Jump to content

Eroare P1237, spira aprinsa si emission workshop


Mihai Passat CBDC
 Share

Postare recomandată

Mihai Passat CBDC

Salutare, va rog daca ma puteti ajuta cu idei, pareri ca nu mai inteleg, poate a patit cineva ceva similar. In cauza este passat b6 diesel, an 2009, motor CBDC, EGR/DPF activ. Initial aveam erorile la galerie admisie de ceva vreme(P2015, P2006), check aprins (se aprindea si disparea la anumite intervale) urma sa instalez acel kit/blocator pt motoras admisie insa nu am apucat ca recent la un drum lung dupa vreo 40 km mi-a aparut Emission Workshop, spira clipea si zguduia tare masina. Am mers la un mecanic, a scos mufa a aranjat putin pinii, sters eroarea, a turat-o bine, scoatea mult fum alb pana s-a curatat si era ca inainte, mergea rotund, fara fum.

Am mers circa 10km si a inceput sa tremure iar sa ma zguduie si spira clipea. Din nou, verificare mai amanuntita cu tester, verificat daca codurile injectoare erau scrise in soft,sters eroarea, ajustat pinii din mufa si injector (cu un clestisor), dat cu spray contacte in mufa, si acum merge bine. Am mers vreo 20 km, am pus ieri tester si arata bine la valori injectoarele, trage foarte bine are sprintul obisnuit, acum nu mai am deloc erori la motor. Atasez poza cu eroarea, si cu valorile injectoare de aseara.

195714589_4742925665723734_2310310631190584047_n.jpg

valori injectoare 1.jpg

valori la ralanti 1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea completa scanata cu vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat CBDC

@EEXCALADE imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, am cautat dar nu am poza cu eroarea completa si culmea, am mers 2 zile cu ea mai mult anumit poate apare eroarea iar dar nu mai apar decat erorile P2004 si P2006 din poze. Am luat kitul din poza, rezolva problema celor 2 erori si poate sunt in legatura cu eroare de la injector? 

kit admisie.jpg

P2004.jpg

P2006.jpg

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata galeria bine si monteaza limitatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat CBDC

@EEXCALADE multumesc mult pentru raspuns, fac asta cat de repede. Ca si idee, poate aparea eroare la injector din cauza galeriei colmatate/ clapete blocate, poate fi asta o cauza pentru acea eroare P1237 + workshop emissions si spira?

O recomandare cu cineva care m-ar putea ajuta cu galeria/ limitator in Iasi?

 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura cu injectorul ,problemele sunt diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat CBDC

Am curatat galeria admisie, clapeta, EGR, dar m-am uitat la motoras si nu inteleg de ce nu are arc. Eu in kitul la limitator motoras galerie am un arc insa pe masina m-am uitat si nu exista arc, oare sa fie diferit sitemul, sau pur si simplu lipseste?  atasez poze.

motoras 1.jpg

motoras.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat CBDC

@EEXCALADE am desfăcut până la urma, mulțumesc de sfaturi se pare ca a fost făcută deja o improvizație de asta nu avea arc.. Un surub  bagat in corpul motoraș pt a opri cursa. E ok dacă scot surubul ala si pun limitatorul? Ori să mă orientez spre alt motoraș nou? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat nu stiu ce e acolo, nu pot  ghici  ce se poate face.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat CBDC

Nu mergea sa pun pozele de pe telefon, a trebuit sa vin la laptop. Am scos acel surub si pus limitatorul, se pare ca motorasul a fost desfacut, se observa la suruburi ca a fost umblat in el.

surub 1.jpg

surub.jpg

surub 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat CBDC

Am montat limitatorul, pus contact, am verificat sa nu fie nici o eroare pe vcds, apoi in basic settings, aveam 0.684V, am dat click pe ON, se făceau ceva modificări apoi a rămas la 0.684V. Am pornit motorul si arăta 2.660V. Apoi a început spira sa clipească, cum am ieșit din submeniul BS a dispărut spira. Erori nici una, am oprit motor, si cum intru in BS clipește spira, cum ies din BS dispare... Care e problema, ce e de făcut? 

P. S. Am mers cu ea vreo 15 min, nici o eroare și trage bine

Modificat de Mihai Passat CBDC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Passat CBDC

Ok. Mulțumesc mult de ajutor. Cele bune! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Mihai Passat CBDC

@EEXCALADE revin pe subiect, a mers bine până acum, am curatat galeria, egr clapeta accelerație, montat limitator. Azi mi-a apărut check engine cu erorile p2015, p2006, p2004. Întrebări, pot pleca in concediu fara a avea probleme, ce efecte poate avea asupra motorului? Ce soluții ar fi pt a rezolva? Galerie aluminiu, CBDC 2009.Multumesc.

reduced_IMG_20210715_225640.jpg

reduced_IMG_20210715_225630_2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca limitatorul nu e ce trebuie .

Teoretic orice eroare la motor influienteaza negativ regenerarile si/sau le anuleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!