii au fost astupati si bara spate revopsita, capace la oglinzi negru lucios, siglele cu Vw la fel iar pragul stang a fost si el revopsit. 

Intre timp am pus si rotile de vara, maine va urma o geometrie de control si in rest km si motorina, scumpa din pacate. 
In prima fotografie este o incercare de photoshop sa vad cum ar fi rezultatul final.

 

782A2443-289C-4D2C-A4D0-BFC4C674BCBD.JPG

IMG_5260.jpg

IMG_5268.jpg

IMG_5269.jpg

IMG_5272.jpg

unde e acel difuser la bara spate ca nu il vad?

Link către comentariu

@robi_zet

Fiind bara stock este pus peste buza aceea de jos care deobicei este alba ca si bara masinii.

Imi place ca este relativ discret desi are niste aripioare gen celor de la bmw iar in realitate se vede mult mai bine.

8816510E-D96E-4554-887B-F10BEFCC4F31.jpeg

Link către comentariu

In poza asta se vede foarte bine.  Am crezut ca era doar vopsita buza aceea !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mersi mult, cumva am incercat sa o diferentiez subtil de variantele stock, nu am vrut sa o iau de la capat cu kit r-line complet din cauza costurilor si disponibilitate rara la piese. La fosta masina facut asta si am avut ceva bataie de cap si costuri. 

Intre timp am rezolvat si cu geometria si cu autosoft, ultima data cand le mai calc pragul indiferent de locatie. Long short story am platit 300 ron pe o geometrie in dudesti de unde am plecat tot cu volanul stramb(descoperit aste pe autostrada buc-ploiesti), reprogramat in baneasa in alta zi ajuns acolo si defapt ce sa vezi nu e cu programare la revenire(nenea de la geometrie zica ca da, tipul de la telefon ca nu)si trebuia sa stau la coada dupa 7 masini, strambaturi de nas si diverse pana la urma mi-am bagat picioarele si i-am lasat in pace definitiv dar cu un review pe google. Pentru clientii lor la geometrie pe viitor de preferat suruburile de reglaje trebuie desfacute in service inainte sa nu oboseasca baietii, iti cer 40ron/roata deblocare in conditiile in care masina a fost in service si spatele a fost desfacut dat cu vaselina cu cupru etc iar pe fata a dat de 2 ori in plus cu pistolul,efectiv asta a facut ca am stat langa el. De aceea baga faza cu mergeti in sala de asteptare chiar insistent pot zice. 

M-am lecuit de ei.

Oricum voi reface geometria dupa ce pun arcurile si amortizoarele noi. 

Link către comentariu

Dupa experienta cu golful pe parte de ac m-am progamat astazi la aceeasi firma pentru o verificare de rutina si la masina mea macar sa stau linistit la inceput de sezon. 
All good, compresorul lucreaza ok, nu are pierderi de presiune, testul de vacuum dureaza 15 min aici iar pe partea de freon aveam instalatie 380gr din 525 in mod normal. 

S-a facut completarea si totul este ok, era ok si inainte si facea racoare foarte bine dar am zis sa fim siguri, este un cost modic si este pacat sa nu verificam asta la inceput de sezon. Dupa a urmat o spalare de rutina 😀

IMG_5454.jpg

IMG_5456.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu

nu inteleg cum testul vacuum e ok dar freonul lipseste.

daca e circuitul inchis, nu sunt pierderi....unde se duce?

Link către comentariu

@gabriel88 La fiecare model de masina producatorul specifica o marja care poate sa "dispara" din sistem , chiar daca circuitul este inchis , majoritar se duce pe la compresor.  De aceea este necesara reinnoirea uleiului din instalatie si igienizarea acesteia . In medie marja anuala este de 50G , dar in functie de model poate sa fluctueze  : 

 

image.thumb.png.5d66a93fad22af7b7c54d66c37f3206f.png

Nu este regula sa piarda fix marja anual , aceea este limita de alarmare care poate indica o problema ,  la 380g cat avea in sistem fara alte pierderi vizibile indica faptul ca operatia nu a fost facuta preventiv si a fost lasat sistemul neverificat multi ani la rand. 

Daca anul viitor scaderea de la 525 este tot asa considerabila , atunci trebuie investigat sistemul.  

 

La sistemul de AC si o singura groapa luata mai cu pasiune poate sa cauzeze pierderea de freon , atunci cand se misca radiatorul de AC din bucsele de cauciuc imbatranite , garnitura de Intrare care nu face mai mult de 2lei pe OE ....este una din  principalele cauze pe unde pierde  "putin cate putin" , groapa cu groapa. 

Link către comentariu

@Muale Testul la presiunea negativa de max - 0,99 bar (vacuum), dureaza 10...15 minute si din cauza ca presiunea este inversa fata de functionarea normala (in condensator se poate ajunge si la 15 bar) se pot detecta doar pierderi mai importante.

Pierderile foarte mici se produc in mod normal pe la toate imbinarile demontabile (exista pori).

Cand folosim A/C in mod curent, toate imbinarile si garniturile sunt unse de picaturile de ulei frigorific care sunt purtate de freon in tot circuitul si pierderile sunt reduse la minim deoarece uleiul ajunge in pori si reduce dimensiunea acestora prin fortele de adeziune.

Daca nu folosim A/C, uleiul se depune gravitational si nu mai ajunge la imbinari, deci vor fi pierderi mai mari in timp (cu A/C oprit tot avem in instalatie presiuni de 7...10 bar).

 

 

 

 

 

Link către comentariu

Eu am luat masina anul trecut si nu am verificat deloc ac-ul deoarece functiona foarte ok vara trecuta.

Cum spune si Doomy o anumite pierdere are anual in niste limite, primavara viitoare voi verifica din nou si atunci voi afla sigur ce si cum.

Problema este ca sistemul va functiona ok si cu 150-200 gr in el si asa multi proprietari nu isi dau seama si nu verifica ani la rand nimic.

La testul de presiune a facut 1mbar daca nu ma insel, oricum baietii de acolo baga si substanta uv ca in caz de pierderi sa verifice mai usor.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!