Jump to content

Sfaturi pentru Achizitie Second Hand - (Tiguan 5N & 5N2)


moolan
 Share

Postare recomandată

Scuze. Am modificat. este un 2.0 TDI de 140 CP 4x4. Legat de bancheta, am vazut ca este mai mare. Din aceasta cauza as fi vrut niste dimensiuni. Daca le pun inghesuite si le prind in centuri, sunt multumit

Modificat de Robertino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vdragos

    11

  • moolan

    7

  • syncmaster_001

    3

  • alexionescu01.86

    3

Salut!

In privinta scaunelor de copii, cred ca ar incapea trei scaune mai compacte sau doua scaune si o scoica. Nu cred ca ar incapea scaune sofisticate cu airbag-uri laterale sau protectie inalta la impactul lateral. Avantajul, fata de Octavia, ar fi ca bancheta se inclina si culiseaza 1/3 cu 2/3).

In privinta spatiului din portbagaj, Tiguan-ul sta mai prost decat Octavia.

Am atasat si o poza, poate nu cea mai relevanta, cu scaunul de copil montat pe centru.

IMG_20180626_182941.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut, vreau sa cumpar un Tiguan 2014 2.0 140cp, cutie viteza automata 7 viteze.

Motoarele de pe aceste masini mai au probleme la pompa de inalta?

Am avut un Passat din 2010 cu care am avut probleme vod motor CBDC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca au probleme. toate motoarele incepand cu 2009 si pana in 2018 au probleme cu pompa de inalta. Doar o mica parte sunt afectate  insa asa cum spuneau si alti colegi aici pe forum, pompa de inalta se lubrifieaza cu motorina si e foarte sensibila. Daca alimentezi cu o motorina slaba, sau care are apa in ea, pompa de inalta o sa faca span, si o sa se uzeze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentez doar de la MOL de obicei, rar mai bag si OMV.

Alte probleme specifice mai exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca la orice masina, depinde de rulaj si de cum a fost intretinuta. Amortizoarele nu sunt cele mai grozave, depinde cu cati km o iei, sunt cativa colegi care au schimbat amortizoarele sub 150.000km, dar nu e o regula.  Bucsa.rulmentul la cardan. 

Revizia la sistemul 4x4 se face la 60.000km si se schimba filtru+ uleiul Haldex. Tot la 60.000km parca se schimba si uleiul din cutia DSG6 ambreiaje umede.

 

Daca tot te hotaraesti sa iei masina, asigura-te ca are reviziile facute toate,  conform manualului. 

Filtre si ulei 15.000km sau 30.000km

Ulei haldex+filtru la 60.000km

Ulei cutie dsg+filtru la 60.000km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna! Mă interesează un wv Tiguan din 2010. Am tot citit pe forum, dar am intrat mai tare in ceata. Vreau neapărat benzina. Ce sa fie, distribuția pe lanț sau pe curea? Au probleme grave mașinile respective? Dar costuri/ întreținere, pe an? Am găsit 2 , una 8600euro și cealaltă 8390euro. Nu este nici una din orașul în care locuiesc, sa o pot vedea, duce la un mecanic cunoscut. Mă puteți ajuta? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Ma gandesc sa achizitionez un Tiguan 2013-2016 , insa vreau motorul pe benzina 2.0....problema se pune că toata lumea a fugarit TDI-urile si nu gasesc o parere despre fiabilitatea acestor motoare, 2.0 TSI sau 2.0 TFSI

2.0 TFSI 4motion - 170 cai (benzina)
(CAWA, CCZC)

2.0 TFSI 4motion - 200 cai (benzina)
(CAWB, CCTA, CCZA)

2.0 TSI 4motion - 180 cai (benzina)
(CCZD)

2.0 TSI 4motion - 211 cai (benzina)
(CCZB)

Care dintre acestea din principiu ar trebuii evitate? si care ar trebuii vanate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca facem strict o discutie despre 2.0 TSI, exista feedback destul despre acest motor in Tehnic. Daca vorbim de o masina dupa 2013, problemele de supraconsum de ulei s-au rezolvat incepind cu 2012, deci 2013 ar trebui sa fie safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos de asta prefer sa iau dupa 2013-2014:D....Cam ca la Q5-uri(dupa 2012 abia a inceput lumea sa se bucure de ele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt interesat sa achizitionez un tiguan 2014-2015 4motion cu transmisie automata, aveti ceva recomandari la ce sa fiu atent si eventual daca puteti sa ma lamuriti cu diferentele dintre urmatoarele modele:

 track&style,

sport&style,

track&field.

Ce am mai observat, este faptul ca in 2015 a aparut o editie CUP dar din pacate nu gasesc informatii legate de aceasta editie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa găsești răspunsuri in următoarele topic-uri:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Dupa indelungi cautari mi-a facut cu ochiul un Tiguan 2017 2.0 TSI DSG 4Motion 200cp. Sincer mi se par cam mici preturile. Undeva intre 17000 - 20000 euro cu maxim 40k km. 

Au in general probleme majore? Problemele legate de motorul de 2.0 tsi s-au rezolvat in 2017? Cutia DSG are ceva probleme? Cam la ce consumuri sa ma astept? 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare tuturor,

Voi începe atipic prin a vă spune că mă simt ușurat că am scăpat de un BMW X3 pe care l-am vândut recent. Nu am tras țeapă sau ceva de genul ci pur și simplu am rămas cu un gust amar de la o mașină care se consideră a fi premium. Sunetul plasticurilor, chițcăitul chederelor, scaunele incomfortabile și (bineînțeles) revizia exorbitantă, au cântărit mai mult decât ”băgatul în scaun”, fiabilitatea, eleganța și etalarea siglei arhicunoscute dușmanilor. :)

Dar ca să nu lungesc pledoaria să vă răpesc din timpul vostru, sunt interesat să achiziționez un Tiguan despre care am auzit multe lucruri frumoase. De asemenea m-am plimbat cu un amic ce are un Tiguan 4Motion Diesel din 2012 si mi-a lăsat o impresie frumoasă.

Ca și criterii de alegere am următoarele (in ordinea prioritatilor):

1. Benzină

2. Tracțiune integrală (4Motion)

3. Cutie Automată

La ce voi folosi mașina:

-60% oras, 40% afara. Merg la ski, munte, drumuri neasfaltate, deci 4x4 e neaparat. Mă gândesc că versiunea Track&Field mi-ar fi potrivită. Am văzut că este și Track&Style insa nu stiu care sunt diferentele.

 

Am citit că sunt probleme cu motorul 1.4 pe benzină, deci varianta 2.0 cu DSG ar fi singura varianta din cate stiu eu ca exista.

Ce as vrea să aflu de la voi ar fi următoarele lucruri:

-Sunt toate motoarele 2.0TSI ok? (ok=fara probleme majore mentionate) Sau sa ma axez pe o masină fabricată după un anumit an?

-Sunt diferențe la suspensii intre Sport&Style si Track&Field?

-Exista ceva probleme raportate cu DSG-ul? În caz ca da as fi dispus sa trec la manuală.

-Dacă știți un tiguan ce îndeplinește criteriile de mai sus, cu istoric și condusă de om ce ține la mașină, aș aprecia enorm dacă mi-ați lăsa un link sau ceva date de contact.

 

Ca și buget aș zice undeva între 9000-14.000EURO.

Mulțumesc frumos!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem in Tehnic topic-uri ultraexhaustive despre toate motoarele de pe Tiguan deci o discutie detaliata aici nu prea si-ar avea rostul. Deci pe scurt:

1. 1.4 TSI: big no

2. 2.0 TSI: big no daca e inainte de anul 2012.

Cutiile DSG7 DQ500 sunt ok, relativ neproblematice, sistemul 4x4 e performant si fiabil.

Combinatia pe care o cauti - 2.0 TSI Track&Field sau Track&Style - este extrem de rara, ca sa nu zic imposibil de gasit (cele doua nivele de echipare au in comun bara retezata cu unghi de atac mai mare si mod de rulare offroad. Cea cu Style e mai bogat echipata din standard).

Recomandarea mea: cauta un 2.0 TDI 177 sau chiar 184, sunt motorizari mult mai putin problematice si mult mai potrivite la tipul asta de vehicul.

Fereste-te de facaturi, 90% din 2.0 TSI aduse la noi provin din US, masini dauna totala sau declarate nereparabile, cu optiuni ciudate gen AC in loc de Climatronic.

La 15 mii de euroi ai sanse sa gasesti un TDI 177 in mintile lui, sub 150 de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, bogdanmoldo said:

drumuri neasfaltate

As mai adăuga la ce a precizat @vdragos: DSG-urile DQ500, deși in codiții normale sunt ok, nu se împacă grozav cu porții mari off road, fie el și light.

Asa ca dacă ai in plan numeroase expediții, varianta manuala ar fi mai safe dpdv al fiabilității. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult Dragoș și Andrei pentru răspunsuri și sfaturi.

@Dragos, dar exista diferență la suspensie (sau direcție) între cele 3 modele (Track, Sport, Style)?

În concluzie cred că voi merge pe 2.0 benzină după 2012... Deși încă mă mai uit și după un Mazda CX5 sau Suzuki Vitara... Diesel nu vreau în niciun caz pentru că merg mult și prin oraș. În plus am anumite fixuri cu diesel-urile: se incalzesc greu, in oras se ”infunda”, polueaza, etc. Iar cât despre consum, chiar nu mă interesează momentan.

Andrei, expediții ”hard-core” nu am de gând să fac. Eventual mers la ski pe drum forestier cu zăpadă, la câte un maraton montan pe drumuri pietruite, hiking, etc. Nici nu mi-aș chiar bate joc de mașina.

Din lista de mai jos, care considerați că e ”în deplinătatea minții lui”? Vorba lui Dragoș... :)

1. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=282944844&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ABS&features=NONSMOKER_VEHICLE&fuels=PETROL&hlt=BI_XENON_HEADLIGHTS&hlt=LASER_HEADLIGHTS&hlt=LED_HEADLIGHTS&hlt=XENON_HEADLIGHTS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=54&maxMileage=150000&maxPrice=13000&minCubicCapacity=1800&minFirstRegistrationDate=2012&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=prev&searchId=3a2162cc-83a1-94d6-77ff-dc2cca1ff6a9

Cam dubios de ieftină. Deși am selectat HIDE DAMAGED CARS nu apare ca fiind accident-free.

--------------------------

2.https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286263867&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=54&maxPrice=13000&minCubicCapacity=1800&minFirstRegistrationDate=2012&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=next&searchId=2c5631ab-e535-f469-1d42-be111d7bcd22

la aceasta nu am ce sa ii reprosez. Eventual doar lipsa consolei centrale cu ecran mare. Dar cine naiba mai foloseste navigatia masinii in 2020? :)

--------------------------

3. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=281046035&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=54&maxPrice=13000&minCubicCapacity=1800&minFirstRegistrationDate=2012&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=2c5631ab-e535-f469-1d42-be111d7bcd22

Pare și aceasta interesanta doar ca nu are DayTime Led si cred ca nici xenon din ce imi dau eu seama.

---------------------------------

Voi ce opinie aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 A treia e cam cheala, celelalte doua sunt mai mult sau mai putin ok, toate sunt versiunea de 180 de cai, vezi ca exista si 211 cai.

Cit priveste diferentele de suspensie, din ce stiu eu sunt diferente doar intre cele cu DCC si cele fara. Garda la sol reala e cam slabuta, 177 mm masurata sub spoiler la versiunea de bara normala si 195 in cel mai inalt punct sub burtica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Stoica Bogdan

Salutare oameni,

 

Scuze daca am postat unde nu trebuie, e singurul loc unde pot deschide un topic. As dori sa achizitionez un VW TIGUAN din 2012-2013, si m-am gandit ca 2.0 TDI-ul de 140 cp ar fi o varianta buna. Din ce am citit, acest motor se tine bine si e destul de fiabil. Daca este vreo varianta pe benzina care sa fie ok, va rog sa imi spuneti care stiti. Am auzit ca au fost ceva probleme la motoarele de benzina. Nu as avea nevoie nici de 4X4, si nici cutie automata. Si cati kilometri sa aiba maxim la bord ? Sub 150.000 km nu prea gasesc modele...

 

Multumesc in avans, daca cumva ma puteti ajuta cu niste sfaturi utile! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Achizitie Tiguan (5N & 5N2) SH - Sfaturi
  • Andrei_72 changed the title to Sfaturi pentru Achizitie Second Hand - (Tiguan 5N & 5N2)
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • R_a_z_v_a_n pinned this topic
  • 7 months later...

Salutare,

Doresc si eu sa-mi cumpar un Tiguan pentru tractarea unei rulote. Nu ma prea pricep, am avut pana acum numai masini cu motorizare mica. M-am gandit la un motor de 2.0 Diesel cu 170 CP. Mi-ar placea si cutie automata dar nu stiu sigur cum rezista la tractarea unei rulote(1200kg MMA) si daca merita costurile de intretinere. Imi place sa colind muntii, trasee gen Transalpina, Transfagarasan dar si pe litoralul din afara tarii. La fel nu stiu daca merita diferenta de la 140 la 170 CP, in ceea ce priveste cuplu diferenta este destul de mare - de la 320 la aprox. 380 Nm. In rest va fi folosita si ca masina personala, cumparaturi, plimbari scurte, etc. Bugetul este de 10.000 de euro. Orice sfat este binevenit!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare!

Doresc sa fac si eu un "upgrade" de la Golf la Tiguan si m-as muta de pe benzina 1.4  pe un 2.0 TDI.

Ce motorizare ar fi mai ok pentru un Tiguan?

 

Multumesc anticipat pentru sugestii!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, de ceva vreme ma tot uit dupa un SUV, m-am gandit si razgandit de N ori cat am asteptat sa vad daca scad preturile la masini 🤣

Pana la urma am ales sa raman la Tiguan pt ca am tot avut masini din gama VAG si m-am inteles bine cu ele, chiar daca consider ca le lipseste acel ceva + fiind o masina veche, o sa necesite reparatii iar la VW se gasesc usor piese si mecanici care sa le repare. Am dechis chiar sa cumpar primul meu diesel pt ca de 2.0 TFSI cand incepi sa te documentezi, te apuca depresia. (cu 1.4 TFSI am avut noroc dar e cam mic pt Tiguan)

Acum vine intrebarea, merita diferenta de bani si costurile in plus pt un Q5? Merita costurile de intretinere mai mari ale suspensie? Este o masina mai sigura? mai bine atifonata? 

De ex se simte trecerea de pe Polo pe Golf, insa de pe Golf pe A3 parca nu e mare diferenta desi Audi ar fi preium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
florin chioreanu

Salutare forum

 

Am un golf 1.9 si vreau sa trec la un TIGUAN 2.0 diesel 4motion cu 140 cp si nu stiu care este mai fiabil. Cel cu cutie manuala sau cutie DSG automata. 

Vreau sa folosesc si in afara soselei si nu stiu daca o cutie automata este mai sensbila comparativ cu cea manuala .

An de fabricatie 2013 luata prin licitatie on-line europa.

Ce ma sfatuiti? 

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Vizez un tiguan 5n2 2016 ( probabil 2015 pe sfarsit), euro 6.

Ce diferente sunt intre motoarele 2l tdi de 140 si 150cp, ambele euro 6?

Cel de 140 este fostul euro5 dus in euro 6?

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!