Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

La cite a incercat asta e ghiocel :)

Nu are ce pierde si nici nu costa cine stie ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.exista o ordine (usb,diagnoza,contact pus) pentru a nu stricat interfata sau masina?

ma gandesc ca tb sa pun usb in laptop apoi sa pornesc softul vagcom apoi sa pun mufa de diagnoza pe masina apoi sa pun contact?

asa este ? pot sitrica ceva daca fac altfel? la inchidere cum se face?

2.se poate face diagnoza fara cheie pusa in contact sau fara contact pus?

3. daca vreau sa pornesc motorul sa vad unele chestii cu vagcomul 11.8, tb mai intai pusa diagnoza in ordinea de mai sus sau pornesc motor apoi mufa de diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ordine eu zic intai pornesti laptop-ul, dupa care pui contactul si bagi interfata in mufa OBD2. Iei contactul, scoti mufa.

Nu se poate face diagnoza prin mufa OBD2, fara sa ai contactul pus

Poti sa pornesti motorul cu interfata bagata in OBD2.

Problemele la interfetele neoriginale, apar cand dau de net si isi face update - se strica si trebuie reparata - SW - si cand se lovesc de casetofoane aftermarket - montate aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi eram ferm convins ca masina mea are o problema pe partea electrica s-a dovedit a fi o problema mecanica generata de o eroare umana.

Pe principiul scapi de una, dai de alta a aparut o noua chestie:

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

Aceasta eroare mi-a aparut de doua ori, o data acum cateva saptamani si inca o data acum.

Stiu ca este ceva legat de sondele lambda, dar mai mult nu cunosc. Astept pareri.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda 1 inainte de cat. Verifica mufa conexiuni ...daca nu e de conectica e f...ta sonda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termenul pump current blablabla e la sondele wideband cu 5-6 fire si astea se folosesc ca sonda de calibrare a amestecului adicatelea sonda de dinainte de catalizator...

Logic ar fi sa fie un fir rupt sau mai multe eventual unite intre ele, sau la mufa...verifica astea in primul rind...

Ce cauza a fost la eroare cealalta ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am umblat recent la sonda a doua, de asta si intrebarea de mai sus. De asemenea la testare a doua dadea semne de slabiciune, prina era ok, insa am sa o verific.

Minunata eroare cu "implausible correlation" era datorata unei erori umane, mai exact un decalaj de un dinte la distributie. Din cate am inteles masina ar avea toleranta destul de mare la aceasta problema (2-3 dinti, situatii in care si problema s-ar maifesta de la turatii mai mici), de accea la mine se manifesta doar cand calcam brusc acceleratia la peste 5000 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Module Part Number: 036 906 034 DS

Component and/or Version: MARELLI 4MV 4466

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 06402

Additional Info: VSSZZZ1MZ3R035334 SEZ7Z0B1635669

2 Faults Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

Este vorba de sonda pre-cat? Mai poate fi readusa la viata?

Modificat de andi505
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile is intermitente posibil sa fie oxidata mufa incerca sa o cureti, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta-te de fire si mufe...posibil smulse de la gheata, zapada etc..

Este sonda 1 inainte de cat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca recodarea lui cu aceeasi valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspunsuri..., am sa merg maine sa fac o verificare si am sa va tin la curent daca am rezolvat ceva. O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in incercarea de a activa acel bip la inchidere din cheia cu vag-comul am vrut sa intru pe Central Electric si mi-a dat o eroare cum ca nu are raspuns de la controller

http://postimage.org/image/ajvvghd1x/

cand am luat masina mi-am scos acel bip de la inchidere si deschidere la un service ..nu stiu ce interfata aveau ca nu am fost de fata.

ce pot face sa accesez acest modul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai 9-Centrala Electrica, la B5,5 - intra pe 46-Convenience - si de acolo il activezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca pe Central Electric a intrat cand a activat functia? Ai incercat sa intri pe Central Convenience?

am postat in acelasi timp Florine :lol:

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde a intrat ca nu fusesem de fata. eu am vazut un tutorial cum ca de pe central electric ar trebui...voi incerca pe modulul confort cum zici florin..multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46-Convenienta - 10 Adaptation - si ai canalele de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 46-Convenienta - 10 Adaptation

la channel 10 am gasit country setting http://postimage.org/image/43mv2w2az/

1.ce se schimba de aici mai exact?

2. la masina mea se poate schimba numarul de avarii (blink) la inchidere/deschidere , am gasit doar daca vreau blink sau nu?

3. daca descui masina dar nu ma ating de ea, in 30 secunde se incuie singura. pot schimba intervalul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate schimba numarul de blink-uri

Nu se poate seta intervalul de care vorbesti

Edit: la country settings se schimba cum sa sune alarma ... exact cum a scris AlBundy mai jos

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsul foarte rapid.

la intrebarea 2 si 3 m-ai lamurit insa la prima nu am inteles ( am schimbat limba BC din germana in engleza - din 17. instruments -adaptation-channel 04)

poti fi mai clar te rog ce se schimba de aici http://postimage.org/image/43mv2w2az/ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!