Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Foloseste functia SEARCH! Vei fi uimit ca si altii s-au lovit de problemele astea...

Citeste acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut...

Apelez si eu la cunoscatori sa-mi spuna si mie ce sunt aceste erori:

--------------------------

Miercuri,22,Februarie,2012,05:39:02:29843

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 10.6.4

Versiune date: 20110616

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\06B-907-557-AHL.lbl

Numar VAG: 3B0 907 557 B

Componenta si/sau versiune: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03

Codare soft: 04001

Numar atelier: WSC 06435

VCID: 2855FD70E263

2 coduri de defecte:

00537 - Reglare lambda -senzor oxigen-

19-00 - Limita inferioara

00520 - Masa de aer /flux de aer -G70- / -G19-

28-00 - Scurt la plus

Starea -Gata de functie-: N/A

---------------------------------------------------

Va multumesc de ajutor !

P.S. Este un Audi a4 , 1,6Benzina din 1998 si are din cand in cand caderi de putere,deasta am si facut diagnoza,

Modificat de Livirys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru defect cred... nu mai masoara cum trebuie si de aia si amestecul e aiurea si da eroare de sonda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa verifici si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc.Am sa verific urgent ca acum sesizez ca mirosul de esapament este...puternic,deci amestecul carburant este prea bogat si automat inseamna ca mi-a sarit si consumul .vreo recomandare daca e sa schimb debimetru sa solicit o anumita marca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva golf 5 variant sa imi spuna unde este locul unde trebuie sa introduc cablul si cum se procedeaza sint ma intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa e in stanga , deasupra pedalierului;

Iti recomand da nu te joci pe masina , intai mai citeste pe forum despre utilizare vagcom/vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Stiu ca au postat si altii inaintea mea acest cod, totusi nu s-a revenit cu vreo rezolvare. La mine persista in felul urmator.

Prima data a aparut acum 2 ani. Si doar cand erau sub -10 grade afara si porneam de pe loc imediat dupa ce am pornit masina.

Daca asteptam 3-5 minute, totul era ok.

Acum face la fiecare pornire cand motorul s-a racit suficient. Am schimbat si sensorul G71, si la fel face. Deci de la ce poate fi, asta ar fi intrebarea ce mare. Daca sterg eroarea nu mai reapare dupa ce s-a incalzit putin mototul.

Rog sa nu dati linkuri catre alte site-ur ex. ross-tech. Ci ceva cunostinte sau sugestii concrete daca aveti.

Nu e de la sensor 100%.

Alte erori nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta m-am gandit si eu, totusi de ce apare doar cu motorul rece si doar in accelerare?

Daca ar fi de la conexiuni, nu ar trebui sa fie permanent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre pin 1 si pin 3 ar trebui sa ai minim 4,5 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine verific.

Poate fi si de la aer fals cumva?

Am inteles ca aerul fals se verifica cel mai bine cu un spray special. Unde gasesc asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vad ca ai eroare Intermitenta ...

Verifica ce a spus si cuiuda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat.

totul pare in regula. Voltaj 5V, cablurile nu sunt in scurt. Am masurat tot ce s-a putut. Nu inteleg de ce apare totusi eroarea.

Am facut si un log azi, dupa prima pornire dar nu pot sa deduc nimica doar ca in momentul aparitie erorii eram pe la 1800-2500 ture timpi de injectie intre 9-15ms, iar presiunea in galerie intre 490-576 mbar.

Am facut si dupa un log, si mi se par normale acele valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia e pusa la punct?...la un caz asemanator dadea eroare map+epc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dadea eroare doar asa o singura data la pornire de la rece?

Si ieri am sters eroarea cu motorul inca rece, si oricum i-am dat pedala sa accelereze, nu a mai reaparut.

La mine apare o singura data dupa pornire/plecare de pe loc. In rest e curat.

iar eu am schimbat recent motorul, a venit cu distributie cu tot, pare nou.

Eroarea aceasta era si cu motorul vechi. Deci nu-mi vine sa cred ca ar fi de la distributie.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am gasit si eu azi citeva erori 2dintre ele le aveam mai demult,adica 17439 ventil permutare galerie admsie valoare prescrisa atrinsa,si 17480control circuit incalzire senzor noxe defect electric.....ceea ce am gasit in plus sint......17446incalzire senzor noxe circuit intrerupt..asta e posibil sa fie stocata de cind am inlocuit racordul flexibil de la toba?si 18080comanda electroventilator nr1 intrerupt scurt la masa...ultima nu stiu unde anume sa verific....iar legat de prima nu reusesc sa scap de ea nici in ruptul capului cu toate ca am verificat tija cu voletii,sint in regula,,iar cele legate de senzor noxe nu mai stiu ce e de facut sa verific circuitul electric,ca nu mas baga sa cumpar alta sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai schimbat motorul :)) mai ramin firele/mufele si ECU :)

Fa un efort si schimbale si pe astea :))

Verifica si "masele"...

Sau schimba masina ... :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog lasind glumele la o parte apreciez f mult pe cei cu simtu umorului dar concret ce e de facut?ma intereseaza sa aflu daca a avut leg schimbarea racordului cu eroarea stocata la sonda,si prima eroare cea legata de ventil permutare galerie admsie cum scap de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog se referea la mine.

am facut toate verificarile posibile dupa manualul de service. Si nu am gasit nimica suspect. In acest caz manualul recomanda: "Replace Engine Control Unit"

Daca e chiar asa, ma obisnuiesc cu Check Engine caci oricum dispare singur dupa un timp.

Sau imi cumpar o interfata OBDII-bluetooth si resetez in mers din telefon :D

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu am fost suficient de atent......vreo sugestie ceva la erorile mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jagoman varianta 2 e mai ieftina :))

O am si eu pe Desire...just in case...

Rica: vezi sonda lambda 2... NOX senzor se pare ca e a 2 a de dupa catalizator...

De acolo se poate trage si eroarea cealalta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la scanare :

1 Fault Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 24

Mileage: 53699 km

Time Indication: 0

Date: 2030.14.30

Time: 16:01:58

Va rog sa ma lamuriti, este vorba de goarna de alarma sau de una din goarne de la claxon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!