Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Buna

Am cumparat recent masina si la diagnoza mi-a iesit totul OK, dar am o nelamurire .

Postez o parte din listing pentru a vedea unde am neclaritatea .

Tuesday,08,November,2011,09:38:52:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110305

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 3C0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 55 56 62 72

VIN: WVWZZZ3CZ7Pnnnnnn Mileage: 138540km/86084miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

53-Parking Brake -- Status: OK 0000

55-Xenon Range -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9707

Revision: --H45--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 6ADFC69B3EBF

No fault code found.

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.lbl

Part No SW: 3C0 614 109 A HW: 3C0 614 109 A

Component: ESP 440 C4 H018 0001

Revision: H018 Serial number: 0668219862

Coding: 0015650

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 1C33D043A46B

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

De ce scrie Address 01: Engine Labels: Redir Fail! si nu Labels: 03G-906-018-BKP.lbl, cum ar fi normal ? S-a intervenit cumva in setarile din ECU pentru a nu se putea vizualiza vreun defect? Care ar fi explicatia? Mentionez ca se poate intra in modului Engine, interfata e full activata .

Modificat de nilf40f
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata este una OEM sau nu? Daca nu ai label-ul respectiv iti apare redir fail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca-i clona......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clona . Dar pe celelalte module afiseaza etichetele ( label-urile ) . Va rog lamuriti-ma si pe mine in citeva cuvinte care e diferenta . Deci modulul motor e ok ?

Modificat de nilf40f
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clona nu cuprinde toate aceste etichete - incearca eventual sa le atasesi de la o interfata OEM. Clona este limitata in citirea unor DTC-uri (coduri de eroare) sau diferite module. Modulul e OK, stai linistit.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In softul cu care a venit interfata ta NU se regaseste fisierul din care sa ia informatiile pentru motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata nu e OEM, e varianta 11.3.0 si folosesc varianta de program VCDS 11.2.0 . Multumesc mult de tot pentru explicatii .

Modificat de nilf40f
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am intrat in... normalitate!

Dupa o scanare, s-au descoperit:

_ P 1479 Sistem vacuum frina, defect mecanic. ( hight fan control primary circuit - asta am gasit-o pe net )

_ P 0118 Senzor temperatura agent de racire , semnal prea mare/inalt . ( banuiesc ca este senzorul G 62, cel responsabil de trimiterea semnalului la ecu, la bord, acul la apa sta la 90 gr. )

_ P1654 Instrument combi ( e posibil sa fie tot de la senzorul de temperatura lichid racire ?! )

Cu respect, cer o consiliere tehnica si daca se poate si ajutor fizic in remedierea problemelor. ( contracost, normal! )

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici, aici, aici sau aici.

Verifica in prima faza sigurantele - pentru prima eroare, iar pentru a doua, vezi senzorul G62 - este renumit in a se strica mai ales pentru platforma G IV/Bora sau Passat B5.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei cu interfete OEM a fost lansat oficial Release 11.11.0 (Data Version 20111111).

Detalii aici.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate face aerisirea instalatiei de alimentare motorina, dupa inlocuirea filtrului de combustibil, cu ajutorul VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi cine a zis ca se poate face?

Pui contactul de 6-7 ori pana se umple filtrul de motorina. Dupa aia pornesti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa presupunem ca dupa inlocuirea filtrului s-a pornit masina direct (fara sa puna contactul de n ori) si aerul a trecut mai departe in instalatia de alimentare. Motorul a mai fuctionat cateva secunde si s-a oprit din cauza aerului din instalatie.

Sigur nu se poate face aerisirea cu VCDS pornind cumva pompa din rezervor si apoi cea de dupa filtru (daca are alimentare electrica)?

Cand pun contactul cat timp functioneaza pompa din rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea se poate cu vcds. Scoate si tu pe la injectoare motorina pana iese aerul. Daca nu merge nici asa o impingi pana o ia dar atentie sa nu rupi distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul lui, nu are cum sa faca asta.....daca e cel din semnatura.... Ce spui tu, se aplica doar la motoarele VEP - pompa rotativa.

Singura varianta e cea descrisa de Cristi - pui contactul pana se umple filtrul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de aerisire descrisa aici este valabila doar la TDIurile CR sau merge si la PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Acolo cred ca e vorba de pompa din rezervor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor la PD-uri nu are cum sa faca asa ceva......

Octavian - pana la urma ce se intampla la tine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a intamplat la mine. Era vorba de un Passat 2.0TDI 2007 si vroiam sa stiu daca pot ajuta cumva cu VCDS. Pana la urma masina a pornit dupa ce s-a actionat demarorul destul de mult, fiind nevoie si de a doua baterie pt ca prima a cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Nu il ajuta cu nimic VCDS-ul. Pus contactul de multe ori....cam asta-i solutia. Trebuia vazut si ce turatie avea demarorul, de nu pornea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! La o scanare vag com mi-a aparut urmatoarea eroare: Throttle Position Actuator (open) (V60) De la ce ar fi?Clapeta de acceleratie?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai simpla solutie pentru a preveni operatiile de mai sus ( impins masina, motorina pe la injectoare , baterie consumata, demaror solicitat, vcds.. ) este turnarea a 200 ml sau cat este nevoie in filtrul de motorina ( pana se umple ) inainte de a se monta pe masina. este necesara putina rabdare. Am incercat si eu la primul schimb al filtrului metoda cu contactul pus si s-a oprit masina dupa un minut. Masina va functiona ca si inainte.

Modificat de vineri_13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca asa e cel mai usor si elegant, dar uite ca nu toti procedeaza asa........ Asa fac si eu la mine, deoarece am PD, dar nu are pompa in rezervor. Umplu filtru si porneste direct...fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e si normal sa se faca asa la PD, nu stiu de unde a aparut chestia cu contactul la PD, asa faceam in trecut la Opel Z19DT, dar acolo era alta mancare de peste, aveam pompa pentru asa ceva

Pana una-alta haideti sa revenim on-topic ;)

Modificat de gabib77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde arata blocurile de masurare cu vcds al climatronicului?mai exact se poate masura cu vcds functionarea climei?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!