Jump to content

VW Golf IV TDI ASZ "FMM"


zGb

Postare recomandată

da ma stai sa-mi reglez softu ca incarca la 3000rpm turbina :) am multe poze dar o sa le pun mai tarziu sau maine

Link către comentariu
  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zGb

    217

  • Bogdan_wrc

    87

  • nadir@boosted.ro

    47

  • bbm

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

nadir@boosted.ro

spor barosane!

oricum tare curios sunt ce ai facut!

Link către comentariu
Adrian@revo

As fi curios cum stai fata de o Alfa 147 1.9 Mjtd cu modificari similare :offtopic:

Link către comentariu

merg pe mana lu` FMM in cazu` alfei :icon_thumright: :censur:

Link către comentariu

Si eu votez tot cu FMM u in cazul asta :icon_thumright:

Link către comentariu

cum merge masina cu noul turbo?

ne lasi sa fierbem aiurea

Link către comentariu

pai Golful are cam 13xx kg.

dar merg pe mana FMM ca stiu ca e f tare si piesa intre volan si scaun...

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

de unde atatea km ma?

masina se cantareste fara grasani in interior ;)

aia nu are mai mult de 1250 goala!

oricum fuge bine masina ;))

p.s. uitate la tine in talon si scade cam 50 kg ca a ata e automata!

Link către comentariu

la mine in talon atata e :D

or fi cateva in plus de la cutie....dar oricum catre 1300 are si a lui.

daca cantaream octavia ta la cheia...dadeam cantarul peste cap :D

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

lol

sa stii ca da =))

unu mai mic ca altu :P) baracuda lipsea din masina atunci :P)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

multumesc chris :Driver:

deci momentan masina merge foarte prost...pana nu fac un soft bun n-am ce face cu ea...trage cam ca inainte (poate chiar mai prost) doar ca incarca turbina la 3000-3200rpm...se simte ce-am facut cu galeria cand schimb vitezele in ture mari pleaca instant pe treapta superioara...inainte avea o idee foarte putin lag...o sa pun poze acum si un filmulet ;)

prima poza este exact cum era gaura de la galerie initial facuta...se vede ca este planata suprafata pe unde pierdeam foarte multa presiune (de aici tot timpul motorul meu plin de fumingine)...sper ca se vede cam cat e gaura galeriei fata de cum ar trebui sa fie ;)

a doua poza este dupa primul tur de freza...a reusit sa ia doar vreo 2mm din ea si aia chinuiti...ziarul este mulajul dupa flansa turbinei...cam atat de mare ar trebui sa fie

restul pozelor sunt pe masa de "operatie" ;) iar ultima este rezultatul final

ps : masina are 1226kg in talon...nu stiu cat are in realitate

si filmul...l-am pacalit l-am facut 3gp si incape bine ;)

post-1303-1179236994_thumb.jpg

post-1303-1179236999_thumb.jpg

post-1303-1179237003_thumb.jpg

post-1303-1179237007_thumb.jpg

post-1303-1179237013_thumb.jpg

post-1303-1179237066_thumb.jpg

post-1303-1179237070_thumb.jpg

post-1303-1179237074_thumb.jpg

Video_0016.3gp

Modificat de zGb
Link către comentariu

bv varule, ma bucur sa vad ca incepe sa capete forma

turbo o sa intre mai jos din soft, din geometrie

ce turbina e? hibrid?

bafta in continuare

Link către comentariu

pai este aceeasi turbina...doar ca i-a pus compresor de 3.0d de la bmw...dupa cunostintele mele 3.0d de la bmw e vnt22...omu a zis ca este cu 1mm mai mare compresorul...il cred acum dupa ce am pus turbina pe masina ca nu merge...daca mergea la fel inseamna ca m-a mintit :Driver:

si apropo nu stiu daca am mai zis...traian (omul cu turbinele) mi-a spus ca eu de fapt nu am turbina de transporter v5/v6tdi si de fapt ca ar fi turbina de alfa romeo de la un 3.0d de la ei...in fine tot vnt20 este si este cam la fel cu cea de v6tdi 150cp

Link către comentariu

deci este ceva gen 20/22, e super bine, cu soft ok o sa intre pe la 2000-2300 de ture, exista o alfa 147 1.9 jtd cu turbina asta si impinge f bine

succes

Link către comentariu

o sa iasa bine sunt convins, am vazut 1.9 tdi cu vnt 22 care trag de la 2500 de ture si fac presiune f bine

puterea sigur va fii mult mai mare decat innainte

Link către comentariu
Publicat (modificat)

pai cealalta incarca la 2000-2200rpm...iar puterea sunt convins ca va fii mult mai mare...chiar daca puneam aceeasi turbina inapoi puterea ar fi fost mai mare numai din cauza galeriei ca am eliberat-o si am etansat-o bine de turbina...ca acolo se pierdeau multe gaze => putere...eu unul d-abia astept pt ca stiu cum tragea masina inainte :)

Modificat de zGb
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

bravo zgaibone abia astept sa vad cum e noua raketa!

Link către comentariu

si eu vreau sa vad... :P din interior ...

Link către comentariu

am facut aseara un mic test...la cum intra turbina acum...masina trage cel putin la fel de rau ca inainte (celalalt zice ca trage mai rau) :D

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

grasule cand ma pliimbi ca eu sunt perpedes! :)(

Link către comentariu

deci sa inteleg ca sa rezolvat mica problema pe care o aveai ieri, ma bucur sa aud asta

bafta in continuare

btw: am inteles ca o arzi in seara asta pe magheru open top style :) :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!