Jump to content

Problema consum antigel Passat B8


bubitza
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am achizitionat un B 8 2.0 tdi 190cp automat sh 2015 260mii km,m am trezit cu bec rosu in bord si fara antigel....am completat,nu are pierderi in scut...parca tot consuma putin si are un miros la tobe ca de antigel ars la relanti.

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercooler, racitor EGR sau garnitura de chiulasa... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Mai pot merge asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am schimbat intercoolerul, si s-a rezolvat problema, te-as sfatui sa nu intarzii prea mult, poate intra antigel in cantitati prea mari in camera de ardere, el nefiind compresibil, ceva se indoaie ori se sparge. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna! Am si eu un passat b8 din anul 2016 motor 2.0 tdi 190 cp! Am observat pierdere in antigel...dupa 4 mecanici si cam 3000 de euro...chiulasa reparata...racitor egr (spatele motorului) inlocuita...racitor de gaze (fata motorului) inlociuta...borcan testat sub presiune (nu pierde)...dop borcan apa schimbat...verificat tot motorul dupa scurgeri cu solutie UV (nimic) tot imi dispare apa din masina. Cam in 700-1000 de km dipsare in borcan intreg de apa...masina nu se comporta ciudat...porneste bine trage bine schimba viteza bine...nu scoate fum...totul este in regula functional fara nici o ciudatenie...pur si simplu dispare apa din borcan fara urme...ajutati-ma va rog ca nu mai stiu ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 9 months later...

a mai descoperit cineva intre timp si alte cauze pentru pierderea lichidului de racire de la un sezon la altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pw

44 minute în urmă, qaz123 a scris:

a mai descoperit cineva intre timp si alte cauze pentru pierderea lichidului de racire de la un sezon la altul?

Pe principiu, asa fac toate, eu o am pe a mea de 3 ani, in prima iarna m-am speriat ca am o problema la masina venind de pe un ford focus care nu mananca gram de antigel, dar m-am obisnuit cu ideea. Eu cred ca e ceva de la circuitul de caldura, vara nu imi scade aproape deloc dar tot timpul la inceputul sezonului rece trebuie sa completez jumate de borcan. Apoi iarasi prin primavara mai pun un deget si ma tine pana iarna urmatoare. 

 

Stiu cel putin inca 4 proprietari de b8 care baga antigel in ele tot cam asa plus o Skoda Superb care manifesta aceeasi problema, toti vecini aici langa mine. 

Eu m-am resemnat, daca vreodata va consuma mai mult o sa investighez dar pana atunci daca te duci la mecanici o sa iti gaseasca nod in papura si o sa schimbi tot felul de lucruri si poate nu rezolvi nimic. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, adrian_mm89 a scris:

vara nu imi scade aproape deloc dar tot timpul la inceputul sezonului rece trebuie sa completez jumate de borcan. Apoi iarasi prin primavara mai pun un deget si ma tine pana iarna urmatoare. 

ma regasesc intru-totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa simt ca in momentul cand trec de la folosit AC pe rece la folosit caldura cumva dispare jumate de borcan (asta de prin septembrie pana in decembrie, variabil in functie de vreme).....poate is eu paranoia dar e a treia iarna cand observ asta. Acu o saptamana am pus antigel de la jumate la plin si probabil ma tine pana prin mai, din mai pana in saptembrie nu consuma deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 15.01.2023 at 18:23, Janosi Szilard a scris:

Buna! Am si eu un passat b8 din anul 2016 motor 2.0 tdi 190 cp! Am observat pierdere in antigel...dupa 4 mecanici si cam 3000 de euro...chiulasa reparata...racitor egr (spatele motorului) inlocuita...racitor de gaze (fata motorului) inlociuta...borcan testat sub presiune (nu pierde)...dop borcan apa schimbat...verificat tot motorul dupa scurgeri cu solutie UV (nimic) tot imi dispare apa din masina. Cam in 700-1000 de km dipsare in borcan intreg de apa...masina nu se comporta ciudat...porneste bine trage bine schimba viteza bine...nu scoate fum...totul este in regula functional fara nici o ciudatenie...pur si simplu dispare apa din borcan fara urme...ajutati-ma va rog ca nu mai stiu ce sa fac

Ai găsit rezolvarea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pe mine, la bitdi, ma avertiza la cca 3-4 saptamani sa completez cu lichid de racire. Completam cca 100-150 mi si niciodata nu vedeam pata sub masina.

Intr-un final, cand schimbam filtrul de aer, am vazut sub carcasa filtrului un furtun care supura.

Dupa ce am remediat nu am mai avut probleme.

Poate mai ajuta pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, CAdrian a scris:

Intr-un final, cand schimbam filtrul de aer, am vazut sub carcasa filtrului un furtun care supura.

Multumim de informatie, o sa ma uit si la filtrul meu.

 

La mine, ce am observat in plus fata de pierderea antigelului fara nici o urma, este ca atunci cand face regenerare sau cand urcam prin munti (deci temperatura mare a lichidului de racire), nu facea cald in masina. Poate aveti vreo idee unde sa mai caut pierderea.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problemă similară. După ce am schimbat pompa de apă, radiatoare, racitor egr, garnitură de chiulasa, termostat nu am reușit să identific pe unde pierde antigel (200 ml în 70 km). Intercooler-ul a fost verificat și este ok. Masina este un audi a3, 2.0  tdi 150 cp. 2014. Are cineva un sfat? Îmi puteți recomda un mecanic in București? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cosmin R.

la voi ce culoare are?la mine arata destul de murdar vasul de expansiune.ca si cum ar fi rugina . aveti vreo informatie cum ca s-ar schimba periodic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_mm89

Cred ca cel mai bine iti raspunde aici un mecanic dar ma bag si eu: antigelul mov G13 e standard cand iei masina dar e coroziv cu radiatorul de clima din bord (asa am citit, nu am patit) si unele au o punga de silicati, in genul celor din cutia de papuci cand ii cumperi noi, si se sparge in vasul de expansiune si apoi iti infunda diverse. Mecanicul meu a spus ca se pune g12+, ca e mai ok, si ca are el scris in nu stiu ce program de service foloseste ca e OK. 

Eu am de la schimbul de distributie G12+ roz. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G13 e inlocuit de g12 EVO, nu g12+ sau G12++

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_mm89

de aia am zis sa zica un mecanic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!