Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Daca vii simbata la intilnire poate ne da o idee noua interfata VAS5054 din dotare...e putin mai inteligenta decit VAG-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut Domnu' Paul!

Ne cunoastem, stiti si masina dar probabil nu a-ti facut legatura cu nick-ul de pe forum. O sa incerc sa ajung sambata.

Pana atunci mai astept pareri si sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pa' dreacu', m-am prins...dupa problema si cod motor :) G4, Copou etc... :)

Zic ca poate jucarica asta noua da vreo sugestie mai buna la eroarea ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul lui zebrocksky caruia vreau sa ii multumesc inca odata am incercat si alta clapeta de acceleratie, dar problema nu era nici de acolo.

Recapituland:

-am curatat si adaptat clapeta de acceleratie a masinii

-am incercat si cu clapeta de acceleratie a lui zebrocksky

-am curatat si adaptat egr

-am curatat senzor MAP al masinii

-am incercat inca un un senzor MAP

-am schimbat semeringurile de sub galeria de admisie in ideea ca nu ar fi perfect etanse si in sarcina maxima nu ar face servici

-am schimbat benzina

EROAREA se mentine.

Am uitat sa mentionez ca acceasi eroare mi-a mai aparut prin septembrie, dar atunci cu ajutorul unor adaptari a disparut, deci inteleg ca problema s-a agravat.

Are cineva vreo idee noua in afara de ce am incercat deja?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o eroare cu engin control modul , dar era la disel si imi pornea foarte greu sa rezolvat curatin toate mufele care mergeau spre bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva vreo idee noua in afara de ce am incercat deja?

Scoate mufa de la EGR si mergi cu ea scoasa, vezi daca mai apare.

Din punctul meu de vedere, si fapt confirmat de N ori, curatarea egr la benzinare este frectie la picior de lemn, poate mai prelungesti termenul de schimbare EGR cu cateva luni.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer chiar ma gandeam sa astup provizoriu egr-ul si sa vad ce se intampla.

De asemenea ma gandesc sa incerc si alta galerie de admisie.

LE: stiu ca la benzinare in majoritatea cazurilor, egr-ul cand pica, pica, dar am spus sa incerc, mai ales ca nu aveam nici o eroare care sa il indice direct.

De asemenea am uitat sa mentionez: nu am nici o problema cu relantiul, acul sta neclintit, in schimb dupa 3000 RPM se aude un fel de rezonanta (ca a unei table) care din cate mi-am dat seama de deasupra si cu masina ridicata pe elevator vine din zona admisiei.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la EGR si mergi cu ea scoasa, vezi daca mai apare.

Am scos mufa de la egr, am pornit motorul. S-a aprins martorul CHECK ENGINE, am turat masina pana la 6200 RPM (bineinteles cu motorul incalzit) , a aparut pe displayul computerului de bord mesajul "EMISION WORKSHOP". EPC-ul si martorul de la ESP au ramas stinse. Am oprit motorul si am pus VAG-ul:

Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!

Control Module Part Number: 036 906 034 DR

Component and/or Version: MARELLI 4MV G 4566

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

2 Faults Found:

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 35-00 - -

17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit

P1440 - 35-00 - -

Readiness: 1010 0101

Nici urma de "implausible correlation".

AM sters aceste erori, am conectat mufa la EGR si am pornit din nou motorul. Am turat-o putin peste 5000 RPM si s-au aprins din nou CHECK ENGINE, EPC, ESP, iar pe display a aparut mesajul "ENGINE WORKSHOP".

Am oprit motorul, am conectat din nou VAG-ul:

A reaparut:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 034 DR

Component and/or Version: MARELLI 4MV G 4566

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

1 Fault Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1110 0101

si

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0011266

Shop #: WSC 00046 615 1234567

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Dupa parerea mea din acest esperiment deduc ca EGR-ul meu este defect, dar astept si o parere avizata.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, si eu banuiam la fel, de asta te-am pus sa scoti mufa. Mergi 2-3 zile cu ea scoasa si veziu cum se comporta. O sa ai eroarea cu potentiometrul de la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei cu interfete OEM:

The current version is

Release 11.11.2

Data Version 20120126

offtopic: Cristi (Al Bundy), tot de serviciu esti? (ca de fiecare data se nimereste cand apare noua versiune).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat alt egr de pe o masina care functioneaza bine si da acceasi eroare ca si al meu. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pastreaza EGR-ul si schimba masina :))

Pe masina donatoare ai incercat testul tau cu talpa la 5-6000rpm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

Pentru cei cu interfete OEM:

The current version is

Release 11.11.2

Data Version 20120126

offtopic: Cristi (Al Bundy), tot de serviciu esti? (ca de fiecare data se nimereste cand apare noua versiune).

Salut. Am o nelamurire.. Interfanta asta de care zici tu nu se cumpara? La VCDS ma refer. Am intrat pe link-ul postat de tine si se poate downloada la libera alegere.. Intreb numai, nu sunt un cunoscator in domeniul diagnozelor. Numai bine tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linkul este numai pentru download software VCDS !

Interfata face conexiunea intre laptop si masina (hardware)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

Ok, multumesc de raspuns. Si cu VCDS-ul ce se face atunci? Scuze, dar daca stiam nu mai intrebam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS-ul asta e - softul plus interfata. Soft-ul downloadat de la Ross Tech, il folosim numai la interfetele originale. Altfel, clonele se strica daca le folosesti cu soft-ul original....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai pe intelesul incepatorilor: protectia la softul asta e pe "cablu" nu din soft (serial number, inregistrare etc)...

De asta softul e la liber, fara cablul original nu ai ce face... iar asta se cumpara tot de la ei...

"Clonele" vin cu softul lor...si se folosesc NUMAI cu ala, nu ai ce face cu versiunele poate mai noi de pe site...dar nu discutam despre astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..si mai au si alte dezavantaje - erori etichetate aiurea, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cealalta masina functioneaza perfect.

Pentru a scapa de eroarea 17961 am incercat urmatoarele, fara succes:

-am curatat senzorul MAP

-am incercat alt senzor MAP

-am curatat clapeta de acceleratie

-am incercat alta clapeta

-am curatat egr

-am scos mufa de la egr, nu a mai aparut eroarea "implausible correlation" 17961

-am incercat alt egr, a reparut eroarea 17961

-am schimbat semeringurile de sub galeria de admisie

-am incercat alta galerie de admisie

Pareri?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acopera/infunda EGR-ul si lasa mufa la locul ei...

Daca vede ca e scoasa mufa da eroare si nu mai ia alte chestii in considerare...

Nu ai ce pierde...pui o tabla de conserva pe post de garnitura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi si tot o sa aiba eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa scoasa avea eroare de conexiune...cu ea bagata si EGR infundat la fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ea bagata si EGR obturat o sa aiba eroare de genul "EGR insuficient flow" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca da cu presupusul ca EGR deschis > sectiune X timp = flux aer suplimentar ?

Ca parca nu are nici un debitmetru pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, eroarea cred ca o sa fie generata de MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!