Jump to content

VW Golf IV TDI ASZ "FMM"


zGb

Postare recomandată

thx alex :)

cipos...daca citesti mai sus tocmai asta scrie ca am facut...a fost scurtata tija actuatorului cu 7.5mm....incarca la 2700rpm cam asa...e din cauza softului (nu ca ar fi el aiurea) dar nu e deloc ce trebuie pentru setupul meu actual...

tir : masina asta n-a consumat in viata ei 7-8 in oras...hai poate 8.5 cand eram prea linistit...in rest 10...

eu am zis sa o scurtezi si mai mult, deoarece din cate stiu vechea turbina intra la 1700-1900 cu soft original

Link către comentariu
  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zGb

    217

  • Bogdan_wrc

    87

  • nadir@boosted.ro

    47

  • bbm

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai cine mi-a zis s-o scurtez stie mai bine ca noi toti la un loc ce se intampla cu tdi tuning :D si cum zicea ender daca o scurtez prea mult apar spikeuri mari

oricum apreciez initiativa thx :P

Link către comentariu

Sa te felicit si eu este deja de prisos, precum inca un buchet de flori la o nunta. Ma rezum la a transmite ca ma bucur sincer, pentru ceea ce ai realizat.

Trebuie sa te intreb, pentru ca nu pot sa nu ma gandesc, ce faci cu franele? Daca te impaci cu rotile 16"+ si pentru iarna o varianta foarte buna sunt franele de TT/Octi RS.

Link către comentariu
Vrei sa spui 7.5mm?

Nu rezolvi mare lucru, adica rezolvi cu turbo lag-ul si cazi in zona de turbo spike-uri masive. S-ar putea ca ECU sa nu le poata controla.

Oricum, multa bafta!

p.s Cine-ti modifica chip-ul? crocodilul :D ?

Dupa soft nu o sa aibe turbo lag foarte mare...eu am compresorul mai mare ca al lui si nu am lag la turbo f mare decat daca ii dai blana de la a 3-a in sus...

Link către comentariu

akebono thx a lot....rotile sunt 17 si cu suspensia care o am per total nu ma impac bine...astept sa vina suspensia noua! ca si frane am aceleasi dimensiuni numai ca pe fata am zimmermann perforate + placute ferodo ds performance...franele tin super ok

storm are dreptate in legatura cu turbo lagul

Link către comentariu

atasez un log cu temperatura aerului pe admisie....e facut acum 1 ora parca...

Modificat de zGb
Link către comentariu

Bun, daca ai frane care sa tina puterea aia atunci e totul ok. Nu de alta, dar upgrade-ul de motor e musai sa fie in ton cu upgrade-ul de frane. De altfel as zice chiar intai de toate franele si apoi motor :ceuameni:.

Pentru ca nu am intzeles exact, pe fatza ai 312mm sau stock-ul de 280 (parca 280 este, nu-s sigur)? La octi/fab RS franele de fatza sunt sistem LUCAS 312/288mm in timp ce pe variantele civile sunt siteme FS3 280/256mm.

Link către comentariu
  • Administrator

teste aseara cu softul beta :ceuameni: au scos 195CP . Speram ca in maxim doua saptamani sa fim la 220CP . Urmatorul pas ar fi axele cu came dar mai e pana acolo ceva .

Link către comentariu

Mare grija cu axa cu came modificata. Cine o face?

Rolul acesteia este de a transfera cuplul maxim de la 1900rpm la peste 2500rpm si de a aplatiza forma curbei de cuplul a.i sa se poata obtine putere peste 4500rpm.

Daca este vorba de TDIMeister, acesta a facut un numar limitat de axe cu came "beta", excelente la turatii peste 5000rmp dar care aveau probleme cu tolerantele de deschidere a supapelor. Au fost cazuri in care supapele au lasat usoare urme pe pistoane la dilatarea termica excesiva.

Link către comentariu
Urmatorul pas ar fi axele cu came dar mai e pana acolo ceva .

Pentru? :P

Eu din ce stiu la PD-uri nu sunt probleme de "respiratie" sub 250CP, vezi Ceky.

Link către comentariu

ender da-mi te rog frumos mai multe detalii...de unde cumpar cat costa si cat de greu este de montat...

in alta ordine de idei...axa cu came nu e facuta de TDIMeister...el a facut doar pt nonPD... exista un site www.all4tdi.de si acolo exista multe piese tari pt pd-uri...axa cu came care o voi lua este HP (high pressure)...crocodilu a zis ca imi da 15-20 de cai si n-o sa am probleme cu fluctuatii de relanti sau ceva la genu si ca a pus peste 20 de axe d-astea HP si nu sunt probleme....sa vad cum se misca masina azi dupa prima versiune de la cr0c0

Link către comentariu

Intr-o poza mai sus pusa ai PN-ul racitorului de motorina. Este OEM VAG si poti sa-l comanzi de la PBN

Link către comentariu

am vazut un PN similar OEM PN dar nu eram f sigur...thx a lot 4 infos...dar ai idee e de montat mult la el? sau macar isi face treaba bine? cam cu cate grade ar raci si care ar fi avantajele...

Link către comentariu

se pare ca, chiar este nevoie de fuel cooler...daca stie cineva pe undeva second hand ar fi super!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

in aceasta seara

m3 e30 200+cai (avea si soft agresiv de la rabanne care e recunoscut pt ce face la bmw benzina) 1100kg...eram f putin in fata lui pe la 180...

golf 5 gti stock : la 160 aveam cred 4-5 masini si s-a oprit omu ca nu mai avea sens...

audi a4 2.0 tfsi quattro + chip aspad (cica race am auzit) + evacuare milltek : din mers de la 40 la ora prima data pana pe la 170 am fost relativ egali si dupa a inceput sa si-o ia usor...a doua oara de la 50-55 din mers a inceput sa treaca pe la 150 (problema e ca eu am max 80 cu a 2-a fata de el care are 100)

Link către comentariu
golf 5 gti stock : la 160 aveam cred 4-5 masini si s-a oprit omu ca nu mai avea sens...

fucking shit!

Link către comentariu

LOOL!

SpeedeR stie? :rolleyes:

trage bine masina...dar mi-a placut si cum s eaude cand intra in ture.

sa intelegem ca ai urcat iar in ierahia cai putere?

zGb, stii ceva de masina asta din prim plan?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

hehe :P thx c6t9

@bogdan : nu stiu nimic ma :P dar am auzit ca e f tare :P

sincer sunt mai mult decat foarte impresionat cum se misca masina...turbina incarca f repede acum dar consuma nene cand ii dau...ieri am bagat motorina de 1 milion...de fapt de 600 mai ziua asa si am alergat-o destul si pana seara era gata si am mai pus de 400...

speeder inca nu cred ca stie...cu el vroiam sa ma dau aseara dar n-a putut sa vina...dar m-am dat cu celalalt gti care sta in curu lui speeder ca are plecare mai nasoala ca are cauciucurile cam uzate...

in alta ordine de idei acel a4 cu care m-am dat sare de 250cp dar nu cred ca, cu mult...oricum ideea este sa retineti faptul ca 100% are 250cp iar daca eu imi pun axa cu came chiar nu vreau sa ma gandesc ce si cum va fi :P

oricum o vand la sf verii ca vreau sa ma apuc sa fac un 1.8T

Link către comentariu

inteleg ca ai bani de benzina :P iti dai seama ca un 1.8T la ~250 de cai consuma "un pic" mai mult

Link către comentariu

zGb, cateva intrebari:

- ce greutate are in prezent masina ta?

- pt puterea aia de 195CP ai facut un test Dyno pe o scula calibrata corect?

- ce demaraj ai de la 0-100 km/h si ce timpi ai pe reprize ?

- ce dimensiuni ai pe cauciucuri (mai ales fata) ? Nu pierzi aderenta la asa un cuplu ?

Am oarece indoieli ca poti depasi un motor turbo pe benzina tunat (inteleg ca e vorba de 2.0TFSI !), coroborat cu 4x4, asta daca soferii in cauza cunosc masina si sunt "in mana". Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!