Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

da, in primul rand pe Climatronic - AutoHVAC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Nu demult a inceput sa apara o eroara(o sa o postez mai jos) si ori de cate ori am sters eroarea a tot aparut dupa o vreme 2-3 zile, era usor de observat ca mi se aprindea becul CHECK pe bord......va rog cine poate sa ma ajute cu un sfat sau cu un alt topic ce se refera la aceeasi problema i-as multumi ....

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

am inlocuit valva egr cu una noua insa imi da aceeasi eroare

am desfacut si clapeta de admisie curatat tot ok masina trage f bine numai ca la un anumit interval de km apare din nou aceeasi eroare .

Alte idei ? sfaturi ?

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKD.LBL

Numar VAG: 03G 906 021 KK HW: 03G 906 021 KK

Componenta oi/sau versiune: R4 2,0L EDC G200SG 9821

Codare soft: 0000072

Numar atelier: WSC 10184 599 68942

1 cod a gasit

001025 - Sistem recirculare gaze evacuare: flux prea mic

P0401 - 000 - -

împrejurari cod

Starea defectului: 01100000

Priorit.defectului: 2

Frecv. defectului: 1

rulaj: 163105 km

Indicator de timp: 0

Data: 2000.00.00

timp: 16:15:46

împrejurari cod

RPM: 1470 /min

viteza: 64.0 km/h

sarcina: 5.9 %

raport: 14.6 %

raport: 100.2 %

masa aer/cursa: 295.0 mg/cursa

masa aer/cursa: 630.0 mg/cursa

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un alt debitmetru de aer. El masoara cantitatea de aer sau poate ai un furtun spart pe undeva si trage aer pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry trebuia sa marchez la diesel

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Azi dimineata la -10 grade am pornit masina dupa stat cateva zile in parcare. A pornit la sfert dar parca in 3 cilindri pentru 1 secunda. S-a aparins EPC si Check , EPC s-a stins pe urma.

La scanare am asa ceva:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Ce se poate face? Se curata acest sensor care din cate am vazut este pe galerie pt acest tip de motor ms?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o curatare si daca nu da rezultate schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut poate sa ma ajute si pe mine cineva???? Detin o Jetta 1.9 tdi 77 kw 105 cc, de curand a inceput sa imi moara pedala de acceleratie si parca nu mai trage motorul. adica nu se mai tureaza mai mult de 3000.Am facut un test si mia dat codul P0234. habar nu am ce inseamna... poate cine va sa ajute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Uite cateva explicatii:

Possible Symptoms

* Boost pressure too high

* Reduced power output

Possible Causes

* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Malfunction N75

Possible Solutions

* Check charge pressure control

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Am si eu aceste minunate erori de care nu mai scap:

17598 - Sonda lambda lineara:tensiune referinta: semnal implauzibil

P1190 - 35-00 - -

17953 - Actionare actuator clapeta: defect functionare

P1545 - 35-10 - - - intermitent

17950 - Traductor unghi 1. clapeta-G187- semnal implauzibil

P1542 - 35-00 - -

17953 - Actionare actuator clapeta: defect functionare

P1545 - 35-10 - - - intermitent

Sonda lambda urmeaza a fi schimbata iar clapeta a fost curatata, readaptata cu Vag ba chiar schmbata cu alta si face la fel...

Adica in mers ia din puterea motorului cad se aprinde Martorul de ASR+EPC in bord (prt o secunda se ineaca motorul) si daca apar cand sunt pe loc masina intra in limp mode.

am curatat cu spray de contacte si mufa de la senzorul de acceleratie.

ma poate ajuta cineva cu o sugestie. ce sa ii mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificva firele din cablajul dintre motor si baterie, in zona aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, rog pe cine are experienta, sa ma ajute.

La un Golf 5 din 2005, benzinar, am o eroare de la scanare, ceva de genul "inchidere centralizata, protectie termica intermitenta"...

De la ce este si ce se poate face?

Modificat de Nutu2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sterge si atat. Inseamna ca te-ai jucat destul de mult inchis deschis din cheie sau butonul din interior, si ca sa nu se arda motorasele a intrat in protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost vorba de asa ceva, masina a stat peste noapte, a fost pornita dimineata si dusa la revizie, repornita inca o data cand s-a bagat in atelier, apoi doar s-a pus contactul pt resetarea intervalului de service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate eroarea era mai veche,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.sunt nou pe acest forum.Si am niste probleme.Mi-am facut o scanare cu vag-com si mi-a gasit urmatoarele erori.

00603 - Servomotor deflector/dezghetare picior-V85-

37-10 - Defect - intermitent

01274 - Servomotor pozitionare clapeta -V71-

37-10 - Defect - intermitent

17656 - Reglaj inceput de injectie: deviatie de control

P1248 - 35-10 - - - intermitent

17965 - Control de supra-incarcare: deviatie pozitiva

P1557 - 35-10 - - - intermitent

Imi puteti spune ce semnifica acestea?si care ar fi cauza lor?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

1. 17656 = verifica/regleaza avansul

2. 17965 = turbina - posibil geomatrie blocata

L.E.

3. ciudate sunt explicatiile in limba romana :lol: ...sau nu sunt eu obisnuit :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V71 e clapeta de recirculare aer iar v85 e cea pt dirijarea aerului spre picioare.legat de erori,stergele si vezi reapar. Daca reapar atunci incearca un basic settings cu ajutorul vcds-ului.daca nu isi revin atunci va trebui sa le inlocuiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru eroarea 17439 .Am aceeasi problema la masina din semnatura.

Al Bundy a precizat verificarea tijei de la actuator.La mine e rupta.

Din ce cauza credeti ca s-a rupt?

Am vrut sa lipesc aceasta tija cu poxipol insa nu am reusit sa dau jos capatul de tija care ramasese acolo.Pentru asta trebuia sa desfac cele 2 suruburi de la G336 si nu am acces la celalalt surub datorita acelui capac de plastic (de protectie) pentru cureaua de distributie.

Cum se poate desface G336 fara a demonta distributia?

Multumesc in avans.

post-72110-0-87306300-1323592423_thumb.j

post-72110-0-93259600-1323592437_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Mi-am scanat masina cu vag com 11.3 pt ca am probleme cu clapeta de acceleratie si mi-a dat niste valori: throttle drive angle senzor 1 10,6 %

throttle drive angle senzor 2 89,0 %

Sunt normale sau nu?

Am avut si niste erori: 4 la prima scanare si apoi una. Va rog sa mi le traduceti si mie ca in afara de cea cu sonda lambda la care am scos eu mufa candva la celelate nu stiu.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,detin un vw golf 3 1.6 multipunct (AEE).

Intr-o zi am decis sa curat clapeta de acceleratie,zis si facut.am desfacut cele 4 imbusuri.am curatat`o.fara sa scot mufa.

de cand am curatat clapeta se tureaza singura,mi-am cumparat o interfata VAG-COM special pentru a rezolva problema,de cateva zile ma tot chinui si nu ii dau de cap

am incercat in grup 08 canal 098/001/nu vrea..

pe 098 imi spune idle/ok/error

iar pe 001 comut pe m.block se aude cum se regleaza clapeta dar imi da niste valori aiurea. in special ultima "casuta" unde trebuie sa fie 0000000. mie imi apare 1000000

ma puteti ajuta?

am atasat valorile

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 4 1.6 FSI de 81kw cod motor BAD.

am facut o scanare si mi-a dat :

3 Faults Found:

17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low

P1033 - 35-10 - - - Intermittent

17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Circuit Malfunction

P1072 - 35-00 - -

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

masina nu porneste cind e rece decit la 2-4chei....si se aude de cite ori pun contactul un tiuit si niste reglaje la clapeta de accelerarie....pina acum nu se auzea.

cind porneste sta la 800rpm chiar daca afara sunt 0 grade , pina acum era turata la 1000-1200rpm pina se incalzea putin si scadea apoi l a800 rpm.

am crezut ca e de la senzorul de temperatura g2/g62 l-am schimbat si pe ala..acu am o problema ca-mi curge pe langa senzor antigel.

am sters erorile si am repornit motorul si nu a mai aparatu....dar sunt sigur ca peste 10km o sa apara iar cel putin ala cu senzor nox.

pls help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un nou release pentru cei ce folosesc VCDS OEM -

The current version is:

Release 11.11.1

Data Version 20111209

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!