Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

se poate dezactiva eroare de bec ars la golf5 din vcds?sau daca nu alta solutie pt a evita acest lucru ,am mai auzit ceva de un rezistor in paralel dar nu stiu exact cum se face!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din VCdc nu se poate. Cu rezistor in paralel se poate, dar atentie la grosimea firelor folosite si la valoarea puterii rezistentei respective. Pe ce becuri vrei sa pui resistenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Se poate - din 09 Centr.electr. debifezi "cold diagnosis lamp"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba debifezi, nu are nici un efect. Doar, poate, nu te atentioneaza la punerea contactului ci numai la aprinderea becului respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic asta ar trebui sa faca: "cold diagnosis lamp"

Am incercat si eu asa ceva la lampile de la numarul de inmatriculare la un Golf 6 si nu am avut succes

Modificat de gabib77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu va mai chinuiti cu dezactivarea erorii de bec ars ... exista ledurile pe CANBUS !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bineinteles exista si masini care nu le suporta. G6, O2Fl, A4B7 la numarul de inmatriculare,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da / pe acestea nu au efect nici ledurile cu CANBUS

Stii ca aseara am testat pe B7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti si la multi ani! am avut ceva probleme inainte de anul nou la seatul meu si e groaznic sa nu stii ce sa-i faci, mecanicii sa se uite ca vitelul la poarta noua si nici pe vw forum sa nu gasesti mare lucru. asa ca va rog ca atunci cand aveti o problema si o rezolvati sa postati ulterior, poate fi de mare folos multumesc celor care mi+au raspuns cu posibile solutii prin telefon sau la PM. iata si problema mea : in parcare mi s-a oprit motorul, dupa ce mersesem cam 10-12 km, deci aveam motorul cald(intai s-a balbait un pic, apoi s-a oprit, dupa care nu a mai vrut sa porneasca, desi electromaotul invartea..). am pus-o pe tester si apareau erorile

17989 Throttle actuator Basic settings not performed - P1581-35-00

17951 Angle sensor 1 for throttle actuator signal too small - P1543 -35-10

17580 Angle sensor 2 for throttle actuator signal too low - P1172 -35-10

16706 engine speed sensor no signal P0322 35 10

18038 accelerator position sensor signal too low P1630 35 10

am reusit sa pornesc masina a doua zi si ma gandeam ca e de la senzorul engine speed sensor G28, ca asta poate determina oprirea masinii in mers, iar cand e motorul rece masina porneste ok, dar am mers la un mecanic care mi-a zis ca e de la clapeta. am schimbat clapeta de acceleratie si dupa 40 km de la montaj s-a oprit din nou masina, de data asta in mers. am uitat sa va zic, nu reuseam sa adaptez calpeta cea noua(impropriu spus noua, ca era din dezmembrari), spunea tot timpul ca nu se poate face adaptarea, desi era facuta cu vag-com-ul, ca la carte, insa dupa vreo 5-6 incercari a vrut. am mers cu masina la alt mecanic - specialist in probleme de electronica si dupa ce a desfacut toate cablurile ce aveau legatura cu erorile de mai sus, a descoperit ca mufa senzorului de turatie - engine speed sensor - era plina de ulei. a curatat-o bine si de atunci am mers vreo 1000 km fara probleme. de ce a ajuns ulei la mufa, o sa intrebati? mufa respectiva e situata in apropiera jojei, iar in ianuarie 2011 am pierdut ulei pe la joja din cauza unui dop de gheata la un furtun de gaze carter(cel care intra in capacul filtrului de aer) si am vazut ca se adunase ulei pe mufa respectiva, dar nu am dat importanta. mecanicul care i-a dat de cap mi-a spus ca e posibil ca uleiul care a stat acolo apropae un an sa fi condus la oxidarea mufei. a mai precizat ca tensiunea pe care o da seszorul G28 e foarte mica, si combinat cu posibila oxidare a mufei ar fi dus la rezultatul de mai sus. erorile celelate, ce nu au legatura nu senzorul G28 le-a explicat prin aceea ca e posibil ca clapeta de acceleratie sa fi incercat sa se deschida pentru a permita accesul aerului in admisie, insa din cauza lui G28 acest lucru nu s-a putut si a provocat o serie de erori legate de acceleratie, care incerca sa tina masina pornita sau sa o porneasca. asa ca, dragii mei, am ramas cu una bucata clapeta acceleratie pe stoc(compatibila pe motoare vw de1,6 16 V, codul motorulu AZD, dar si altele), ce este disponibila la un pret decent (se gaseste in aria de vanzari - piese de schib, parca, si costa 350 ron). daca va intereseaza persoana care m-a ajutat la rezolvarea problemei, tipul e din Pitesti, il cheama Dorinel si puteti sa-mi dati PM sa va zic cum il contactati(e foarte tare pe probleme de electronica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy; pentru 3sau 6 smd-uri !,rezistenta trebuie sa fie din ceramica? cam ce valoarae ar compensa becul original?

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am gasit pe instrument cluster doua erori 01176 cheie semnal prea mic si 01336 bus de date pentru confort ceo fi insemnind?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In seara asta am scanat masina tatalui meu, un Golf V din 2008, 1.4 benzina, si am gasit o singura eroare la motor:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03C 906 024 AS HW: 03C 906 024 AS

Component: MARELLI 4HV 2495

Revision: --H06--- Serial number: VWX7Z0H43N78P5

Coding: 0004071

Shop #: WSC 01392 785 00200

VCID: 6FE9D78F055D

1 Fault Found:

28818 - No Communication with Diagnostic Gateway

U0146 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 20

Mileage: 87392 km

Time Indication: 0

Date: 2000.01.01

Time: 17:29:19

Readiness: 0000 0000

Imi puteti spune ce inseamna? Nu am gasit mai nimic pe internet despre eroarea asta.

de asemenea, cand incercam citirea km din EDC15-16, imi spunea: "ori interfata nu e compatibila (VCDS 11.2), ori km nu sunt stocati in acest ECU". Cu toate ca daca va uitati mai sus, in scan, la mileage, ce e afisat acolo e cu 500km mai putin decat ce-mi arata in bord.

Deocamdata am sters-o, am oprit motorul, deconectat interfata, am repornit si nu a mai aparut.

Multumesc,

Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA motorul respectiv nu se pot citi km din ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, merci.

Despre eroarea respectiva nu stie nimeni nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA la un moment dat nu a comunicat cu unitatea gateway, daca nu mai apare nu ai ce repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, merci.

Despre eroarea respectiva nu stie nimeni nimic?

Vezi mai jos:

: 28818 U0146 No communication with Gateway 'A'

Possible symptoms:

  • MIL is ON

Possible causes:

  • Wiring and / or connections to / from Control Module (plus connection?)
  • Data Bus Communication Error
  • Wrong software

Possible solutions:

  • Check / repair wiring and connections
  • Check databus communication (reading blocks)
  • Check / Replace software

Additional info:

  • When found in Module 01 (Engine Control Module) with no apparent cause (reading blocks show normal values:
    • then check the oil level and temperature sensor setup information in Instrument Cluster Adaptation Channel 039.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos pentru informatii.

O s-o mai scanez peste vreo luna, daca mai apare vad atunci ce fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve am vcds varianta 11.3, am intrat sa vad km masinii dar imi da o eroare de genul ECU nu stocheaza kilometrii...un ajutor ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa-i faci. Respectivul ECU nu are implementata functia de stocare a kilometrilor parcursi.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarele erori pentru masina din semnatura?

Address 01: Engine

Part No SW: 03C 906 056 B HW: Hardware No

Component: MED9.5.10 G00 5401

Revision: 00000000 Serial number: VWZ7Z0C7962525

Coding: 0000072

Shop #: WSC 01279 785 00200

VCID: 224FEEBB860F

1 Fault Found:

18322 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294): Implausible Signal

P1914 - 008 - Implausible Signal

Address 08: Auto HVAC

Part No: 1K0 907 044 L

Component: ClimatronicPQ35 061 0201

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 306B14F3D8E3

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

Address 09: Cent. Elect.

Part No SW: 1K0 937 049 H HW: 1K0 937 049 H*

Component: Bordnetz-SG 1.0 H27 0601

Revision: 00027000 Serial number: 00000000071243

Coding: E48F8F0600041800001400001400000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 346318E32CFB

Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119

Component: Wischer VW350 011 0201

Coding: 00049109

Shop #: WSC 00000

Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559

Component: RegenLichtSens 002 0405

Coding: 00217125

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground

02195 - Dimmer Switch Instrument Panel & Switch Lighting (E20)

009 - Open or Short to Ground

Pentru eroarea de la Climatronic - motorul V71 functioneaza (adica se aude de fiecare data cand apas Recircularea aerului.)

Multumesc mult pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground

Siguranta de la spalatoare arsa.

02195 - Dimmer Switch Instrument Panel & Switch Lighting (E20)

009 - Open or Short to Ground

Becul de la iluminare scrumiera sau bricheta functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns Al :)

Da, becul de la scrumiera functioneaza.

Singura chestie de care o pot lega este ca indiferent pe ce pozitie pun potentiometrul ala din stanga volanului unde se regleaza intensitatea luminii ,lumina pe bord oscileaza.

Adica, chiar daca il dau la maxim se reduce din intensitate cateodata si iar revine.. si tot asa.

Ma gandeam ca o fi tot o siguranta legata de E20, am cautat pe net insa nu am gasit mai nimic care sa ma ajute sa identific ce e E20 asta?

A.. si o alta chestie care mi se intampla si poate are relevanta este ca mi se supra-incalzesc scaunele chiar daca dau pe treapta 1.

Se supra-incalzesc la propriu de nu mai poti sa stai... si miroase a ars un pic :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le mai folosii - trebuie vazuta care e problema - risti sa strici rezistenta si sa-ti gaureasca - arda - tapiteria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am si eu o problema la masina la care nu reusesc sa ii gasesc rezolvare. Am fost si la cateva serviceuri cu renume dar fara succes.

Problema ar fi:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 DR

Component: MARELLI 4MV G 4566

Coding: 00031

Shop #: WSC 00046

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Apare intre 5000-6000 RPM daca turez masina brusc, daca o turez lent pot trece de 6000 RPM fara sa apara eroarea.

Aceasta eroare apare impreuna cu:

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0011266

Shop #: WSC 00046 615 1234567

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Cand apare eroarea se aprind martorii check engine, epc, esp.

In vederea rezolvarii:

-am curatat si adaptat clapeta acceleratie

-am curatat si adaptat EGR

-am incercat alt senzor MAP

-am schimbat garniturile de sub galeria de admisie

-am schimbat "firma" si statia de unde cumparam benzina.

toate fara rezultat.

Alte idei nu mai am.

Este vorba de masina din semnatura golf IV 1.6 16v BCB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!