Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

Possible Causes

Boost Pressure too High

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

17563/P1155/004437 - Manifold Abs.Pressure Sensor (G71): Circ. Short to B+

Possible Symptoms

Limp mode

Possible Causes

Connection(s) to/from Manifold Abs.Pressure Sensor faulty

Manifold Abs.Pressure Sensor (G71) faulty

Pipes/hoses not/wrongly attached

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace Manifold Abs.Pressure Sensor (G71)

Check pipes and hoses

Eu as incepe cu a2a eroare...

PS aici e pt benzinare , eu zic sa postezi la diesel :)

Poate ai parte de mai mult ajutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

Am postat si acolo.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am gasit si eu urmatoarea eroare

1 17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N136): Setpoint Not Reached

1.1 Possible Causes

1.2 Possible Solutions

17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N136): Setpoint Not Reached

Possible Causes

Intake Manifold Flap blocked/tight

Intake Manifold Tuning Valve (N136) faulty

Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336) faulty as vrea sa stiu ce inseamna mai exact,si ce se poate face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai gasit si eu, e o tija de la motoras la clapeta rupta. E prin spatele galeriei de admisie, intre chiulasa si galeriew.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact ce inseamna?pot merge asa cu masina?este vreun pericol? poate cineva sa puna o poza cu locul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti la un 2.0 tdi unde pot sa vad cu vag com ce presiune face pompa de inalta presiune. Ma refer la presiunea de carburant.

Multumesc

Stiu ca poate postul e vechi dar....

Daca e 2.0 TDI CR presiunea de combustibil o poti vedea in campul de valori 22 sau 23 de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rica 908 dupa cite imi aduc aminte nu merge pe W7...de abia de la 10 in sus...

Uita-te pe ross-tech la version history...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU STIU SIGUR DACA POSTEZ UNDE TREBUIE ,DACA NU I-MI CER SCUZE SI SPER SA FIU MUTAT UNDE ESTE CAZUL.

LA O SCANARE CU VCDS AM CITIT EROAREA: 18043 'POWERTRAIN DATA BUS MISSING MESSAGE FROM A/C CONTROLLER' P1635-35-00 READINES 00XXX

STIU CA IN MOMENTUL DE FATA TREBUIE SA SCHIMB SENZORUL DE TEMPERATURA G2/G62(PARTEA G2-CLUSTER FUNCTIONEAZA INTERMITENT),NU STIU INSA DACA EROAREA DE MAI SUS ARE ALEGATURA CU ACEST SENZOR.MULTUMESC ANTICIPAT DACA MA POATE LAMURI CINEVA,SI de asemenea MULTUMESC DE INTELEGERE,DACA AM POSTAT GRESIT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii bun, nu mai scrie cu majuscule. Incalci reulamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura.

Nu ai postat gresit ci ai scris gresit - cu CAPS apasat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Mi-a aparut aceasta eroare la o scanare VAG, am facut scanareapentru ca pe bord mi s-a aprins "CHECK".

Nu ma poate cineva ajuta cu o parere ce sa fac pentru a remedia problema sau sa-mi recomande o un alt topic unde s-a mai discutat despre acest subiect.

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Multumiri anticipate!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sunt ferm convins ca daca intrai pe aria cu golf4/bora gaseai topicul acesta. e grele...... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Cum se face Adaptarea cu Vag Com la incuierea masinei sa se auda si un scurt bipuit a semnalului de sonor la o masina fabricata in 1998 cu geamuri electrice.

Intrand in Komfortsystem 46 /Adatation / Funktion 10 unde se gaseste numai canal 03 (Auto-Lock) si canal 04(Auto -Unlock) dar nu se gaseste Canal 07 pentru (Verriegelung Hupen)sau Canal 08 (Entriegelung Blinken).

Care mi a facut sa cred ca la masini fabricate in 1998 nu exista aceasta optiuni : incuiere semnalizata sonoros/luminos.

An nevoie o confirmare de la cei care stiu ca daca nu este optiunea asta nu am unde sa-o caut altundeva. Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista acea optiune doar daca masina are alarma de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine

Part No: 3B0 907 557

Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01177 - Engine Control Unit

37-10 - Faulty - Intermittent

Readiness: N/A

CE-I ASTA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge eroarea si refa scanarea sa vezi daca mai apare,. Posibil probleme conectivitate catre ECU - contacte oxidate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut 11.8 beta.. Anul asta se anunta urmatorul 11.x release.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! revin cu problema mea in legatura cu eroarea 17582 P1174 fuel trim 1 injection timing deviation

am rectificat chiulasa,distributie,schimbat bujii,fise,bobina de inductie,punte injectoare,sonda lambda 1,curata si adaptat EGR si clapeta de acceleratie,verificat presiunea de benzina in rampa, test compresie 16 pe toti cilindrii(la cald),14 pe toti cilindrii la rece.

din pacate masina merge intrerupt la relanti,iar pe toba se aud bubuituri.

chiar nu stiu ce trebuie sa mai fac.stie cineva daca o resoftare a calculatorului este indicata?

mentionez faptul ca dupa ce am schimbat distributia si am rectificat chiulasa la prima cheie motorul mergea rotund dar dupa ce s-a incalzit a inceput sa tremure si sa mearga intrerupt.

de o saptamana nu se mai aprinde becul de CHEK ENGINE in bord,dar la o scanare cu WAG imi apare eroare 17582 P1174.

va rog un sfat,am fost la multe service-uri din Brasov dar degeaba. ei imi spun ca masina ar trebui sa mearga dar...motorul intrerupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Al ai cumva si detalii ce noutati aduce versiunea 11.8 in comparatie cu versiunea 10.6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru vechile masini nu am vazut nimic, in schimb arhiva e mai mare cu cativa mega, deci contine cateva seci de fisiere .rod in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci chestii de genul K Power, K Scope, K Fuel, K Performance, care sa-ti simplifice diagnosticarea nu au mai aparut? Eu am avut deja un update de vreo 16 mega recent, cred ca e de asteptat deoarece parcul se mareste.

Si daca tot suntem aici la hai sa invatam sa folosim corect am si eu o intrebare la care inca nu am gasit raspuns, aceasta tine de incalzitorul suplimentar ( nu spun scirocou ptr ca nu e chiar .. tu stii despre ce e vorba), prefer sa pun intrebarea aici deoarece eu ma refer strict la comunicare/diagnosticarea cu VCDS ul. Deci pe mine ma intereseaza daca VCDS ul este apt sa comunice cu unitatea de comanda a incalzitorului suplimentar prin interfata cuplata la masina sau trebuie diagnosticat intr-un alt mod incalzitorul.

Daca dau un scan cu VCDS sa intrebe de sanatate toate modulele masinii, nu gaseste modulul incalzitorului care cred ca tre sa raspunda la adresa 018.

Tine aceasta lipsa de comunicare de VCDS ul pe care il am, de vechimea masinii sau un eventual defect la unitatea de comanda a incalzitorului ?

Eu am un VCDS-EOBD/OBD2 KKL (USB) ves 10.64 ( interfata orig) e din 5/2001 si incalzitorul este un D5W ori D5Z nu stiu inca exact.

Si daca sa vorbit deja de acesta chestie, scuze.

Merci.

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a reusit cineva sa activeze "Staging" pe Golf 6 - imi apare "Channel not available" si nu am gasit raspuns de ce :( - nu e suportat sau nu e inca suportat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!