Jump to content

Am fost la RAR si acum imi scartie schimbatorul de viteze si se baga greu in viteza


johnydriver
 Share

Postare recomandată

Salut!

Recent mi-am adus o masina din Germania (a6 c7 2.0 tdi facelift) cu cutie de viteze manuala.

Schimbarea vitezelor era magica, aproape automata, doar atingeam schimbatorul si se baga "singura" in urmatoarea viteza (sau precedenta), deci aproape nu simteai cum schimbi viteza, se baga ca in unt, si nu facea nici un sunet.

 

M-am programat la R.A.R (Bucuresti), au luat aia masina in "garaj" (nu la ITP, ci la "politie") si au tinut-o 1 ORA. Mie (ca si altora) mi-au zis sa astept afara... Cand au scos masina si mi-au dat cheia, eu m-am urcat si am observat ca se baga greu in viteza 1. Si se aude un scartait (parca de cauciuc) de la schimbator. + au inceput sa scartie si alte elemente in masina, in jurul schimbatorului de viteze.

 

 

A trecut o saptamana si cateodata am probleme cu bagatul in prima viteza... dar si restul nu se baga asa usor, am nevoie de forta ca sa schimb viteza... + scartaitul asta ma scoate din minti. Nu imi vine sa cred. Ca daca stiam ca strica aia masini, stateam langa ea si refuzam sa ies, dar nah...

 

Va rog un sfat, ce sa ung, unde sa desfac, unde sa ma duc? Acum cand ma gandesc sa schimb viteza, parca am o senzatie de greata, din cauza sunetului neplacut si efortului care trebuie depus...

 

p.s. nu exagerez, nu incurc nimic. Inainte sa ma duc la RAR am facut 4 000 km cu masina, dintre care aproape 2 000 km in oras si imprejurimi. Si diferenta este cerul si pamantul.

Modificat de johnydriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • johnydriver changed the title to Am fost la RAR si acum imi scartie schimbatorul de viteze si se baga greu in viteza

Concidenta sau nu, aia de la RAR sunt niste idioti nu ingineri. Stiu ca ambele cuvinte sunt cu i dar multi dintre ei nu au nici o legatura cu ingineria. Daca producatorul zice ca: testele de noxe se efectueaza la 3500 RPM, ei duc motorul in turatii pana pe rosu. Ca deh,...."nu aare cum sa iti iasa tie ok gazele - e masina veche"... etc. Eventual, o fac si de 2 ori. si evident ca nu-si asuma responsabilitatea daca 

 

Cel mai probabil: a cedat vreun tampon de la motor/cutie - ansamblul sta putin diferit si incurca la intratul in viteza. Alte cauze posibile: timonerie/cilindru receptor/pompa ambreiaj - doar o posibila coincidenta. Sunt ei cum sunt , dar nu ti-au schimbat piese cat timp ai stat tu afara. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Emy D said:

Cel mai probabil: a cedat vreun tampon de la motor/cutie - ansamblul sta putin diferit si incurca la intratul in viteza. Alte cauze posibile: timonerie/cilindru receptor/pompa ambreiaj - doar o posibila coincidenta. Sunt ei cum sunt , dar nu ti-au schimbat piese cat timp ai stat tu afara. 

 

m-a gandeam, poate au desfacut plasticul din jurul schimbatorului... poate au fortat schimbatorul de ciuda/invidie, sa faca si ei un rau... 

 

Pur si simplu nu inteleg, ce au facut ei 1 ora intreaga acolo... si imediat cum au scos-o, s inceput sa scartie si sa se bage greu in viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut cumva proba amortizoarelor? Au scuturat cumva masina si a cedat sau s-a slabit vreun suport motor/cutie? Cam mare coincidenta... Insa orice i-ar fi facut, era ceva slabit dinainte acolo... 

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, traffictours said:

Au facut cumva proba amortizoarelor? Au scuturat cumva masina si a cedat sau s-a slabit vreun suport motor/cutie? Cam mare coincidenta... Insa orice i-ar fi facut, era ceva slabit dinainte acolo... 

Nu stiu ce au facut, pentru ca eram afara... dar deja se baga greu in viteza inainte sa fac ITP-ul... ca mai intai a stat la iei in boxa, apoi am luat masina si am trecut itp-ul...  Adica problema a aparut imediat dupa ce a iesit de la ei, ca au portile inchise si ii alunga pe toti proprietarii de masini (cate 2 masini in boxa stau)

 

Nici prin gand nu mi-a trecut ca e posibil asa ceva, de aceea nu am refuzat sa ies cand mi-au spus sa astept afara. Scumpe lectii da viata...

Modificat de johnydriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un service sa ti faca reglajul timoneriei.

Sau sa i constate jocurile, se rezolva, nu dispera.

Asta doar daca nu ai si foarte multi km si sa fie problema de ambreiaj, placa presiune, rulment, etc...

Este doar o coincidenta, mergi la un reglaj timonerie first, unul facut ca la carte.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!