Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Poate cineva sa ofere solutii de rezolvare a problemei ?

1 Fault Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 24

Mileage: 53699 km

Time Indication: 0

Date: 2030.14.30

Time: 16:01:58

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce zice pe ross tech. Recomand totusi folosirea unei interfete OEM pentru scanare. Codul de eroare s-ar putea sa fie eronat (ca si data cand a fost inregistrata eroarea - 30.14.2030)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAta nu ai cum sa o setezi in centrala electrica. Si la mine arata aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea daca o sterg reapare, deci cred ca problema chiar exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-PH10WIU-WVWZZZ1JZ3W122870-128250km-new text document

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rica - incearca sa atasezi logul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de postare gresita

Tip şasiu: 1J - VW Golf/Bora IV

Adrese de scanat: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Număr VIN: WVWZZZ1JZ3W122870 rulaj: 128250km

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\036-906-013-BAD.lbl

Număr VAG: 036 906 013 D

Componenta comandată: MED7.5.11 4605

Codare: 00031

Atelier: WSC 00000

WVWZZZ1JZ3W122870 VWZ7Z0B5548053

3 coduri de defecte

18080 - Comanda electroventilator 1: întrerupt /scurt la masă

P1672 - 35-00 - -

17439 - Ventil permutare galerie admisie-N316- valoare prescrisa atinsa

P1031 - 35-00 - -

17480 - Senzor Nox-G295-control circuit încălzire: defect electric

P1072 - 35-00 - -

Gata de funcţie: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 03: ABS frâne Eticheta: ROJ\1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Număr VAG: 1C0 907 379 M

Componenta comandată: ESP FRONT MK60 0102

Codare: 0011266

Atelier: WSC 01271 785 00200

Nu a găsit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 08: Clima automată Eticheta: ROJ\3Bx-907-044.lbl

Număr VAG: 3B1 907 044 F

Componenta comandată: CLIMATRONIC C 2.0.0

Codare: 21010

Atelier: WSC 01271

1 cod a găsit

01206 - Semnal temporizare repornire: deconectat

37-00 - Defect

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 15: Airbaguri Eticheta: ROJ\6Q0-909-605-VW5.lbl

Număr VAG: 1C0 909 605 F

Componenta comandată: 02 AIRBAG VW61 0101 0001

Codare: 12338

Atelier: WSC 01271

Nu a găsit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 17: Instrumente bord Eticheta: ROJ\1J0-920-xx5-17.lbl

Număr VAG: 1J0 920 826 G

Componenta comandată: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Codare: 01110

Atelier: WSC 00000

WVWZZZ1JZ3W122870 VWZ7Z0B5548053

Nu a găsit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl

Număr VAG: 6N0 909 901

Componenta comandată: Gateway K<->CAN 0001

Codare: 00006

Atelier: WSC 01271

Nu a găsit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Confort Eticheta: ROJ\1C0-959-799.lbl

Număr VAG: 1C0 959 799 B

Componenta comandată: 1C Komfortgerát HLO 0003

Codare: 00067

Atelier: WSC 01271

Număr VAG: 1C1959801A

Componenta comandată: 1C Tőrsteuer.FS KLO 0004

Număr VAG: 1C1959802A

Componenta comandată: 1C Tőrsteuer.BF KLO 0004

1 cod a găsit

01044 - Modul de comanda: codare incorecta

35-00 - -

Sfârşit ----------------------------------------------------------------- in urma scanarii de azi ma ingrijoreaza eroare de la moduil confort codore incorecta si cele 3 de la motor care este electroventilatorul nr1 se refera cumva la unul din cele doua ventilatoare de la clima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da as putea spune ca mam cam jucat incercind sa modific un cod pentru deschiderea selectiva a usilor nu am tinut minte vechiul cod cu toate ca scria ca trebuie retinut si atit stiu ca incepea cu000 si nu mai stiu cit cum pot sal aflu pentru ami dispaREA EROAREA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu 00259 si mi se deschid toate usile ca inainte printro singura apasare a tel dar eroare in modul 46 cace codare incorecta tot apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am citit si topicul indicat de forceturbo mai sus m-am decis sa incerc direct pe masina mea.

concret la pe 46 adaptation canal 10 country settings alarm horn am schimbat din 1 (rest of world) in 2 si ulterior in 3. am salvat am oprit vcds am facut probe din afara masinii.

nu am gasit nici-o diferenta intre sunete? mai trebuia ceva schimbat odata cu cifra aia sau unde am gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normar ar fi trebuit sa se schimbe intensitatea si tonalitatea. In unele tari exista reglementari prividn intensitatea sunetului (nu trebuie sa depaseasca nu stiu ce valori la dB)

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca nr de db nu stiu..posibil...nu am dat importanta..eu ma asteptam sa fie efectiv alt sunet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza unui vecin ce detine un Audi A4 1.8t din 1995

Problema ce o are el e faptul ca nu prea ii merge clima cum trebuie adica: cate odata i se stinge complet display-ul unde arata temperatura care e setata si treapta de viteza a ventilatorului cu toate ca butoanele de comanda ii merg; daca porneste A/C zice ca ii porneste si un electroventilator prin fatza si nu ii merge A/C; El acum vreo 4 ani, a schimbat odata modulul de comanda a climatronicului ( cu tot cu acel display ) si tot asa ii face.

Dupa ce am sters toate erorile si am dat o tura, nu au aparut decat 2 inapoi , cele de la HVAC .

Masina: Audi A4 B5 cu 205160 Km

Deci motorul e: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

El avea bateria deconectata si am facut scanarea dupa ce a conectat bateria ( nu stiu daca influenteaza cu ceva sau nu )

Codurile de eroare:

Address 01: Engine

00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal - Implausible Signal - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal - Intermittent

00670 - Throttle Position Sensor (G127): Implausible Signal - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter ( EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80): Short to Ground - Intermittent

00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT - Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) - Short to Ground - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) - Signal too Low - Intermittent

Address 08: Auto HVAC

00603 - Footwell / Defroster Flap Positioning Motor (V85): Blocked or No Voltage - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71): Blocked or No Voltage - Intermittent

Ceva idei cu privire la erorile de la climatronic ce ar trebui sa faca/verifice ? Sa fie vreo siguranta arsa? ca a zis ca acum vreo 3 saptamani nu ii mergeau nici stergatoarele si a gasit o siguranta arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am facut o scanare cu VCDS-ul si am gasit urmatoarea eroare: 19498-P3042-001(circuit incalzire - limita superioara depasita).Masina este un golfv,1.6 fsi,cod motor BAG. Daca stie cineva sa ma ajute,macar sa stiu despre ce incalzire este vorba si daca este ceva grav.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezaburirea de pe luneta fctioneaza?Daca nu,vezi firele din manson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un nou log. Si am surprins, ca in momentul cand mi se aprinde Check Engine, si apare eroarea 17566, pentru foarte putin timp (in timpul accelerarii), presiunea in galerie sare la peste 600 mbar, desi timpii de injectie afisate raman neschimbate la 3 ms. Inainte si dupa presiunea e intre 300-400 mbar.

De obicei cand am in log presiune de peste 600 mbar, timpii de injectie sunt de la 8 ms in sus. In momentul cand apare eroarea e doar 3 ms.

In ce directie ar trebui sa ma orientez? Care ar putea sa fie cauza? Clapeta de acceleratie am readaptat de mai multe ori, desi nu aveam erori ce duceau cu gandul catre clapeta.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegii ..mie mia aparut o eroare 19464 - Senzor axa cu came-G40- semnal inafara tolerantei

P3008 - 35-00 - -

imi puteti ce se intampla din cauza acestui senzor ..multan fain si drumuri bine sa aveti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornire greoaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut acel site, dar eu nu am acolo acel furtun. Multumesc oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am label pe engine, posibil din cauza resoftarii ?

Treaba sta in felul urmator, am scanat masina mea si a lui tata, acelasi motor, AXR, la mine apare pe engine label: none (deci nu redir fail sau altceva), la el apare AXR. La mine e modificat softul, la el nu, la mine nu se pot citi km stocati in ECU, la el da. Mentionez ca nici in momentul resoftarii (la Mihai Nistor, dealer TCM la Cluj) km din ECU nu au putut fi cititi la masina mea. Acum am inteles ca exista masini la care nu se pot citi km din ECU, dar ramane treaba cu labelul de pe engine. de ce la mine apare none si la el apare AXR, se poate sa fie ca urmare a resoftarii ?

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal nu are nici o treaba resoftarea su label-ul de pe engine. M-as mira ca cel care ti-a facut resoftarea sa fi pus o mapa de management de pe alt motor (mai ales ca am auzit ca respectiva persoana este una de incredere si lucreaza profi). Cat despre Km, stai linistit ca nu se pot citi la toate masinile, spre exemplu cele pe benzina (dar vad ca nu e cazul tau). Exista masina la care Km se pot citi numai prin punerea pe banc a ECU-lui sau chiar deloc - masini care nu au implementata functia de stocare a Km si in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am label pe engine, posibil din cauza resoftarii ?

Treaba sta in felul urmator, am scanat masina mea si a lui tata, acelasi motor, AXR, la mine apare pe engine label: none (deci nu redir fail sau altceva), la el apare AXR.

VAG Number e identic la cele doua masini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!