Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

va rog sa ma lamuriti si pe mine daca, utilizand VCDS pot modifica momentul cand se aprind farurile, adica dupa ce pornesc motorul, nu inainte, cand pun doar contactul...

de asemenea optiunea la Golf 6 prin care imi indica treapta de viteza optima se poate activa cu VAG-COM sau e nevoie de un mod care la mine la TrendLine nu exista?

ce alte minunatii mai pot activa la Golf 6 ca cele uzuale gen coming from home in proiectoare si cornering le am deja

PS. tin sa-i multumesc lui AlBundy pentru discutia de azi cand m-a ajutat sa-mi activez tempomatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva ce reprezinta aceste erori?

Part. no 4B0 927156 AG501V2815V - 18265 ERROR ECU P 1857 - 35-10 intermitent (am inteles ca e asr/esp care a inregistrat erori)

Part. no. 4B08200436 - 1809 Motor for Temperature Flap Left (V158) 41-10 Blocked or no voltage (legat de un flaps la o conducta de aer ca ar fi blocat..desi baga pe toate gaurile aer,sensorul sunt curios unde e si ce face)

Part. no. 4B0265105B - 01411 (g18) Temperature sensor 37-00 faulty (senzor de temperatura cumva la aux heating? daca nu-l schimb ce se poate intampla?) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce interfata ai coane? O chestie OBD universala ?

A fost facuta diagnoza cu un tester mobil de dealer-ul skoda din Suceava.

Am vb cu mecanicul meu si filtrul meu de benzina e cel original cred, in orima faza il schimb pe ala...am mai observat ca daca pun contactul de mai multe ori nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi presiune. Ai o supapa unisens pe tur benzina...ori pe filtru ori e in pompa...S-ar putea sa se fi dus dreacu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoare prescrisa NEatinsa

17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N136): Setpoint Not Reached

Possible Causes

  • Intake Manifold Flap blocked/tight
  • Intake Manifold Tuning Valve (N136) faulty
  • Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336) faulty

Possible Solutions

  • Check Intake Manifold Tuning Valve (N136)
  • Check Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)
  • Check Intake Manifold Flap

Salut,

Aceeasi problema o am si eu la Golf 4 1.6 FSI, daca a rezolvat cineva problema, ma poate ajuta si pe mine?

Sau mai am o propunere, pentru cine are motorul asta, pot sa ofer la mecanicul meu o revizie gratuita ( manopera) daca ma ajuta sa schimb pentru proba clapeta de acceleratie , ca asta se pare ca e pb. de pe o masina pe alta si sa vad daca merge.

Mie mi se cam ineaca la prima apasare de pedala si apoi pe la 2000 de turatii..

Ajutor, cineva?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat daca tija care actioneaza clapeta nu e rupta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare forumisti.

Am un Seat Ibiza din 2002 cu alarma din fabrica cu inchidere centralizata pe cheie. As vrea sa stiu, daca, folosind VSDS cu VAG 10.6, as putea ca la simpla armare a masini, sau o data cu inchiderea-deschiderea masinii din telecomanda(cheie) sa de retracteze oglinzile. Mentionez ca masina are oglinzi retractabile din interior.

Multumkesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru generatia ta de masina nu se poate face asa ceva doar din soft. I-ar trebui un modul electronic separat, facut de un electronist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Multumesc!

:offtopic: o sa-mi iau o alarma cu modul de ridicare a geamurilor si o sa leg si rabatarea oglinzilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! AM o nelamurire.

Am pe masina GPL. Pe vag-com imi da eroare 00537 oxygen sensor lower limit etc.

Daca merg pe benzina doar nu imi apare eroarea. Cum trec pe GPL apare eroarea. Stiu ca GPL polueaza mai putin deci implicit si noxele sunt altfel si influenteaza lambda. E normal sa imi apara eroarea pe GPL ? Este afectata sonda lambda de GPL ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fie reglata instalatia gpl cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SIGUR....nu posibil :)

Asta i-am zis si eu pe alt topic dar nu m-a crezut :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ieri in drum spre tara mi s-a aprins check engine la putin timp dupa iesirea de pe autostrada. Codul de roare este urmatorul 17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean.

Conform explicatiilor RossTech: o cauza poate fi aerul fals din cate ma citit. Nu am vazut nicio anomalie in functionare in drumul spre casa. As vrea sa va intreb ce tubulatura ar trebui sa verific daca trage sau nu are fals pt motorul AUS. Un filtru de aer inbacsit poate sa duca al generarea acestei erori?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dupa o scanare cu VAGCOM mi-au aparut urmatoarele erori:

2 Faults Found

16491 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too Low

P0107 - 35-00 - -

17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Circuit Malfunction

P1072 - 35-00 - -

Readiness: 1010 0001

Intrebarea mea este daca are vreo legatura a doua eroare cu prima si care dintre sondele lambda dau a doua eroare, cea de dinainte de catalizator sau cea de dupa? Unii "mecanici" spun ca e prima, altii ca e a doua....

Modificat de aditzu384
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am si eu o problema...am cumparat un kit vag-com...am instalat programul....dar cand bag Usb-ul nu mil citeste...are cineva vreo idee?.....masina nu imi porneste deoarece imi arata imobilizatorul si nu stiu dc....pot sa rezolv problema cu Vag-Com-ul?......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

De ceva vreme(vreo 3 luni),s-a aprins martorul " check engine" si masina a inceput sa mearga tot mai prost:nu mai tragea,murea motorul la relanti,dadea in nas la accelerare si bineinteles consum ridicat.

Am fost cu ea in service, unde:s-a curatat clapeta de acceleratie,s-a inlocuit senzor de presiune admisie si s-a curatat EGR.Mi-au resetat si erorile iar martorul din bord s-a reaprins dupa aproximativ 1 km.

Acum masina merge acceptabil(nu ca inainte) dar martorul este tot aprins,scoate un fum negricios,relantiul suna altfel si gazele de esapament miros ca si uleiul ars.Cam astea sunt faptele iar problema este ca la fiecare scanare apar doar doua erori,in ordinea urmatoare:

P0106 - Manifold absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) sensor-range/performance problem

P0172 - System too rich, bank 1

Astept o parere si de la voi,pentru ca am senzatia ca am inlocuit senzorul de presiune de admisie si curatat EGR, cam degeaba pentru ca nu vad schimbari in functionarea masinii si parca n-as inlocui asa usor si sonda lambda,ca-i destul de scumpa si.....daca nu este ea?

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

Asta cred ca ar trebui sa fie eroare de pe masina ta, eroare data de VCDS, Tu cred ca ai scanat cu ceva universal.

A doua eroare e generata de prima, asa ca nu schimba sonda lambda. Conform celor de la ross-tech, verifica si daca nu ai vre-un furtun spart pe unde sa traga aer fals, si trebuie verificat avansul, adica punerea la puunct a distributiei. O alta cauza ar fi un bug de software care se rezolva prin update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Daca e problema de IMMO cu vag com poti vedea cauza problemei...de rezolvat... :scratch:

Rezolvarea depinde de mai multi factori. Dar... ce versiune de vagcom ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam' pentru raspunsul prompt.

Ceva furtune am verificat si eu(cat m-am priceput) si n-am gasit nimic fisurat.Oricum,cred ca o sa merg in service,la reprezentanta VW,sa-i faca un update de soft si sa verifice si punerea la punct a distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei cu interfete OEM - a iesit un nou update (14102011). Super interesant ce au introdus - mai ales ce apare acum in Basic settings si cu interpretarea DTC-urilor.

Detalii aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimele 4 aparitii au fost cand eu eram la serviciu, asa ca o sa o testez, ca de fiecare data, maine./

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, nici eu nu am apucat sa o testez - abia acum am vazut e-mailul de la support de la ross tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!