Jump to content

Sonda lambda


urzica
 Share

Postare recomandată

In urma testarii cu vag-com am aflat si eu ca s-a defectat sonda lambda la masina din semnatura. Valoarea lambda statea constant la valoarea 1 iar am primit eroarea cu Oxigen Senzor - No signal. Am achizitionat un sonda lambda Bosch fabricat pent...

eu zic sa incerci sa ii scoti bateria 5-10 min si dupa vezi ce se intampla

PS sa stii ca si eu am scos mufa la sonda si intradevar arata vagul numai "1"

dar dupa ce am pus mufa in ceva timp si-a revenit ,fluctuand undeva pe langa "9"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am sters eroarea dar dupa repornirea motorului tot arata 1 constant. O sa incerc sa scot bateria . multumesc pentru raspunsuri.

ok. Cred ca am gasit problema. Firele din mufa de la sonda lambda sunt taiatecel putin doua dintre fire. Ma gandesc ca sa defectat si asa l-au scos din functiune. Ma duc sa le lipesc brb. O sa revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lipit firele la loc => Lambda sonda functioneaza :D Inca nu am reusit sa testez cu vag-com dar consumul a scazut drastic : In oras era 13.5 daca mergeam usor, linistit acum e 9.5 si am turat pana la 4-5000 la aproape fiecare semafor(am facut 25 de km in oras). Motorul are un sunet mult mai placut la turatii mari, trage mai bine peste 100km/h si merge mult mai silentios fata de cum mergea + la relanti nu mai trepideaza deloc. Era o investitie foarte buna. Va recomand sa schimbati aceasta piesa daca aveti probleme asemanatoare.

P.S. Am facut 30 de km si inafara orasului la o viteza medie 78km/h am reusit sa scot 6.2 l consum. Am facut vreo doua depasiri unde am turat la 4000 in a 4-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Alin.Aurelian

va salut! sunt proaspat posesor al unui vento 1600cc,motor ABU....si am o mare problema cu el:imi consuma foarte mult,10%in afara,mers batraneste,si imi scoate fum negru de benzina nearsa...Poate fi sonda lambda motivul?...si daca nu aveti idee ce ar putea fi?...Va multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei fumul negru il scoate cand sunt probleme de amestec

trebuie in primul rand sa schimbi filtrul de aer si benzina ,dupa sa o pui pe tester si sa vezi de acolo cel mai bine ce are ca asa cu presupusul...

daca ai drum prin craiova te pot ajuta eu (gratis) cu o scanareuite ce am gasit pe un site

"FUMUL NEGRU:

Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer.

Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin.Aurelian

o sa incerc cu filtrele.....Am mai primit un raspuns pe acest forum,la rubrica reglare avans...Altcineva tot cu acelasi motor a avut aceeasi problema cu fumul negru si sa rezolvat prin schimbarea sondei lambda....insa nu stiu daca avea si probleme cu consumul. Merci oricum pt oferta insa la cum consuma acum un drum pana la Craiova ma costa 100 RON,cel putin::(...o sa incerc sa rezolv aici

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,am si eu o intrebare...

In ziua in care ploua sau la o zi distanta daca plec cu masina,dupa ce se incalzeste motorul,la semafor sau daca stau cateva secunde pe loc,cand dau sa plec imi da in nas cateodata,se inneaca si da sa moara motorul...La relanti,dupa ce se incalzeste,indiferent de vreme :) sta pe la 600-650(cam putin,nu?)Iar consumul este in jur de 12-13% in oras...Ar trebui sa schimb si bujiile dar oare nu e si sonda de vina?Daca as schimba bujiile imi poate scadea consumul cu 2% sa zicem?

Va multumesc anticipat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin...Am scos mufa de la sonda si am mers asa iar rezultatul...:

1.Consum mai mic

2.Masina tragea mai bine

3.Motorul mergea mai rotund

Concluzia...?Sonda lambda defecta,nu? :)

Pot sa merg linistit fara mufa pusa pana schimb sonda? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sonda e defecta 100%. trebuie schimbata. Poti sa circuli fara sonda legata, nu are nimic.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pt raspuns... :biggrin:

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate scoate (unde este) mufa de la sonda lambda la masina din semnatura ? poate pare o intrebare stupida dar nu vreau sa trag de sonda lambda sau de firul care intra in ea.

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez 2 poze cu sonda si cu mufa de unde trebui sa o scoti...cum stai cu fata la masina este in partea stanga in spatele motorului...

post-67641-1275853073_thumb.jpg

post-67641-1275853087_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez 2 poze cu sonda si cu mufa de unde trebui sa o scoti...cum stai cu fata la masina este in partea stanga in spatele motorului...

Cel mai simplu, cum m-a invatat si pe mine Paul-ral este sa te bagi sub masina si ai sa observi ca inainte de catalizator este infiletata pe evacuare ai sa vezi ca din ea pleca un manunchi de fire si te duci pe fire.

La mine tip motor ABU este in partea stanga{cum te uiti la masina} pe langa telescop aproximativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se vorbeste de valori. Privind la aceste imagini, imi poate spune cineva daca sonda mea functioneaza bine sau nu? Intreb asta pentru ca in afara consumul e relativ ok, de ex media pe ~1400km Calarasi, Praid Harghita, Cheile Bicazului, Sovata, Sighisoara, Brasov, Cheia, Ploiesti (viteza maxima 110km/h, media aratata in bord ~50km/h) si A2 Bucuresti -Drajna (120-130km/h), 4 insi cu bagaje si ac pornit cam tot timpul, este de 7.8. In oras insa sub 13 nu scad, cu ac pornit de regula e in jur de 15-16 consum. Motorul are aproape 2000km de cand a fost refacut, si masina a avut o revizie completa deci cauze gen consum mai mare din cauza filtrului de aer sau unghiului de fuga nu intra in calcul.

post-761-1276254923_thumb.jpg post-761-1276254937_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
lucian andrei

motor 1.8 AAM mi se incinge catalizatorul de topeste plasticele de la frana de mana am golit catalizatorul si tot asa face poate fi sonda lambda vinovata . Mentionez ca am fost la la service cu ea si nu iau dat de cap am schimbat fise, senzor temperatura apa distributie dar in zadar . m-am saturat sa arunc cu bani si sa nu rezolv nimic multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai tabla de aluminiu de deasupra la toba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian andrei

s-ar putea sa mai fie tre sa ma uit dar sigur nu am pierdut-o atunci cind a inceput sa faca simptomele a inceput cu mers intrerupt lipsa de putere si incins plasticele dintre banchete

Modificat de lucian andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tineti numai pentru voi :) , daca erati in situatia celorlalti nu vi se parea frumos daca nu reuseati nimic :D Nu vrea nimeni sa ataseze un soft vag functional? sau sa ne dea un link ceva..ce am eu, imi zice k nu gaseste interfata... chiar daca ar vrea sa mearga pe portul COM3 si in caz ca exista "chitibuse" ce trebuie setate sa ne dea de stire? multumesc anticipat

bafta

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul 1Y simplu aspirat diesel fabricatie 06/98 am sonda lambda? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu .

Doar ultimele generatii de diesel-uri common rail au sonda lambda in special pentru a satisface noile emisii cerute .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, cum scot sonda ... exact la imbinarea cu tzeava de esapament are o piulita, desfac piulita aia si iasa cu totul sau se desface mai sus de ea(unde eu am observat un mic santulet)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad eu in poze parametrii sunt optimi. Arata ok. Temperaturile parca sunt un pic cam mari. 103 ... sa zicem ca nu a pornit inca ventilatorul. Si 41 aerul aspirat... parca nu a fost asa cald zilele astea... ar fi trebuit sa fie mai rece pe la 30... dar inca esti in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad eu in poze parametrii sunt optimi. Arata ok. Temperaturile parca sunt un pic cam mari. 103 ... sa zicem ca nu a pornit inca ventilatorul. Si 41 aerul aspirat... parca nu a fost asa cald zilele astea... ar fi trebuit sa fie mai rece pe la 30... dar inca esti in parametri.

pai pozele sunt facute acum vreo o saptamana si nu am avut tp sa le pun pe forum...... dar am mai vb azi cu cnv care are tot in golf 3 motor abu 1,6, lui ii consuma 5,5 l....

eu mai am alta problema mananca ulei (fum nu scoate, de picat nu pica nu stiu unde se duce) si mi-a zis omul acel cu golful ca cica ar fi duse supapele, segmentii si inca ceva.... oare daca ar fi astea duse ar influenta si consumul....??? maine o sa ma duc la un servis sa-mi masoare compresia la fiecare piston sa vad ce dq ii fac , daca o mai tin un an de zile ma rupe la consum , dar mai e putin si vine iarna si o sa consume dublu.... :))(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!