Jump to content

Lantul de distributie versus cureaua de distributie


B-40-YTD
 Share

Lant versus curea  

106 voturi

  1. 1. Cum e mai bine?

    • Lant de distributie
      95
    • Curea de distributie
      11
  2. 2. Cum e motorul dvs?

    • Cu lant
      46
    • Cu curea
      60
  3. 3. Ati schimbat vreodata lantul de distributie

    • Da
      18
    • Nu
      88


Postare recomandată

cate valve si cate pistoane au cazut victima? S-a putut pastra chiulasa si blocul?

toate supapele adicatelea 16 la numar... dar balamuc , desfa motorul , etc. faza e ca la motorul asta supapele nu trebuie sa atinga capul pistonului insa practic au atins, doar un pic cat sa se strambe si sa trebuiasca sa le schimb , la un renault 19 am vazut motorul facut praf din aceeasi cauza , a trebuit sa ia alt motor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D :D

:D B40, cred ca faci o confuzie la posturi :D

ziceam de prietenul meu care avea opel kadet (an fabricatie '88-'89) ca nu a patit nimic grav la motor dupa ce i s-a rupt cureaua....

BTW, si io vreau sa stiu care e faza cu interferenta...

:D Atunci sa inteleg ca nu sunt singurul cu probleme... M-am mai linistit. Inseamna ca nu e vorba de ghinion, sau ma rog, ca nu sunt singurul ghinionist.

Ce este motorul cu interferenta? :D Stie cineva? Nu vreau sa mor prost. Mai degraba sa mor repede (de curiozitate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul cu interferenta exista posibilitatea ca supapele sa atinga pistoanele in cazul unei defectiuni.

La cele fara interferenta cursa supepelor nu intersecteaza cursa pistoanelor, deci practic nu se pot atinge supapele de pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul cu interferenta exista posibilitatea ca supapele sa atinga pistoanele in cazul unei defectiuni.

La cele fara interferenta cursa supepelor nu intersecteaza cursa pistoanelor, deci practic nu se pot atinge supapele de pistoane.

Multumesc pentru informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu citeva intrebari va rog daca puteti sa ma lamuriti: 1.la cati km se schimba cureaua de distributie(respectiv rolele)? 2.daca merg la service si mecanicul se uita la role si la curea,pote sa isi dea seama in ce stadiu sunt(daca trebuie schimbate,sau facut ceva la ele)? Precizez ca masina are aproximativ 72 000km si intreb asta deoarece la inceputul lunii viitoare plec in concediu la Amsterdam si fac aprox. 4000 de km si gindul la distributie ma c-am nelinisteste.Va multumesc anticipat.P.S. salut idea intalnirii fabiistilor din Tm de miercuri! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o dilema....si nu e a porcului :)

Problema e ca daca nu votezi la "Ati schimbat lantul....", nu se ia in calcul votul la celelalte 2. Presupunand ca eu am curea de distributie, desi am votat "traiasca lantul", totusi nu pot sa sustin ca l-am schimbat vreodata...see my point?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!