Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut,

la motor 01 engine in measuring blocks am incercat sa aflu starea lambdasondei, dar nu prea inteleg ce inseamna

valorile V in camp 3 cum se poate vedea pe poza de jos.

Am facut un printscreen cand in relanti 700-800 rpm unde la Lambda probe arata 0.390 V sa intelec ca limita max este la 0.900?

si turat pana la 2958 rpm unde valoarea este 0.669 V

Ce inseamna valoarea in camp 4 care la relanti este 10000000 si la turatie 3000 rpm este 10010110?

la ce se refera engine load si daca la injection period (cam2) valoarea de 3.40 ms este in regula? ( cam subturat merg cu masina ca pe la 1900 rpm schimb treptele si cum se afla daca injectoarele sunt murdare sau necesita de ajustare).

Al Bundy thanks again for your satisfying replies :).

a nice day to everyone.

uitasem pe poza.

post-62048-0-29489600-1315984035_thumb.j

Modificat de SHARPShooter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine

Part No: 3B0 907 557

Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01177 - Engine Control Unit

37-10 - Faulty - Intermittent

Readiness: N/A

CE-I ASTA?

posibil sa fie fisierul din immo corupt... sa se incerce o rescriere de immo... daca nu la gunoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez faptul ca dupa ce am schimbat distributia si am rectificat chiulasa............... imi apare eroare 17582 P1174.

va rog un sfat,am fost la multe service-uri din Brasov dar degeaba. ei imi spun ca masina ar trebui sa mearga dar...motorul intrerupe.

Eu as zice, in primul rand sa-ti verifice punerea la punct a distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Al Bundy thanks again for your satisfying replies :).

a nice day to everyone.

uitasem pe poza.

Nu vad nimic in neregula. E vreo eroare pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o eroare pe masina (I am glad that you confirm that too :).

salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DISTRIBUTIA E PUSA LA PUNCT.

O SA INCERC O RESOFTARE A CALCULATORULUI DE BORD.

MERSI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy,

La postul #184 vroiam sa te intreb pe tine de fapt dar am reusit sa formulez asa incat se intelege ca o intrebare ptr multime.

Daca ai timp si placere poti da un ochi la acea postare, poate ai vreo idee, deoarece vad ca nu-ti lipsesc ideiile .

Multumesc in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........ Deci pe mine ma intereseaza daca VCDS ul este apt sa comunice cu unitatea de comanda a incalzitorului suplimentar prin interfata cuplata la masina sau trebuie diagnosticat intr-un alt mod incalzitorul.

......

Merci.

Incearca sa-l pacalesti cumva - ma refer aici la senzorul de temperatura exterioara. S-ar putea sa nu te lase sa-l interoghezi atata timp cat temperatura nu este sub 5 grade. "Ingheata" senzorul. M-am intalnit cu o situatie asemanatoare la un coleg care avea heater-ul blocat. El se poate bloca parca daca sunt 3 flame out - adica daca nu se activeaza din 3 incercari - intra automat in protectie. Nu-mi mai aduc aminte exact dar parca asa era. Mai multe gasesti aici sau aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o intrebare: am o interfata kkl de 409 instalata pe el softul 3.11, ce fel de programe pot sa mai incerc cu aceasta interfata fara sa se strice? ma gandesc la un vcds sau vag tool, se poate instala aceste softuri (indiferent de versiune) fara a strica interfata?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Pronet,

I-am dat cu un spray de racit pe senzor cat am putut, apoi am pornit, nimic, am cuplat VCDS ul am incercat sa pornesc incalzitorul din blocul 022 nimic, nici o eroare , si nici nu vede unitatea de comanda a incalzitorului.

Merci si Noapte buna, deja cred ca dormi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tengola ..verifica si mufa care intra in el (sub masina),la Sharan e cam problema asta,motiv pentru care nu te poti conecta cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de idei momentan am caruta la carosserie mi-a traso un Friburgez asa ca tre sa astept pana luni.

Cred ca voi incepe cum zice Andru, deoarece eu nu reusesc in nici un fel sa vorbesc cu Unitatea de comanda, si pana acum de cand o am nu am auzit sa pornesca si nu e exclus ca vechiul propietar sa fi deconectat scula numai ca sa nu o repare, apoi cred ca linkul de la tine Pronet v-a fi continuare... va voi tine la curent (220V)

Am vazut si recomandarile de reparare facute de Speedo, voi reusi sigur este numai o chestie de timp, cert este ca anul trecut iarna nu i-am simtit lipsa.

Multam fain si un sfarsit de saptamana frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am facut si eu o scanare azi si am urmatoarele erori:

Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AUM.lbl

Part No: 06A 906 032 DR

Component: 1.8L R4/5VT 0003

Coding: 11500

Shop #: WSC 00028

VCID: 71EDD1F71139

7 Faults Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-10 - - - Intermittent

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 35-10 - - - Intermittent

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit

P1548 - 35-10 - - - Intermittent

17938 - Camshaft Timing Adjustment: Short to Ground

P1530 - 35-10 - - - Intermittent

17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground

P1289 - 35-10 - - - Intermittent

16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)

P0012 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 1000

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B2 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 1.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 00028

VCID: 224FEEBB845F

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW5 01 0006

Coding: 12855

Shop #: WSC 00028

VCID: 356525E725D1

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 925 A

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09

Coding: 05112

Shop #: WSC 00083

VCID: 2759FFAFEF7D

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0A3544425

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3544425

3 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 AH

Component: 4U Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04096

Shop #: WSC 00028

VCID: 84030823BE8B

Part No: 1J2959802C

Component: 4U Tõrsteuerger. FS0002r

Part No: 1J2959801D

Component: 4U Tõrsteuerger. BF0002B

Part No: 1J4959811C

Component: 4U Tõrsteuerger. HL0002H

Part No: 1J4959812C

Component: 4U Tõrsteuerger. HR0002H

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

End ---------------------------------------------------------------------

imi puteti explica care ce inseamna ? as vrea sa sterg toate erorile si sa vad care re-apar. poate ca unele au fost rezolvate de fostul proprietar dar nu le-a sters. imi puteti spune cum se sterg?

multumesc !

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update...am resetat erorile si am scanat din nou.

acum apare o chestie interesanta...dupa ce termina scanarea imi zice : this operation requires a licensed interface. ce ar fi baiu ?? am deconectat laptopul de la internet ca intotdeauna. la log nu apare ultima linie pe care scrie End...

erorile s-au imputinat considerabil. au ramas:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B2 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 1.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 00028

VCID: 224FEEBB845F

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW5 01 0006

Coding: 12855

Shop #: WSC 00028

VCID: 356525E725D1

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 925 A

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09

Coding: 05112

Shop #: WSC 00083

VCID: 2759FFAFEF7D

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0A3544425

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3544425

3 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 AH

Component: 4U Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04096

Shop #: WSC 00028

VCID: 84030823BE8B

Part No: 1J2959802C

Component: 4U Tõrsteuerger. FS0002r

Part No: 1J2959801D

Component: 4U Tõrsteuerger. BF0002B

Part No: 1J4959811C

Component: 4U Tõrsteuerger. HL0002r

Part No: 1J4959812C

Component: 4U Tõrsteuerger. HR0002r

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. interfata si-a pierdut "licenta"....

2. intre pe fiecare component si sterge erorile.......daca tot nu se sterg, ai ceva de munca.

motorasul v71 defect (se poate incerca o curatare a lui...dar e bucurie de dat jos) si senzorul de temperatura exterioara

la un moment dat, nu a citit cip-ul din cheie....si s-a oprit.

incearca ce ti-am zis si vezi ce erori se intorc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge pe toate tipurile de cluster.

"Staging" pe Golf 6, ce tip de cluster trebuie sa am?

sa pun un scan de pe masina?

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o eroare care ma tot sicie de ceva vreme...este vorba de eroarea 17439 ventil mpermutare galerie de admisie n 136 valoare prescrisa atinsa,,,,o sterg iar dupa ce pornesc motorul la coiteva secunde reapare.Ma exassperat,si nu stiu ce ar putea fi.Daca imi poate spune cineva despre ce este vorba,,si cear trebui sa verific,as fi recunoscator.Trebuie sa plec cu masina in belgia si nu stiu daca ajung pina acolo cu aceasta eroare......salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoare prescrisa NEatinsa

17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N136): Setpoint Not Reached

Possible Causes

  • Intake Manifold Flap blocked/tight
  • Intake Manifold Tuning Valve (N136) faulty
  • Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336) faulty

Possible Solutions

  • Check Intake Manifold Tuning Valve (N136)
  • Check Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)
  • Check Intake Manifold Flap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mare nelamurire. am atasat mai sus log-ul pt masina mea.

problema este ca nu-mi apare eroare pt switch usa defect.

chestia e ca nu imi apare martorul in bord orice usa as deschide, in plus nu se aude buzzerul daca las masina deschisa cu farurile aprinse+ nu se aprind becurile in plafoniera daca deschid usile. astea din cate stiu toate tin de switch. cum de nu apare eroare pe vag-com ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o eroare care ma tot sicie de ceva vreme...este vorba de eroarea 17439 ventil mpermutare galerie de admisie n 136 valoare prescrisa atinsa,,,,o sterg iar dupa ce pornesc motorul la coiteva secunde reapare.Ma exassperat,si nu stiu ce ar putea fi.Daca imi poate spune cineva despre ce este vorba,,si cear trebui sa verific,as fi recunoscator.Trebuie sa plec cu masina in belgia si nu stiu daca ajung pina acolo cu aceasta eroare......salutari

Vezi intre motor si galeria de admisie e un actuator si o tija care trage de o clapeta, sa nu fie acea tija rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!